Szchull
Üye
- Katılım
- 28 Kas 2020
- Mesajlar
- 139
- Puanları
- 43
Selamlar,
Etkinlik başladığı günden itibaren tüm sınıflarda dengelemeler yapıldığının ( güncelleme notlarında bilgi olmamasına rağmen ) oyunu oynayan kişiler olarak en yakından hissediyoruz. Aşağıda düzelmesini umduğumuz sorunları paylaşıyor olacağım.
Assasination sınıfı yetersiz haldeyken şuan yaptığınız değişikliklerle daha da yetersiz hale geldi. Hasar konusuna girmeden devam edecek olursam Rogue sınıfının görünmezlik süresi 50sn çekilmiş ve oyunu çok yavaşlatıyor. Gerçekten görünmezlik sonrası kritik atıyormu atmıyormu hasar olarak hissettirmiyor ve görünmezlik sonrası kritik sadece ilk skill değil 4 - 5 saniye olmalı. Ayrıca minimap üzerinde görünmez asas lar kırmızı nokta olarak göründüğü için oynanış çok etkileniyor bunun da düzeltilmesini bekliyoruz.. - Smoke bomb skili yakına attığımızda patlıyor ancak uzağa attığımızda işlevsiz kalıyor ve cd giriyor. Atılacak bir mesafesi var ise mage alan kullanımı gibi bir düzenleme gelmesi gerekli. Shuriken ve Bloodlust yetenekleri gerçekten kullanım dışı kalmış durumda.
Mage sınıfı teleport yeteneği çok yavaş ve kör yeteneği çiftlenmiyor.
Archery sınıfında Stepback üst üste basınca 2 defa atıyor.
Priest ve Mage sınıflarının Gate yeteneği absürt derecede iyi çalışıyor 1 parti adam vururken (R+R+R+R Kombosu yapıyoruz sürekli) yine de yeteneği kullanabiliyor.
Warrior sınıfı oyun başında yetersizken şimdide gerçekten abartı şekilde seri ve uzaktan vuruyor. En azından vuruş mesafesinin '' normal '' şartlara getirilmesini bekliyoruz.
Etkinlik başladığı günden itibaren tüm sınıflarda dengelemeler yapıldığının ( güncelleme notlarında bilgi olmamasına rağmen ) oyunu oynayan kişiler olarak en yakından hissediyoruz. Aşağıda düzelmesini umduğumuz sorunları paylaşıyor olacağım.
Assasination sınıfı yetersiz haldeyken şuan yaptığınız değişikliklerle daha da yetersiz hale geldi. Hasar konusuna girmeden devam edecek olursam Rogue sınıfının görünmezlik süresi 50sn çekilmiş ve oyunu çok yavaşlatıyor. Gerçekten görünmezlik sonrası kritik atıyormu atmıyormu hasar olarak hissettirmiyor ve görünmezlik sonrası kritik sadece ilk skill değil 4 - 5 saniye olmalı. Ayrıca minimap üzerinde görünmez asas lar kırmızı nokta olarak göründüğü için oynanış çok etkileniyor bunun da düzeltilmesini bekliyoruz.. - Smoke bomb skili yakına attığımızda patlıyor ancak uzağa attığımızda işlevsiz kalıyor ve cd giriyor. Atılacak bir mesafesi var ise mage alan kullanımı gibi bir düzenleme gelmesi gerekli. Shuriken ve Bloodlust yetenekleri gerçekten kullanım dışı kalmış durumda.
Mage sınıfı teleport yeteneği çok yavaş ve kör yeteneği çiftlenmiyor.
Archery sınıfında Stepback üst üste basınca 2 defa atıyor.
Priest ve Mage sınıflarının Gate yeteneği absürt derecede iyi çalışıyor 1 parti adam vururken (R+R+R+R Kombosu yapıyoruz sürekli) yine de yeteneği kullanabiliyor.
Warrior sınıfı oyun başında yetersizken şimdide gerçekten abartı şekilde seri ve uzaktan vuruyor. En azından vuruş mesafesinin '' normal '' şartlara getirilmesini bekliyoruz.