ÇÖZÜM Warrior Xp Kasamıyor

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
881
Puanları
93
* Yaratıklar "ÇOK UZAKTA DOĞDUĞU İÇİN" Bütün slotları "ASASLAR" Rush 2 ile çok hızlı koşma avantajlarından dolayı domine etmiş durumda. Warrior hiçbir şekilde Asas partyden exp alamıyor. Asaslar bütün dropları alıyor.

  • Oyunda Expde en önde olanlar "ASASLAR ve MAGELER"
  • Oyunda expde en GERİDE olanlar "WARRİORLER"

  • EN AZ POT HARCAYAN " ASASLAR"
  • EN FAZLA POT HARCAYAN "WARRİORLER"

  • Asaslar ve Mageler en iyi slotları "Rush2 ve Staffla" rahatlıkla alabiliyor. Warriorler kimseden kutu alamıyor.
  • Slotlar çok uzak olduğu için asaslar RUSH 2 ile anında koşuyor kutuyu alıyor.
  • Mage 0.5 sn ile Warriorun 2 katı hasar vuruyor kutuyu alıyor.

En fazla Masrafı yapan Warrior jobuna neden üvey evlat muamelesi yaptığınızı anlamış değiliz.

  • Priest 80 lvl de m20 açıyor güç patlaması yaşıyor. ( M20 Keen strike % 400 daha fazla vuruş.)
  • Mage 82 llvlde staff açıyor güç patlaması yaşıyor. [ Baton of fire = Güçlendirilmiş staff yeteneği.]
  • Warrior 85 lvle kadar aynı 70 skili vuruyor olduğu yerde sayıyor.
Jobun her şeyi ekside.

Yukarıdaki 2 görseli dikkatlice kontrol edin. Birisi Mage diğeri Warrior.
  • Mage 65 staffıyla 0.5 saniyede = 1400 vuruyor. [ 1 saniyede = 2800 vuruyor. }
  • Warrior 70 skilliyle 0.8 saniyede = 1600 vuruyor.

* Twitch de yayıncıları açın slotlarda hep ya asaslar yada mageler almış durumda onlara kimse ks gidemiyor çünkü kutuları rahatlıkla alabiliyorlar. Warrior ptden rahatlıkla kutu alabildikleri için warrior ekiplere hep ks atılıyor.

NOT: TİCKET defalarca atılmıştır. Çözüm için forumuda kullanmaktayız. Gelen mod ve gmler konuyu kapatacaklar ama yinede yazayım.
 
Son düzenleme:

sbh

Üye
Katılım
29 Ocak 2024
Mesajlar
106
Puanları
28
1 saatlerini ayırıp slotlarda mobların çıkış yerini ve dolaşma hareketini izlesinler ne kadar mantıksız olduğunu farkederler.Bok gibi yapmışlar mobları.2-3 slot birleştirme falan bir tarafa aynı slotta 3 tane mob var 3ü birden z ye gelmiyor nasıl bir ayarlamaysa bu moblar aynı slotta nasıl z ye gelmiyor,bu verdiğim örnek işin en abartılı kısmı,diğer slotlarda gene aynı şekilde uzak.Uzaktan vurarak mob düşmüyor ki bütün karakterler yakından da vurmak zorunda.Ben ok atarken uzak diyorum warrior ve priestler haddarı turluyor bi mob kesene kadar :D
 

emre7295

Üye
Katılım
26 Nis 2021
Mesajlar
39
Puanları
18
BU AKŞAM MAGELER GELİP DRAGONKİNDE MELEE PT DEN SLOT ALDI STAFFLA :d inanılmazdı gerçekten okçuya debuff verdiler magenin acilen debuff yemesi gerekiyor hemde çok acil
 

rug16

Yeni Üye
Katılım
25 Nis 2024
Mesajlar
2
Puanları
3
Ben bu sorunun Arvaddaki feedbacklerden kaynaklandığını düşünüyorum, Asas jobunun bu kadar üst düzey mekaniklere ve damagelere sahip olması kesinlikle ufak bir kitleye sahip olan yayıncının feedbacklerine bağlıyorum, Warrior jobu damage ve mekanik olarak aşırı hantal kalıyor ve bu aslında absürt bir olay değil tek sorunun diğer jobların bu kadar geniş mekaniklere sahip olması, exp konusunda bazı şeyler için geç kalınmış olabilir fakat pvp konusunda geniş düzenlemeler gerekiyor umarım herşey gibi bunada geç kalınmaz.
 
Son düzenleme:

chingyXVII

Yeni Üye
Katılım
9 Ocak 2024
Mesajlar
2
Puanları
3
Merhaba, biz de ekibimizle beraber bu içeriğin tamamına katılıyoruz. Aynı konuyu kendimiz açmak üzereydik. Oyundaki en büyük saçmalık slotlar ve skillerin dengesizliği. Leveli en yüksek olan dragonkin mobunu magelerin paper set ve staffla kesmesi, asasların bir vuruşta canını %65e kadar düşürmesi. Yani warrior nereye gitse mağdur oluyor. Zaten 85e kadar ara bi skill yok herkes m20, 80 ve 82 skilleriyle güçlenebilirken maalesef ki en pahalı ve en masraflı job olan warrior 85e kadar beklemek zorunda. Bp priestler oyunun en güçlü slotunda 1300 damage yiyor, mageler 1k damage yiyor. Melee partynin dönebileceği expi, hpsi, damagesi ve defi yüksek hiçbir slot yok. Biz 84 level mobtan userlere 2-3k arası damage atmasını bekliyorduk, 1k damageyi görünce açıkçası şoke olduk. Slotların ve mobların tekrardan gözden geçirilmesi dileğiyle..
 

HebaMansouri

Yeni Üye
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
4
Puanları
3
oyunun dinamiklerinin daha iyi ayarlanabileceğini düşünüyorduk;

1-70 lvldan sonra 85 lvla kadar attack skilli yok
2-+7 paper setli mage ve +8 imperial setli warrior aynı slotta exp kasıyor (tamamen saçmalık olduğunu düşünüyorum) bazı mobların melee classına özel olması gerekirdi yani mage ve rogue sınıfının ks atmaya cesaretlerinin olmaması icap ederdi.
3-Mobların arasındaki mesafe çok fazla, 5 gb lik rogueler koşup 2 skill ile avantaj elde edebiliyorlar.
4-kaleb's dungeon için oyunun bu süresinde bowldan kill istemesinin doğru olmadığını düşünüyoruz.
5-kesinlikle inanılmaz bir job dengesizliği var, warrior sınıfını resmen unutmuşsunuz, iş işten geçmeden hatadan dönmeniz gerekir. 82 staffı ile mageler, hız avantajı ile rogueler 85 olduktan sonra sıra warriora gelir ve bir çok oyuncu hevesini kaybeder.

bunların çözülebilecek sorunlar olduğunu düşünüyoruz, söylenenleri dikkate almalısınız.
 

yetiyet

Üye
Katılım
3 Ara 2023
Mesajlar
137
Puanları
28
Bence en iyi çözüm her klas için mob grubu ayarlamak yoksa biz asasdan kutu alamıyoruz nerfle, mageden alamıyoruz nerfle bunun sonu yok ama en azındna warriorlar bir gruba daha cok vurursa mageler bir moba daha cok vurursa belki klaslar kendi moblarında kasılmaya çalışır
 

morganlefay

Üye
Katılım
22 Kas 2020
Mesajlar
275
Puanları
63
Jobun her şeyi eksideyse niye oynuyorsunuz?
Ben söyleyeyim 50 tane olumsuz örnek saydığın şeyler max 1 hafta geç 85 olmama sebep olacak. Ama 85 olunca yine slotlarda farm atarken en avantajlı mob warrior olacak. Asas gruplar, slot basan ptler vs kimse melee pt bulaşma diyip geçecek.

Bu oyunun en büyük sorunu herkesin her şeyi kendi lehine olacak şekilde istemesi. Herkes oynadığı karakter her yerde ilah olsun istiyor.
 

Rosen

Yeni Üye
Katılım
25 Nis 2024
Mesajlar
1
Puanları
3
Yazılan herşeye katılıyorum. Zaten bununla ilgili ticket attık ama aksiyon alınana kadar 85 oluruz diye tahmin ediyorum. En temel MMORPG öğelerini oturtmak ile ilgili sorunlar var maalesef. Bunu oyunun en temel sınıfı warriorda çok net gördüğümüz için warrior üzerinden gidiyor aslında konu.
-MMORPG de oyuncu item ve seviye ile karakterini geliştirir. Item gelişince damage artar geliştiğini hisseder daha çok item koyarsın. Burda işlemiyor
-Seviye gelişince yeni yetenekler gelir daha çok damage çıkarırsın/ daha mobil olursun/ daha dayanıklı olursun. Bu da işlemiyor. Hatta warriorda 70-85 arası yetenek bile yok. Seviye artışının hp artışı dışında hiç bir katkısı yok.
Slot düzeni. klas dengesi. item apsi. Takı statı. Görüntüler. Pk olayları vs..
Bunlara geliriz ama önce temel mekanikleri ivedilikle çözün ki o günleri görecek oyuncu ve ekipler bulabilin
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
139
Puanları
28
oyunun dinamiklerinin daha iyi ayarlanabileceğini düşünüyorduk;

1-70 lvldan sonra 85 lvla kadar attack skilli yok
2-+7 paper setli mage ve +8 imperial setli warrior aynı slotta exp kasıyor (tamamen saçmalık olduğunu düşünüyorum) bazı mobların melee classına özel olması gerekirdi yani mage ve rogue sınıfının ks atmaya cesaretlerinin olmaması icap ederdi.
3-Mobların arasındaki mesafe çok fazla, 5 gb lik rogueler koşup 2 skill ile avantaj elde edebiliyorlar.
4-kaleb's dungeon için oyunun bu süresinde bowldan kill istemesinin doğru olmadığını düşünüyoruz.
5-kesinlikle inanılmaz bir job dengesizliği var, warrior sınıfını resmen unutmuşsunuz, iş işten geçmeden hatadan dönmeniz gerekir. 82 staffı ile mageler, hız avantajı ile rogueler 85 olduktan sonra sıra warriora gelir ve bir çok oyuncu hevesini kaybeder.

bunların çözülebilecek sorunlar olduğunu düşünüyoruz, söylenenleri dikkate almalısınız.
Başlık altındaki yorumların çoğunun mantıklı olduğunu düşünüyorum, ancak bu mesajdaki bir cümleye değinmenin de yerinde olduğunu düşünüyorum.

Mage'nin düşük masrafla avantajlı olması konusunda söyledikleriniz makul ve haklı gayet. Ama şu ifade "yani mage ve rogue sınıfının ks atmaya cesaretlerinin olmaması icap ederdi" bana klasik warrior şımarıklığı gibi geldi açıkçası. Mage ve rogue'un ksye atmaya "cesaret" bile edememesi derken warrioru öncelikli bir konuma yerleştiriyorsunuz zihninizde, bu da zaten job dengesizliği ifadenizin daha baştan bir ayrıcalık talebi olduğuna işaret ediyor. Yani ben warriorum benim yanıma yaklaşamamalı bunlar diyorsunuz :D Ya da en azından kendinizi ifade ederken kullandığınız kelimelerden bu anlam çıkıyor. Bunun haricinde mobların sınıflara özel düzenlenmesi ve sınıfların kendi arasında ksleşmesi talebiyse söylediğiniz şey, evet bu da makul, her sınıfın kendi arasında rekabete girmesi mantıklı.

Assas karakterinin yüksek cool downlı skilleri yüzünden pve'de ne kadar dezavantajlı olduğu oynayan oynamayan herkesin malumudur. Slotların dağınık ve birbirine "görece" (bazı slotlarda yakın çıkıyor çünkü) uzak çıkmasının sebebi de warrior, bp ve okçu gibi skillerinde cool down olmayan ya da neredeyse olmayan karakterlerin pve'deki dominasyonunu engellemek.


Yayından sizin partinize bakıyorum örneğin, karşı tarafta mage assas karışık joblar var (size göre avantajlı olduğunu iddia ettiğiniz joblar) kutuyu siz alıyorsunuz warrior parti olarak. Yani warriorun bu başlık altında söylendiği gibi dezavantajlı olduğunu düşünmüyorum, çok stabil ve fazla damage çıkartıyor. Biz assas parti olarak gelecek kslere karşı partimizde warrior bulunduruyoruz örneğin. Assas sizden kutu alabilir ama mobların bu kadar seri çıktığı slotlarda en fazla vuran iki skillinin 11 saniye ve 1 dakika cool downı olduğunu düşünürsek 5 mobdan ancak 2 tanesini alabilir. Bunun için "hayır warrior bitti öldü exp kasamıyor" demek tuhaf geliyor bana. Zaten yayıncılara baktığımda söylediklerimi doğrulayacak şekilde slotlarda ağırlıklı olarak warrior partilerin olduğunu görüyorum.
 
Son düzenleme:

rug16

Yeni Üye
Katılım
25 Nis 2024
Mesajlar
2
Puanları
3
Başlık altındaki yorumların çoğunun mantıklı olduğunu düşünüyorum, ancak bu mesajdaki bir cümleye değinmenin de yerinde olduğunu düşünüyorum.

Mage'nin düşük masrafla avantajlı olması konusunda söyledikleriniz makul ve haklı gayet. Ama şu ifade "yani mage ve rogue sınıfının ks atmaya cesaretlerinin olmaması icap ederdi" bana klasik warrior şımarıklığı gibi geldi açıkçası. Mage ve rogue'un ksye atmaya "cesaret" bile edememesi derken warrioru öncelikli bir konuma yerleştiriyorsunuz zihninizde, bu da zaten job dengesizliği ifadenizin daha baştan bir ayrıcalık talebi olduğuna işaret ediyor. Yani ben warriorum benim yanıma yaklaşamamalı bunlar diyorsunuz :D Ya da en azından kendinizi ifade ederken kullandığınız kelimelerden bu anlam çıkıyor. Bunun haricinde mobların sınıflara özel düzenlenmesi ve sınıfların kendi arasında ksleşmesi talebiyse söylediğiniz şey, evet bu da makul, her sınıfın kendi arasında rekabete girmesi mantıklı.

diğer taraftan partinize bakıyorum karşı tarafta mage assas karışık joblar var (size göre avantajlı olduğunu iddia ettiğiniz joblar) kutuyu siz alıyorsunuz warrior parti olarak. Yani warriorun bu başlık altında söylendiği gibi dezavantajlı olduğunu düşünmüyorum, çok stabil ve fazla damage çıkartıyor. Biz assas parti olarak gelecek kslere karşı partimizde warrior bulunduruyoruz örneğin. Assas sizden kutu alabilir ama mobların bu kadar seri çıktığı slotlarda 5 mobdan ancak 2 tanesini alabilir. Bunun için "hayır warrior bitti öldü exp kasamıyor" demek tuhaf geliyor bana. Zaten yayıncılara baktığımda söylediklerimi doğrulayacak şekilde slotlarda ağırlıklı olarak warrior partilerin olduğunu görüyorum.
Orda söylenmek istenen oyunun en güçlü mobunun kırılgan joblara çok az vurduğu ve bundan kaynaklanan ks atma ihtiyacı... Oyunun en güçlü mobunu potla dönebilen asaslar var çok ilginç çok...
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
139
Puanları
28
Orda söylenmek istenen oyunun en güçlü mobunun kırılgan joblara çok az vurduğu ve bundan kaynaklanan ks atma ihtiyacı... Oyunun en güçlü mobunu potla dönebilen asaslar var çok ilginç çok...
Benim partim ortalamanın üzerinde bir assas partisi ve iddia ettiğiniz gibi potla rhoc slotunu dönemiyorum, biri bp olmak üzere 2 priest var partimde. Hangi assas partiden bahsettiğinizi anlamadım o yüzden, belki çok itemli adamlardır bunun da sebebi assas oldukları için değil itemli oldukları içindir zaten :D
 

fstab

Üye
Katılım
20 May 2022
Mesajlar
290
Puanları
43
mageyim ama arkadaşa katılıyorum, en çok masrafı yapan class warrior olmasına rağmen expte cok geri durumda ne asasdan ne mageden nede bp den exp alabiliyor.
 

chingyXVII

Yeni Üye
Katılım
9 Ocak 2024
Mesajlar
2
Puanları
3
Başlık altındaki yorumların çoğunun mantıklı olduğunu düşünüyorum, ancak bu mesajdaki bir cümleye değinmenin de yerinde olduğunu düşünüyorum.

Mage'nin düşük masrafla avantajlı olması konusunda söyledikleriniz makul ve haklı gayet. Ama şu ifade "yani mage ve rogue sınıfının ks atmaya cesaretlerinin olmaması icap ederdi" bana klasik warrior şımarıklığı gibi geldi açıkçası. Mage ve rogue'un ksye atmaya "cesaret" bile edememesi derken warrioru öncelikli bir konuma yerleştiriyorsunuz zihninizde, bu da zaten job dengesizliği ifadenizin daha baştan bir ayrıcalık talebi olduğuna işaret ediyor. Yani ben warriorum benim yanıma yaklaşamamalı bunlar diyorsunuz :D Ya da en azından kendinizi ifade ederken kullandığınız kelimelerden bu anlam çıkıyor. Bunun haricinde mobların sınıflara özel düzenlenmesi ve sınıfların kendi arasında ksleşmesi talebiyse söylediğiniz şey, evet bu da makul, her sınıfın kendi arasında rekabete girmesi mantıklı.

Assas karakterinin yüksek cool downlı skilleri yüzünden pve'de ne kadar dezavantajlı olduğu oynayan oynamayan herkesin malumudur. Slotların dağınık ve birbirine "görece" (bazı slotlarda yakın çıkıyor çünkü) uzak çıkmasının sebebi de warrior, bp ve okçu gibi skillerinde cool down olmayan ya da neredeyse olmayan karakterlerin pve'deki dominasyonunu engellemek.


Yayından sizin partinize bakıyorum örneğin, karşı tarafta mage assas karışık joblar var (size göre avantajlı olduğunu iddia ettiğiniz joblar) kutuyu siz alıyorsunuz warrior parti olarak. Yani warriorun bu başlık altında söylendiği gibi dezavantajlı olduğunu düşünmüyorum, çok stabil ve fazla damage çıkartıyor. Biz assas parti olarak gelecek kslere karşı partimizde warrior bulunduruyoruz örneğin. Assas sizden kutu alabilir ama mobların bu kadar seri çıktığı slotlarda en fazla vuran iki skillinin 11 saniye ve 1 dakika cool downı olduğunu düşünürsek 5 mobdan ancak 2 tanesini alabilir. Bunun için "hayır warrior bitti öldü exp kasamıyor" demek tuhaf geliyor bana. Zaten yayıncılara baktığımda söylediklerimi doğrulayacak şekilde slotlarda ağırlıklı olarak warrior partilerin olduğunu görüyorum.
sence o karşımızdaki party bizim 7/24 bastığımız moba attack arttıran %10luk patatesten ve basic attacktan basıyor mudur?
 

HebaMansouri

Yeni Üye
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
4
Puanları
3
Başlık altındaki yorumların çoğunun mantıklı olduğunu düşünüyorum, ancak bu mesajdaki bir cümleye değinmenin de yerinde olduğunu düşünüyorum.

Mage'nin düşük masrafla avantajlı olması konusunda söyledikleriniz makul ve haklı gayet. Ama şu ifade "yani mage ve rogue sınıfının ks atmaya cesaretlerinin olmaması icap ederdi" bana klasik warrior şımarıklığı gibi geldi açıkçası. Mage ve rogue'un ksye atmaya "cesaret" bile edememesi derken warrioru öncelikli bir konuma yerleştiriyorsunuz zihninizde, bu da zaten job dengesizliği ifadenizin daha baştan bir ayrıcalık talebi olduğuna işaret ediyor. Yani ben warriorum benim yanıma yaklaşamamalı bunlar diyorsunuz :D Ya da en azından kendinizi ifade ederken kullandığınız kelimelerden bu anlam çıkıyor. Bunun haricinde mobların sınıflara özel düzenlenmesi ve sınıfların kendi arasında ksleşmesi talebiyse söylediğiniz şey, evet bu da makul, her sınıfın kendi arasında rekabete girmesi mantıklı.

Assas karakterinin yüksek cool downlı skilleri yüzünden pve'de ne kadar dezavantajlı olduğu oynayan oynamayan herkesin malumudur. Slotların dağınık ve birbirine "görece" (bazı slotlarda yakın çıkıyor çünkü) uzak çıkmasının sebebi de warrior, bp ve okçu gibi skillerinde cool down olmayan ya da neredeyse olmayan karakterlerin pve'deki dominasyonunu engellemek.


Yayından sizin partinize bakıyorum örneğin, karşı tarafta mage assas karışık joblar var (size göre avantajlı olduğunu iddia ettiğiniz joblar) kutuyu siz alıyorsunuz warrior parti olarak. Yani warriorun bu başlık altında söylendiği gibi dezavantajlı olduğunu düşünmüyorum, çok stabil ve fazla damage çıkartıyor. Biz assas parti olarak gelecek kslere karşı partimizde warrior bulunduruyoruz örneğin. Assas sizden kutu alabilir ama mobların bu kadar seri çıktığı slotlarda en fazla vuran iki skillinin 11 saniye ve 1 dakika cool downı olduğunu düşünürsek 5 mobdan ancak 2 tanesini alabilir. Bunun için "hayır warrior bitti öldü exp kasamıyor" demek tuhaf geliyor bana. Zaten yayıncılara baktığımda söylediklerimi doğrulayacak şekilde slotlarda ağırlıklı olarak warrior partilerin olduğunu görüyorum.

Aslında kısa ve özet olarak birkaç cümle ile açıklamak istemiştim, yanlış anlamışsınız. Açıkçası yayınlarımızı takip ediyorsanız monster damage+ basic attack + heroism+ full sc exp kasarak mücadele ettiğimizi görürsünüz. Organizeyiz ve hazırlıklıyız bunun avantajını tabi ki yaşayacağız. Bahsetmek istediğim şey şu warrior, rogue, mage sınıflarına özgü slotların olması ve mobların bu joblara göre ayarlanması icap ederdi. yani ben burada mage ile ksleşmemeliyim exp kasamıyoruz diye ağlamıyoruz farkındaysanız genel bir sorundan bahsediyoruz.

Mageler gitsin mage ile ksleşsin 10 tane melee parti gelsin bu slotta ksleşsin ona okeyim. ancak mantık şu; biz slotu sağlıklı dönebiliyoruz ve organize oldugumuz ıcın charlarımız yatmıyor dc olmuyor müdahale ediyoruz, bir tane kıçı kırık mage parti gelip ks koyuyor kutu alamamasına rağmen yatmayacağını bildiği için bizim slottan çıkmayacağımızı da hesap ederek rowa bırakıp gidiyor aldığı exp 90 k, ama garanti. mobların damagesi düzgün ayarlanamamış şu moblardan asas ve mage sınıflarının ödlerinin kopması gerekirdi, armor veya hp nin hiçbir önemi yok. bana çok mantıklı gelmiyor. büyük ümitlerle oynadığımız oyunda bu tarz amatör hareketleri görmek ne yazık ki bizleri üzüyor.

şımarıklık ile alakası yok.
 

HebaMansouri

Yeni Üye
Katılım
28 Mar 2024
Mesajlar
4
Puanları
3
Jobun her şeyi eksideyse niye oynuyorsunuz?
Ben söyleyeyim 50 tane olumsuz örnek saydığın şeyler max 1 hafta geç 85 olmama sebep olacak. Ama 85 olunca yine slotlarda farm atarken en avantajlı mob warrior olacak. Asas gruplar, slot basan ptler vs kimse melee pt bulaşma diyip geçecek.

Bu oyunun en büyük sorunu herkesin her şeyi kendi lehine olacak şekilde istemesi. Herkes oynadığı karakter her yerde ilah olsun istiyor.

okuduğunu anlayamıyorsun tekrar tekrar oku bence
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
866
Puanları
93
Jobun her şeyi eksideyse niye oynuyorsunuz?
Ben söyleyeyim 50 tane olumsuz örnek saydığın şeyler max 1 hafta geç 85 olmama sebep olacak. Ama 85 olunca yine slotlarda farm atarken en avantajlı mob warrior olacak. Asas gruplar, slot basan ptler vs kimse melee pt bulaşma diyip geçecek.

Bu oyunun en büyük sorunu herkesin her şeyi kendi lehine olacak şekilde istemesi. Herkes oynadığı karakter her yerde ilah olsun istiyor.

85 capte assas partyle tüm partyleri kesebilirsiniz. Aarvarda gelip görebilirsin. Warrior partyden çok assas party var.
 

GorrTheGodButcher

Üye
Katılım
31 Ocak 2024
Mesajlar
139
Puanları
28
Aslında kısa ve özet olarak birkaç cümle ile açıklamak istemiştim, yanlış anlamışsınız. Açıkçası yayınlarımızı takip ediyorsanız monster damage+ basic attack + heroism+ full sc exp kasarak mücadele ettiğimizi görürsünüz. Organizeyiz ve hazırlıklıyız bunun avantajını tabi ki yaşayacağız. Bahsetmek istediğim şey şu warrior, rogue, mage sınıflarına özgü slotların olması ve mobların bu joblara göre ayarlanması icap ederdi. yani ben burada mage ile ksleşmemeliyim exp kasamıyoruz diye ağlamıyoruz farkındaysanız genel bir sorundan bahsediyoruz.

Mageler gitsin mage ile ksleşsin 10 tane melee parti gelsin bu slotta ksleşsin ona okeyim. ancak mantık şu; biz slotu sağlıklı dönebiliyoruz ve organize oldugumuz ıcın charlarımız yatmıyor dc olmuyor müdahale ediyoruz, bir tane kıçı kırık mage parti gelip ks koyuyor kutu alamamasına rağmen yatmayacağını bildiği için bizim slottan çıkmayacağımızı da hesap ederek rowa bırakıp gidiyor aldığı exp 90 k, ama garanti. mobların damagesi düzgün ayarlanamamış şu moblardan asas ve mage sınıflarının ödlerinin kopması gerekirdi, armor veya hp nin hiçbir önemi yok. bana çok mantıklı gelmiyor. büyük ümitlerle oynadığımız oyunda bu tarz amatör hareketleri görmek ne yazık ki bizleri üzüyor.

şımarıklık ile alakası yok.
"biz slotu sağlıklı dönebiliyoruz ve organize oldugumuz ıcın charlarımız yatmıyor dc olmuyor müdahale ediyoruz, bir tane kıçı kırık mage parti gelip ks koyuyor kutu alamamasına rağmen yatmayacağını bildiği için bizim slottan çıkmayacağımızı da hesap ederek rowa bırakıp gidiyor aldığı exp 90 k, ama garanti. mobların damagesi düzgün ayarlanamamış şu moblardan asas ve mage sınıflarının ödlerinin kopması gerekirdi, armor veya hp nin hiçbir önemi yok. bana çok mantıklı gelmiyor."

Bu söylediklerinize katılıyorum, benzerini biz de bplerle yaşamıştık. Slotlar exp öncesinde joblara göre ayarlanabilirdi, hatta forumda 1 ay önce de konuşuldu farm üzerinden bu konu, sesimizi duyuramadık demek ki.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt