Öneri Tüm asaslari konuya yorum yapmaya davet edi̇yorum

L0D0S

Üye
Katılım
18 Nis 2022
Mesajlar
23
Puanları
3
Merhaba, iyi forumlar.

Öncelikle 20 yıldır asas olarak oynadığım rogue jobunu mecburi olarak, nefret ettiğim okçuya çevirmek zorunda kaldığımı belirterek konuya girmek istiyorum.
Bunun nedeni ise oyunda tasarlanan pvp mantığının ve skillerinin TAMAMEN asasini saf dışı bırakmak üzerine kurulu olduğunu tecrübe etmemden kaynaklıdır.

Sizden ricam detaylıca yazıyı sonuna kadar okumanızdır. İnanın PK'daki birçok ciddi probleme değiniyorum. Birkaç örnekle açıklamak istiyorum ;

1- En büyük problem hemen hemen her LR, ICE, AYAK KIRMA skillerinin tutmasıdır. Lütfen şunu düşünmeyin; (oyun yeni olduğu için kimsede resist yok, kitlenmek ice yemek gayet normal) 65 asas olarak master 2 skilli ile resist aldığımda dahi hiçbir fark olmaksızın ice,lr, ayak kırma yemeye devam ediyorum. Oyunun benzerlerini 15 20 yılı aşkın süredir asas olarak oynuyoruz ve gayet iddialı bir asasin ekibiz. 2 3 kişi ile suikast yapıp kaçarak tüm partiyi kesme potansiyelimiz ve playerlığımız bulunurken, bu ayak kırma ve türevleri 1 kişi kesip hepimizin ölmesine ve playerlığın bitmesine neden olmakta. Bu durum asasinin tüm olayı olan suikast mantığını tamamen bitirmiş durumda. Elbetteki bu skillerin bir işlevi olmalı, ancak bu kadar yüksek oranlarla olmamalı.

ÇEKİNİYORUZ : Normal şartlarda yarıp geçebileceğimiz bir partiye saldırmaya, aman tekte ayak kırma yer towna düşeriz, aman ice yer towna düşeriz, aman okçulara yaklaşma tekte kitlenir towna düşeriz diye diye artık 50 kere düşünür hale geldik bu illet durumdan.

2- PARAZİT,DEBUFF veya oyundaki adı her neyse, karşıdaki priestin bu skilli atmasıyla benim dispel(cure) basmam bir olurken HP'nin tekrar eski haline toparlanmaması oyunculuğu, oyun takibini ve yeteneği tamamen bitiriyor. DEBUFF'a dispel basıldığında canın sc li haline geri gelmesi gerekiyor bana göre.

3- SHARP EYE! Evet bu skill bir jobu oyundan silen skilldir. Sharp eye skilli hiçbir MESAFE GÖZETMEKSİZİN 500 metredeki görünmez asası dahi kabak gibi göstermektedir. Şimdi sormak istiyorum, böyle bir durumda bir okçu partiye nasıl saldırılır veya nasıl suikast düzenlenir ? Bu skilin bir mesafesinin olması gerekiyor.

4- Rakibin görünmez olup olmadığını belirten bir durum olmaması. Ekran bugı var, sharp eye bitiyor adam pat diye kayboluyor yavaş yavaş kaybolma diye bişey yok. Zaten adamın görünmez olup olmadığı belli değil, bir de anında kaybolması town attığını düşünmemize neden oluyor.

5- Asasin 60 skilli olan % neden bosslara atılamıyor? Asas zaten farm yapabilen bir job değilken, elindeki tek atımlık silahını neden alıyorsunuz? Warrior ve mageler tüm bossları keserken uzaktan öylece izlemekle yetiniyoruz. Kimse kesmese dahi asas partinin o bossu kesme ihtimali bulunmuyor. Adaletsiz buluyorum.

6- Priest ve tp mageler GATE ile ölümsüz. Priest ve mageler gate atarken hiçbir şekilde elleri düşmüyor 10 kişi dahi vuruyor olsa bile o skill süresince ölmüyorsa %100 ihtimalle skill gerçekleşiyor.

7- Damage mi yediniz? Asla town atamıyosunuz. 5 metreden ice yedim town atayım, yok öleceksin arkadaş diyor oyun. Adamların gelip seni kesmesini bekleyeceksin :) O townu atamamanız için harpyden zehir yemeniz bile yeterli. Saçma bir süre sistemi var. Yarı can sınırı getirilmeli diye düşünüyorum.


Bu problemleri bir tek biz mi yaşıyoruz bilmiyorum. Forumda çok bir konu göremedim bunlarla alakalı. Lütfen özellikle asas arkadaşlar görüşlerini belirtsinki konu güncel kalsın.
 

Exe

Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
26
Puanları
13
7. madde hariç diğerlerine sonuna kadar katılıyorum
 

TankerNeJLa

Üye
Katılım
20 Nis 2021
Mesajlar
33
Puanları
18
bütün maddelere katılıyorum bunları alphadan beri belirtmemize ragmen hic birşey degişmedi
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Merhaba, iyi forumlar.

Öncelikle 20 yıldır asas olarak oynadığım rogue jobunu mecburi olarak, nefret ettiğim okçuya çevirmek zorunda kaldığımı belirterek konuya girmek istiyorum.
Bunun nedeni ise oyunda tasarlanan pvp mantığının ve skillerinin TAMAMEN asasini saf dışı bırakmak üzerine kurulu olduğunu tecrübe etmemden kaynaklıdır.

Sizden ricam detaylıca yazıyı sonuna kadar okumanızdır. İnanın PK'daki birçok ciddi probleme değiniyorum. Birkaç örnekle açıklamak istiyorum ;

1- En büyük problem hemen hemen her LR, ICE, AYAK KIRMA skillerinin tutmasıdır. Lütfen şunu düşünmeyin; (oyun yeni olduğu için kimsede resist yok, kitlenmek ice yemek gayet normal) 65 asas olarak master 2 skilli ile resist aldığımda dahi hiçbir fark olmaksızın ice,lr, ayak kırma yemeye devam ediyorum. Oyunun benzerlerini 15 20 yılı aşkın süredir asas olarak oynuyoruz ve gayet iddialı bir asasin ekibiz. 2 3 kişi ile suikast yapıp kaçarak tüm partiyi kesme potansiyelimiz ve playerlığımız bulunurken, bu ayak kırma ve türevleri 1 kişi kesip hepimizin ölmesine ve playerlığın bitmesine neden olmakta. Bu durum asasinin tüm olayı olan suikast mantığını tamamen bitirmiş durumda. Elbetteki bu skillerin bir işlevi olmalı, ancak bu kadar yüksek oranlarla olmamalı.

ÇEKİNİYORUZ : Normal şartlarda yarıp geçebileceğimiz bir partiye saldırmaya, aman tekte ayak kırma yer towna düşeriz, aman ice yer towna düşeriz, aman okçulara yaklaşma tekte kitlenir towna düşeriz diye diye artık 50 kere düşünür hale geldik bu illet durumdan.

2- PARAZİT,DEBUFF veya oyundaki adı her neyse, karşıdaki priestin bu skilli atmasıyla benim dispel(cure) basmam bir olurken HP'nin tekrar eski haline toparlanmaması oyunculuğu, oyun takibini ve yeteneği tamamen bitiriyor. DEBUFF'a dispel basıldığında canın sc li haline geri gelmesi gerekiyor bana göre.

3- SHARP EYE! Evet bu skill bir jobu oyundan silen skilldir. Sharp eye skilli hiçbir MESAFE GÖZETMEKSİZİN 500 metredeki görünmez asası dahi kabak gibi göstermektedir. Şimdi sormak istiyorum, böyle bir durumda bir okçu partiye nasıl saldırılır veya nasıl suikast düzenlenir ? Bu skilin bir mesafesinin olması gerekiyor.

4- Rakibin görünmez olup olmadığını belirten bir durum olmaması. Ekran bugı var, sharp eye bitiyor adam pat diye kayboluyor yavaş yavaş kaybolma diye bişey yok. Zaten adamın görünmez olup olmadığı belli değil, bir de anında kaybolması town attığını düşünmemize neden oluyor.

5- Asasin 60 skilli olan % neden bosslara atılamıyor? Asas zaten farm yapabilen bir job değilken, elindeki tek atımlık silahını neden alıyorsunuz? Warrior ve mageler tüm bossları keserken uzaktan öylece izlemekle yetiniyoruz. Kimse kesmese dahi asas partinin o bossu kesme ihtimali bulunmuyor. Adaletsiz buluyorum.

6- Priest ve tp mageler GATE ile ölümsüz. Priest ve mageler gate atarken hiçbir şekilde elleri düşmüyor 10 kişi dahi vuruyor olsa bile o skill süresince ölmüyorsa %100 ihtimalle skill gerçekleşiyor.

7- Damage mi yediniz? Asla town atamıyosunuz. 5 metreden ice yedim town atayım, yok öleceksin arkadaş diyor oyun. Adamların gelip seni kesmesini bekleyeceksin :) O townu atamamanız için harpyden zehir yemeniz bile yeterli. Saçma bir süre sistemi var. Yarı can sınırı getirilmeli diye düşünüyorum.


Bu problemleri bir tek biz mi yaşıyoruz bilmiyorum. Forumda çok bir konu göremedim bunlarla alakalı. Lütfen özellikle asas arkadaşlar görüşlerini belirtsinki konu güncel kalsın.
Söylediklerine katılmıyorum. Oyun daha yeni açıldı kimsede takı yok ve lr , ice , ayakkırma ,skeawer gibi stunları yemeniz gayet normal. Son seviye takıları kapalı betada denedim. Onlara ulaştığınızda bu saydığım sersemletme yeteneklerini yemeniz çok düşük olacak.
Asas boslara yüzde atarsa kimse asasdan kutu alamaz. Ko kafasından çıkın artık.
Priest ve Mage zaten zayıf karakterler gate atabilmeleri normal bir durum.
Zehirli hasar aldığında town atamaman gayet normal bir durum . Her şeye town atmak kadar saçma bir şey kabul edilemez.
 

Aziz

Üye
Katılım
14 Kas 2020
Mesajlar
748
Puanları
93
Merhabalar. Bu oyunda suikastçi (asassin) diye bir job yoktur. Tek benzer yanı görünmez olmadır. İyi geceler
 

TheUprising

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
185
Puanları
43
Konu aşırı baştan sağma ve ko kafasında yazılmış bir metin içerdiği için katılmıyorum , katıldığım tekşey sharp eye skilidir biraz daha törpülenebilir 5000 metreden asasları görmek veya bittiğinde aniden yok olması kötü bir izlenim yaratıyor.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt