platoon0x
Üye
- Katılım
- 22 Nis 2021
- Mesajlar
- 286
- Puanları
- 63

Her yenilikte aynı tepkiyi vermem kendimi bile şaşırtmaya başladı ama cidden bir kez daha sormak istiyorum geliştirici ekibe, siz bu dungeonları koymadan önce görev itemli / ortalama itemli karakterlerle dungeonları kesmeyi denediniz mi acaba?
60+ kısıtlaması koyulan solo dungeonu 60-65 arası herhangi bir warriorun "scroll basmadan" bitirmesi imkansız bir kere tasarım hatası 1, insanlar bu günlük etkinlik için market içeriği harcamak zorunda mı?
exp kasamayan oyuncuların kısmen rekabete tutunabilmesi ( :d ) için bir fırsat olabilir dediniz, diğer bölgelerden çok daha iyi exp oranları olacak dediniz, 62 level karaktere verdiği exp 0.30 filan.
en sondaki bossu kesmek için full scroll lu bir warrior 100 can 100 mana potu filan harcıyor, bosstan piyango vurmadığı sürece zararına bitiriliyor dungeon en azından moblara bol bol çöp dropu vs koysaydınız, veya en basitinden bossun içine 50, 100x can ve mana potu dropu koyabilirsiniz.
ki bu yaşadığım deneyimler warrior ile, savaşçı bir sınıfla olan sorunlar. magelerin, premiumu olmayan assassinlerin ve priestlerin vay haline, bu adamlar günlük bir pve içeriğini bitirebilmek için her seferinde ücretiyle skill tree mi değiştirecek?
yapılması gereken en basit şey genel kazanılan expin %1000, %2000 artması, şu bitirmesi ve katlanılması zor etkinlikten aldığım exp en azından 0.3 yerine %3 veya 6 olmalı.
ve belki içeriye çok cüzi miktarlarla alınan, geçici bufflar veren npc ler koyabilirsiniz böylece insanlar oyun içi para harcayıp tek seferlik ihtiyaçları olan scroll bufflarını buradan kazanabilir.
(farkındaysanız girme limitiyle alakalı teknik sorunlara değinmedim bile o farklı bir muamma fakat zor da olsa girebilen oyuncuların üstüne bunlarla karşılaşması daha da üzücü ve tam bir hayal kırıklığı.)
60+ kısıtlaması koyulan solo dungeonu 60-65 arası herhangi bir warriorun "scroll basmadan" bitirmesi imkansız bir kere tasarım hatası 1, insanlar bu günlük etkinlik için market içeriği harcamak zorunda mı?
exp kasamayan oyuncuların kısmen rekabete tutunabilmesi ( :d ) için bir fırsat olabilir dediniz, diğer bölgelerden çok daha iyi exp oranları olacak dediniz, 62 level karaktere verdiği exp 0.30 filan.
en sondaki bossu kesmek için full scroll lu bir warrior 100 can 100 mana potu filan harcıyor, bosstan piyango vurmadığı sürece zararına bitiriliyor dungeon en azından moblara bol bol çöp dropu vs koysaydınız, veya en basitinden bossun içine 50, 100x can ve mana potu dropu koyabilirsiniz.
ki bu yaşadığım deneyimler warrior ile, savaşçı bir sınıfla olan sorunlar. magelerin, premiumu olmayan assassinlerin ve priestlerin vay haline, bu adamlar günlük bir pve içeriğini bitirebilmek için her seferinde ücretiyle skill tree mi değiştirecek?
yapılması gereken en basit şey genel kazanılan expin %1000, %2000 artması, şu bitirmesi ve katlanılması zor etkinlikten aldığım exp en azından 0.3 yerine %3 veya 6 olmalı.
ve belki içeriye çok cüzi miktarlarla alınan, geçici bufflar veren npc ler koyabilirsiniz böylece insanlar oyun içi para harcayıp tek seferlik ihtiyaçları olan scroll bufflarını buradan kazanabilir.
(farkındaysanız girme limitiyle alakalı teknik sorunlara değinmedim bile o farklı bir muamma fakat zor da olsa girebilen oyuncuların üstüne bunlarla karşılaşması daha da üzücü ve tam bir hayal kırıklığı.)