Unreal Engine 4 Crash Reporter Hatası

qlax

Üye
Katılım
18 Nis 2022
Mesajlar
19
Puanları
3
sımdı hıcbırsey yokken aynı hatayı almaya basladım
 

GOSPlay

Üye
Katılım
19 Nis 2022
Mesajlar
2
Puanları
1
boa noite Eu queria comprar a moeda para comprar um animal de estimação, montá-lo. opção de compra pelo token ROCO. Já tenho na metamask, já tenho um balance. quando seleciono essa forma de pagamento e leio o QR CODE, ele continua carregando infinitamente e nada abre. Alguém pode me ajudar?
 

Ekli dosyalar

  • riseonline.png
    riseonline.png
    27.4 KB · Görüntüleme: 104

BREEZE212

Üye
Katılım
9 May 2022
Mesajlar
4
Puanları
3
İ5 10.nesil 3060 12GB ekran kartı 16 ram m.2 ssd sistem ile oyuna her girdiğimde crash yiyorum 5 gündür oyuna giremiyorum ve hala çözümünü bulamadım destek lütfen
 

mrares

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
568
Puanları
63
boa noite Eu queria comprar a moeda para comprar um animal de estimação, montá-lo. opção de compra pelo token ROCO. Já tenho na metamask, já tenho um balance. quando seleciono essa forma de pagamento e leio o QR CODE, ele continua carregando infinitamente e nada abre. Alguém pode me ajudar?
Existem enormes bugs e problemas. Você deve esperar até que tudo seja corrigido. Eu não recomendaria que você compre um nft agora porque a maioria dos valores do nft provavelmente cairá. Não é uma sugestão de investimento.

Belki portekizce bilen mod editor vs yoktur diye yazdık ama hadi bakalım belki çıkar :D
 

BREEZE212

Üye
Katılım
9 May 2022
Mesajlar
4
Puanları
3
Existem enormes bugs e problemas. Você deve esperar até que tudo seja corrigido. Eu não recomendaria que você compre um nft agora porque a maioria dos valores do nft provavelmente cairá. Não é uma sugestão de investimento.

Belki portekizce bilen mod editor vs yoktur diye yazdık ama hadi bakalım belki çıkar :D
Kanka ben nerdeyim sen nerdesin :D
 

JaxSui

J
5 dk da 2. kez crash hatası aldım. Dünden beri moblar kesik kesik yürüyor. Düne kadar hiçbir şey yoktu.
 

GodOfAero

Yeni Üye
Katılım
21 Haz 2023
Mesajlar
1
Puanları
1
Sorun bende de var arkadaşlar. Hemen hemen tüm yöntemleri denedim. Düzeltebilen oldu mu acaba?
 

ZANGORAS

Yeni Üye
Katılım
18 Mar 2024
Mesajlar
1
Puanları
1
2 senedir bu sorunu çözememiş olmaları büyük beceriksizlik.
oyunu indirip oynamak isteyen için işkenceye dönüşüyor.
yok onu güncelle yok bunu indir yok şunu düzelt.
denemediğim yöntem kalmadı eziyet mi çekeceğiz keyif mi alacağız.
pes ettim siliyorum oyunu.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt