looksepic
Üye
- Katılım
- 2 Ocak 2021
- Mesajlar
- 51
- Puanları
- 18

Merhabalar, oyunun gelişmesi ve daha geniş kitlelere hitap etmesi adına bazı önerilerim olacak. Bunları aşağıda sıralayacağım.
Öneriler:
1-) Düşük level oyuncuları da kapsayan etkinlikler
30-55 level arası oyuncuların exp ve item sahibi olmasını kolaylaştırabilecek etkinlikler gerekmektedir. Bu etkinlikler, vaktini PC başında harcayamayan ve bu sebeple oyundan kopan oyuncuları tekrar getirecektir.
2-) Silah ve zırh sınıfları
Bilindiği üzere çoğu oyuncu; eşyaların, görev eşyaları ile arasında bir fark olmamasından şikayetçi. Ben de bu durumu çözmek ve eşyaların pazar değerini arttırmak adına eşya sınıfı sisteminin getirilebileceğini düşündüm. Örnek olarak "Gladiator Sword" eşyasını ele alalım. Bu eşya 3 sınıftan oluşacak: [Yıpranmış], [Bileylenmiş] ve [Yeni Dövülmüş]. Bu sınıflar eşyaların başında yazacak. Yıpranmış eşya -5, Bileylenmiş eşya normal, Yeni dövülmüş eşya +10 atack fazladan verecek. Yeni dövülmüş bir eşya 30 gün kullanıldıktan sonra bileylenmiş, daha sonra 60 günlük kullanımından yıpranmış hale dönüşecek. Bu sayede eşyalar değer kazanacak.
3-) Evcilleştirme sistemi ve mesleği
Bu meslek sayesinde düşük seviye moblardan başlamak üzere (her mob olmamak kaydıyla) evcilleştirme yapılabilecek (Her mobun evcilleştirme süreci, zorluğuna göre değişecek. Kimisi eşya isteyecek.) Evcilleştirilen yaratık, envantere bir nesne olarak düşecek. Bu moblar, kendine göre özelliklere sahip olacak. (%1-5 gold bonus, %1-5 exp bonus, %1-5 war point, %1-5 şans puanı, %1-5 atack bonus, %1-5 savunma bonusu, %1-5 resistance gibi...)
4-) Otomatik kutu toplama ayarı
Petler, ayara göre kutu toplamalı. (Örneğin yalnızca rare eşyalar gibi.)
Öneriler:
1-) Düşük level oyuncuları da kapsayan etkinlikler
30-55 level arası oyuncuların exp ve item sahibi olmasını kolaylaştırabilecek etkinlikler gerekmektedir. Bu etkinlikler, vaktini PC başında harcayamayan ve bu sebeple oyundan kopan oyuncuları tekrar getirecektir.
2-) Silah ve zırh sınıfları
Bilindiği üzere çoğu oyuncu; eşyaların, görev eşyaları ile arasında bir fark olmamasından şikayetçi. Ben de bu durumu çözmek ve eşyaların pazar değerini arttırmak adına eşya sınıfı sisteminin getirilebileceğini düşündüm. Örnek olarak "Gladiator Sword" eşyasını ele alalım. Bu eşya 3 sınıftan oluşacak: [Yıpranmış], [Bileylenmiş] ve [Yeni Dövülmüş]. Bu sınıflar eşyaların başında yazacak. Yıpranmış eşya -5, Bileylenmiş eşya normal, Yeni dövülmüş eşya +10 atack fazladan verecek. Yeni dövülmüş bir eşya 30 gün kullanıldıktan sonra bileylenmiş, daha sonra 60 günlük kullanımından yıpranmış hale dönüşecek. Bu sayede eşyalar değer kazanacak.
3-) Evcilleştirme sistemi ve mesleği
Bu meslek sayesinde düşük seviye moblardan başlamak üzere (her mob olmamak kaydıyla) evcilleştirme yapılabilecek (Her mobun evcilleştirme süreci, zorluğuna göre değişecek. Kimisi eşya isteyecek.) Evcilleştirilen yaratık, envantere bir nesne olarak düşecek. Bu moblar, kendine göre özelliklere sahip olacak. (%1-5 gold bonus, %1-5 exp bonus, %1-5 war point, %1-5 şans puanı, %1-5 atack bonus, %1-5 savunma bonusu, %1-5 resistance gibi...)
4-) Otomatik kutu toplama ayarı
Petler, ayara göre kutu toplamalı. (Örneğin yalnızca rare eşyalar gibi.)