Öneri Warrior' un aşırı güçsüz ve oynaması zevksiz kalması.

TheSentai

Üye
Katılım
26 Ara 2020
Mesajlar
11
Puanları
3
Benim tecrübelerime göre warrior kesinlikle güçsüz değil. Sanırım yeteneklerin ingilizce olması sebebiyle okuyup anlayamamış olan kişiler var. Warrior combosu çok güzel ve güzel skilleri var. 60/60 Skill verip üstüne bir de oynamayı bilen bir warrioru bir asasın kesmesi imkansız. Asas oynarken 1 warrior hariç hepsini kestim. Tüm skilleri okuyup anlayan ve uygulayan alpha boyunca 1 kişi gördüm. Her türlü daggerla vs attık yaklaşık 20-30 vs atmışızdır 1 el bile alamadım adamı. Warriorlar 70 açarak oynadığı için sıkıntı yaşamış gibi gözüküyor. Alpha 2 de skilleri daha iyi okuyun arkadaşlar, warriorun ne kadar güçlü olduğunu göreceksiniz.
 

tskorsats00

Üye
Katılım
21 Ara 2020
Mesajlar
27
Puanları
3
Benim tecrübelerime göre warrior kesinlikle güçsüz değil. Sanırım yeteneklerin ingilizce olması sebebiyle okuyup anlayamamış olan kişiler var. Warrior combosu çok güzel ve güzel skilleri var. 60/60 Skill verip üstüne bir de oynamayı bilen bir warrioru bir asasın kesmesi imkansız. Asas oynarken 1 warrior hariç hepsini kestim. Tüm skilleri okuyup anlayan ve uygulayan alpha boyunca 1 kişi gördüm. Her türlü daggerla vs attık yaklaşık 20-30 vs atmışızdır 1 el bile alamadım adamı. Warriorlar 70 açarak oynadığı için sıkıntı yaşamış gibi gözüküyor. Alpha 2 de skilleri daha iyi okuyun arkadaşlar, warriorun ne kadar güçlü olduğunu göreceksiniz.
gerekeni anlatmışsın başkan
 

THE_WITCHER

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
24
Puanları
3
Arkadaşlar eşit itemde ve düzgün playerlar ile ws yi warrior alıyorsa oyun saçmalamış demektir. Pk da zaten öne çıkan bir jop warrior Rogue daha doğrusu asaslar ise ws de daha ön plandadırlar( malum skill cooldownları ). Seri seri aynı hasarı vuran warriror ws de de aynı şartlar altında asası alacaksa asas oynamasın bu oyunu. Oyun açıldığında İtem farkı olur warirror çıkar tek pk sını atar düşük itemliyi keser.
Genel düşünme mantığına göre şu dediğinin zerrece mantığı yok. Assasian karakterler dünyanın herhangi bir oyununda Tank karakterini kesemez. Tank onu keser demiyorum bak ama en azından kolay kolay ölmez. Kimse Warrior çatır çutur kessin istemiyor ki; bu zaten bu oyunun mekaniğinde yok ve öyle birşey olsa ben de oynamam. Ama Warriorla, en azından serverda oyuncu azken, solo PK yapabilmeliyim. Ölecekken kaçanları kovalayarak bu oyun oynanmaz. 12 senedir oynamıyorum ben bu oyunun muadilini malum sebeplerden dolayı. Belki yeniden başlarım diye girdim ve bazı şeyler öneriyorum genel oyuncu kitlesine de hitap edebilecek. Sadece bu oyunu bilenler değil, bizim gibi eskiden bırakıp araya 40 tane oyun sokmuşları veya hiç oynamamış olanları da kendine çekebilsin diye yazıyorum. Oynanış yönünden tavsiyelerim oluyor ama görüyorum ki bu yönlü bir değişime muhafazakar oyuncuların tepkisi çok oluyor. Ufak tefek eklemelerle ve değişikliklerle bu oyunun daha iyi olabileceğini düşünüyorum ama bu örgütlü muhafazakar oyuncu kitlesi bu oyunu da kendi oyunu haline getirecek ve slotları kitleyecek, 2 parti pk' ya çıkacak millete çökecek vs.
Bu kalabalık eski kitlenin yeni oyuncuları veya küçük gruplarla oynayan oyuncuları yıldırmaması için bir şeylerin değişmesi gerekiyor. Solo oynanışı ve küçük grupları desteklemek, oyundan zevk almalarını sağlayabilmek için 3-5 kişilik partilerle girilen savaş haritaları açılabilir, solo oynanışı desteklemek için solo kesilebilen bosslar tasarlanabilir vs.
 

User

Üye
Katılım
3 Ara 2020
Mesajlar
23
Puanları
3
Priestlar ve mageler de elden geçmeli.
Oyunda görüntü olarak elemental damage, dodge(evasion), attack range, attack speed mevcut bunlar fonksiyonel olmalı.
Crit rate, accuracy de eklenmeli.

Enerji dediğimiz mana & health ile potionlar, priestler ve arcana mage arasında bir ilişki kurulmalı.
Merkez bankası para bastıkça paranın değeri kalmadığı gibi, oyuncu da potion bastıkça enerjinin değeri kalmıyor.
Mesela healerdaki 200% ve 100% mana regeneration party buffı gayet güzel düşünülmüş ama devamı gelmeli.
Debuffer ve buffer hakeza.

Mage'in solo kapasitesi üzerinde çalışılmalı. Grup olarak fena sayılmazlar.
Assassinler de daha kırılgan(fragile) olmalı, "all in one class" metasından çıkarılarak suikastçi sınıfına sokulmalı.
 

etolord

Üye
Katılım
15 Kas 2020
Mesajlar
70
Puanları
18
Priestlar ve mageler de elden geçmeli.
Oyunda görüntü olarak elemental damage, dodge(evasion), attack range, attack speed mevcut bunlar fonksiyonel olmalı.
Crit rate, accuracy de eklenmeli.

Enerji dediğimiz mana & health ile potionlar, priestler ve arcana mage arasında bir ilişki kurulmalı.
Merkez bankası para bastıkça paranın değeri kalmadığı gibi, oyuncu da potion bastıkça enerjinin değeri kalmıyor.
Mesela healerdaki 200% ve 100% mana regeneration party buffı gayet güzel düşünülmüş ama devamı gelmeli.
Debuffer ve buffer hakeza.

Mage'in solo kapasitesi üzerinde çalışılmalı. Grup olarak fena sayılmazlar.
Assassinler de daha kırılgan(fragile) olmalı, "all in one class" metasından çıkarılarak suikastçi sınıfına sokulmalı.
+1
 

kral2618

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
16
Puanları
3
HiphopJobZ :

8 senedir warrior oynarım geneldede hep solo warrior oynarım Rise Online da çok zorlandım durmadan party aradım hep birilerine muhtaç oynadım partyde bi asas bi warrior oynasam blinkle hep dağa taşa takıldım ne kaçabildim ne oyundan zevk alabildim hp ve mana skili var eyvallahta mana skili ressilient 2 dk da doluyo o dolasıya bin kere ölüyosun bi can skili var 10 saniyede 5000 hp veriyo ben kaçarken 2 saniyede 1000 hp verse 2 saniyede bana yapılan atağın haddi hesabı olmuyo çünkü asaslarda bi ton skill var e haliyle solo warrior oynamak zevk vermiyor, tabi 70 level olayını atlamıyorum belkide 80 levelde böyle olmayacak ama oyun ilk açıldığında sınır 70 level olup sonra 80 e dönerse 70 ken solo warriorla pk çıkmak bi hayli zor olacak umarım knight skill yerinde bunları telafi edecek şeyler olur
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Benim gördüğüm kadarıyla Warriorlerin Stun skillide var , ayak kırma skilide var ,restoreside var .Blink i de var. Eşit itemli Asas vs Warriorun kazananı daima Asas olması gerekirken.Bu oyunda Warriorlerin Asaslara hiçbir zaman kaybetmediğine şahit oldum.Warrior party karakteridir asas soloda oynar. Bence asasın güçlendirilmesi lazım.Warriorler yeterince iyi durumda yada ikisi arasında test vs leri skill çalışmaları yapılmalı ama bence kazanan hep Asas olmalı normal olanda budur.
 

cango53

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
109
Puanları
28
Benim gördüğüm kadarıyla Warriorlerin Stun skillide var , ayak kırma skilide var ,restoreside var .Blink i de var. Eşit itemli Asas vs Warriorun kazananı daima Asas olması gerekirken.Bu oyunda Warriorlerin Asaslara hiçbir zaman kaybetmediğine şahit oldum.Warrior party karakteridir asas soloda oynar. Bence asasın güçlendirilmesi lazım.Warriorler yeterince iyi durumda yada ikisi arasında test vs leri skill çalışmaları yapılmalı ama bence kazanan hep Asas olmalı normal olanda budur.
mantıken Asasın defansının güçsüz olması lazım nede olsa assasin sınıfı suikastci yani yüksek damage düşük defans warrior ise savaşçı ortalama seri hasar yüksek hp yüksek defanstır.warriorun 1 v 1 de normalde kesmesi gerekir. Normali odur.
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
mantıken Asasın defansının güçsüz olması lazım nede olsa assasin sınıfı suikastci yani yüksek damage düşük defans warrior ise savaşçı ortalama seri hasar yüksek hp yüksek defanstır.warriorun 1 v 1 de normalde kesmesi gerekir. Normali odur.
Gerçi haklısın X oyundan alışmısız Asasların hep warriorleri rahatlıkla kestiğini ordan aklıma kazınmış sanırım.
 

cango53

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
109
Puanları
28
Gerçi haklısın X oyundan alışmısız Asasların hep warriorleri rahatlıkla kestiğini ordan aklıma kazınmış sanırım.
Aynen. Başka mmorpg oyunlara baktığımızda normali dediğim gibidir. Ama malum oyundaki ticaret mantığından dolayı asas itemleri pahalı olduğu için sınıf farkı koyarak o classa çevirmeye çalışıyorlar insanları.
 

Black Vortex

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
279
Puanları
43
warrior la her joblarla çok iyi vs atıp hepsini aldım. warriorun neresi güçsüz ? bence sen warrior oynamasını bilmiyorsun.
 

Ebumuhammed

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
29
Puanları
3
Torment yiyen adamı perişan ediyor ^^ Zaten warrior party karekteri sağlam bir partyle duman edersin
 

Ouss

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
125
Puanları
43
mantıken Asasın defansının güçsüz olması lazım nede olsa assasin sınıfı suikastci yani yüksek damage düşük defans warrior ise savaşçı ortalama seri hasar yüksek hp yüksek defanstır.warriorun 1 v 1 de normalde kesmesi gerekir. Normali odur.
sıkıntı şu ki, asas full dex takmasına rağmen db ve malice li adama 1 sayfa skill atmasına rağmen öldüremiyor, sorun suikastçı karakterin suikastçı olmaması :D tek avantajı görünmez dolaşıp, hızlı koşması :D
 

Mirage

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
71
Puanları
18
Warriore zayıf demek hiç mantıklı değil. Alfadaki hali bence en iyi olan class rogue ve warrior. Priest ve mageler warriore göre çok daha kötü durumdaydı. Ki şu an denge mevzusuna takılmak da pek makul olmaz.
 

cango53

Üye
Katılım
17 Ara 2020
Mesajlar
109
Puanları
28
sıkıntı şu ki, asas full dex takmasına rağmen db ve malice li adama 1 sayfa skill atmasına rağmen öldüremiyor, sorun suikastçı karakterin suikastçı olmaması :D tek avantajı görünmez dolaşıp, hızlı koşması :D
Valla Asas karakteride denedim full dex takılar vs 2.4k civarı atack sahip oldum. Toxic + savage tek atıyordum adamlara en fazla 3. skille gidiyordu. dbli de max 2 atıyordum.
 

BiomS

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
27
Puanları
3
Warrior güçsüz diyen warrior oynamamıştir acik ve net
 

AthenSlayeR

Üye
Katılım
18 Ara 2020
Mesajlar
115
Puanları
43
Konuyu açan arkadaş ne doğru şeyler demiş. Tam 2 sene geçmiş. Yıl 2022 olmuş oyunu oynayan warrior kalmamış. Np sıralamasındada mage ve okçular almış başını gitmiş. Oyunun zayıf halkası warriorlar ptlere dahi alınmıyor bu duruma kayıtsız kalan rise online ekibini tebrik etmek lazım.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt