Öneri Toplu öneri konusu (Oyuna can katacak)

looksepic

Üye
Katılım
2 Ocak 2021
Mesajlar
51
Puanları
18
Merhabalar, oyunun gelişmesi ve daha geniş kitlelere hitap etmesi adına bazı önerilerim olacak. Bunları aşağıda sıralayacağım.

Öneriler:
1-)
Düşük level oyuncuları da kapsayan etkinlikler
30-55 level arası oyuncuların exp ve item sahibi olmasını kolaylaştırabilecek etkinlikler gerekmektedir. Bu etkinlikler, vaktini PC başında harcayamayan ve bu sebeple oyundan kopan oyuncuları tekrar getirecektir.

2-) Silah ve zırh sınıfları
Bilindiği üzere çoğu oyuncu; eşyaların, görev eşyaları ile arasında bir fark olmamasından şikayetçi. Ben de bu durumu çözmek ve eşyaların pazar değerini arttırmak adına eşya sınıfı sisteminin getirilebileceğini düşündüm. Örnek olarak "Gladiator Sword" eşyasını ele alalım. Bu eşya 3 sınıftan oluşacak: [Yıpranmış], [Bileylenmiş] ve [Yeni Dövülmüş]. Bu sınıflar eşyaların başında yazacak. Yıpranmış eşya -5, Bileylenmiş eşya normal, Yeni dövülmüş eşya +10 atack fazladan verecek. Yeni dövülmüş bir eşya 30 gün kullanıldıktan sonra bileylenmiş, daha sonra 60 günlük kullanımından yıpranmış hale dönüşecek. Bu sayede eşyalar değer kazanacak.

3-) Evcilleştirme sistemi ve mesleği
Bu meslek sayesinde düşük seviye moblardan başlamak üzere (her mob olmamak kaydıyla) evcilleştirme yapılabilecek (Her mobun evcilleştirme süreci, zorluğuna göre değişecek. Kimisi eşya isteyecek.) Evcilleştirilen yaratık, envantere bir nesne olarak düşecek. Bu moblar, kendine göre özelliklere sahip olacak. (%1-5 gold bonus, %1-5 exp bonus, %1-5 war point, %1-5 şans puanı, %1-5 atack bonus, %1-5 savunma bonusu, %1-5 resistance gibi...)

4-) Otomatik kutu toplama ayarı
Petler, ayara göre kutu toplamalı. (Örneğin yalnızca rare eşyalar gibi.)
 

harmony

Üye
Katılım
25 May 2021
Mesajlar
62
Puanları
18
2-) Silah ve zırh sınıfları
Bilindiği üzere çoğu oyuncu; eşyaların, görev eşyaları ile arasında bir fark olmamasından şikayetçi. Ben de bu durumu çözmek ve eşyaların pazar değerini arttırmak adına eşya sınıfı sisteminin getirilebileceğini düşündüm. Örnek olarak "Gladiator Sword" eşyasını ele alalım. Bu eşya 3 sınıftan oluşacak: [Yıpranmış], [Bileylenmiş] ve [Yeni Dövülmüş]. Bu sınıflar eşyaların başında yazacak. Yıpranmış eşya -5, Bileylenmiş eşya normal, Yeni dövülmüş eşya +10 atack fazladan verecek. Yeni dövülmüş bir eşya 30 gün kullanıldıktan sonra bileylenmiş, daha sonra 60 günlük kullanımından yıpranmış hale dönüşecek. Bu sayede eşyalar değer kazanacak.

Bu madde benim çok hoşuma gitti, eğer böyle bir sistem olursa sürekli eşyaların yenilenmesi gerekecek ve item döngüsü hızlanacaktır. Hem bu sayede sürekli drop rate üzerinde oynama yapılma ihtiyacı hissedilmez.

Bir de kişiselleştirme imkanı sunulmasını talep ediyorum. Oyunda aynı sınıflar çeşitliliğin yeterli olmamasından kaynaklı kopyala yapıştır gibi gözüküyor. Özellikleri çok fazla değişmese bile oyunda daha fazla çeşit item olmalı diye düşünüyorum. Kendimden örnek vermem gerekirse warrior sınıfı için great sword veya katana gibi itemlerin olmasını isterdim.
 
Son düzenleme:

atobaba3131

Üye
Katılım
13 May 2022
Mesajlar
26
Puanları
3
Öncelikle güzel yazın ve güzel önerilerin için teşekkür ederim....
Bu örneklerin yanı sıra oyunda glacier ,fire, light olmak üzere olan silahların damagesi artması bakımından yeni epik takılar gelebilir. Glacier damage olan bluewing silahının yanında takı olarak takacak kişi ice ring , frozen belt , İce Breaker Neck gibi takılar gelebilir..Bunun gibi itemler oyunda farklı kombin yapmak isteyen oyunculara hedef olabilir.
 

atobaba3131

Üye
Katılım
13 May 2022
Mesajlar
26
Puanları
3
bu konunun tutması lazım arkadaşlar konuya destek verin yoksa hepiniz bir zaman sonra sıkılacaksınız.
 

feysummer

Üye
Katılım
22 Nis 2022
Mesajlar
29
Puanları
3
Öneriler:
1-)
Düşük level oyuncuları da kapsayan etkinlikler
30-55 level arası oyuncuların exp ve item sahibi olmasını kolaylaştırabilecek etkinlikler gerekmektedir. Bu etkinlikler, vaktini PC başında harcayamayan ve bu sebeple oyundan kopan oyuncuları tekrar getirecektir.

vaktini pc başında harcayamayan adamın mmorpg de ne işi var? Bu adamı niye geri getirmeye çalışayım ki ben. Çok saçma bir öneri.
 

jobulani

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
161
Puanları
43
Her class ın kendine ait event ları ve event sonunda o classa özgü item dropları olabilir.
 

JohnPlane

Üye
Katılım
20 Kas 2020
Mesajlar
837
Puanları
63
Merhabalar, oyunun gelişmesi ve daha geniş kitlelere hitap etmesi adına bazı önerilerim olacak. Bunları aşağıda sıralayacağım.

Öneriler:
1-)
Düşük level oyuncuları da kapsayan etkinlikler
30-55 level arası oyuncuların exp ve item sahibi olmasını kolaylaştırabilecek etkinlikler gerekmektedir. Bu etkinlikler, vaktini PC başında harcayamayan ve bu sebeple oyundan kopan oyuncuları tekrar getirecektir.

2-) Silah ve zırh sınıfları
Bilindiği üzere çoğu oyuncu; eşyaların, görev eşyaları ile arasında bir fark olmamasından şikayetçi. Ben de bu durumu çözmek ve eşyaların pazar değerini arttırmak adına eşya sınıfı sisteminin getirilebileceğini düşündüm. Örnek olarak "Gladiator Sword" eşyasını ele alalım. Bu eşya 3 sınıftan oluşacak: [Yıpranmış], [Bileylenmiş] ve [Yeni Dövülmüş]. Bu sınıflar eşyaların başında yazacak. Yıpranmış eşya -5, Bileylenmiş eşya normal, Yeni dövülmüş eşya +10 atack fazladan verecek. Yeni dövülmüş bir eşya 30 gün kullanıldıktan sonra bileylenmiş, daha sonra 60 günlük kullanımından yıpranmış hale dönüşecek. Bu sayede eşyalar değer kazanacak.

3-) Evcilleştirme sistemi ve mesleği
Bu meslek sayesinde düşük seviye moblardan başlamak üzere (her mob olmamak kaydıyla) evcilleştirme yapılabilecek (Her mobun evcilleştirme süreci, zorluğuna göre değişecek. Kimisi eşya isteyecek.) Evcilleştirilen yaratık, envantere bir nesne olarak düşecek. Bu moblar, kendine göre özelliklere sahip olacak. (%1-5 gold bonus, %1-5 exp bonus, %1-5 war point, %1-5 şans puanı, %1-5 atack bonus, %1-5 savunma bonusu, %1-5 resistance gibi...)

4-) Otomatik kutu toplama ayarı
Petler, ayara göre kutu toplamalı. (Örneğin yalnızca rare eşyalar gibi.)
4 Öneriye de şiddetle katılıyorum.
 

Lady

Üye
Katılım
10 May 2022
Mesajlar
273
Puanları
63
2. madde de eşya 60 günün sonunda yıpranmış olarak kalacak ve bu eşyalar son durumda sunucuda çok fazla yığılma yapabilir. Ben ek olarak şöyle düşündüm.
Eşya sınıfı 3 değil de 2 olsun yıpranmış ve yeni olarak, verilen süre geçtiğinde elinizdeki eşyanın bir seviye düşük upgradelisi ile anvil de yanma olayı olmadan yeni haline çevrilmesi söz konusu olabilir. Mesela elinizde +7 elite zırh var, belirli bir süre sonra yıpranmış eşyaya dönecek ve siz +6 ya da daha düşük bir çeşidi ile onu yenileyebilirsiniz. Ama bu drop oranları ile bunun olmasını istemem tabi ki :cool:
 

looksepic

Üye
Katılım
2 Ocak 2021
Mesajlar
51
Puanları
18
2. maddenin oyuna gelmesini çok arzuluyorum. Acilen eşya çeşitliliği ve pazarlara hareket gerekiyor.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt