Forumda battle priest'e nerf gelmeli şeklinde eleştiri yapıldığında maalesef battle priest'e nerf gelmiyor. Zamanında 125 Ap bonusuna sahip paladin clup 119 AP'ye düşürüldü. Kimse kulak vermiyor değil, herkes kendi jobuna göre avantaj istiyor. Battle Priest sınıfı adı üzerinde atak odaklı ve defansif yönden zayıf bir karakter. Fakat pvp konusunda oldukça zayıf, parti halinde hareket etse bile ayak uyduramıyor.
2 adet okçu saldırdığında ölüyor, görünmez asaslara av oluyor, 4 mageden canı az olduğu için tek yiyor. Eğer sen battle priesti öldüremediysen, onun seni kesmesi çok doğal. Ölmediği takdirde çok iyi hasarlar çıkartıyor. Okçu hem pve hemde pvp odaklı bir karakter. Warrior hem tank, hem atak yönü ile baskın bir karakter, asas görünmez olup anlık hasarı ile baskın bir karakter. Asas karakteri pve yapabiliyor mu? Hayır çünkü tamamen pvp odaklı bir karakter. Siz battle priest'in atağı nerf yesin şeklinde yorum yapıyorsunuz fakat asas sınıfının görünmezlik skill'i kaldırılsın ile aynı değeri taşıyor. Denge oyuncular nerf gelsin diye paylaşım yaptığında nerf atarak sağlanmaz.
Oyun içerisinde yetkili birisinden bu mesajları okumak oldukça üzücü oldu.
Öncelikle görev eşyasının ap sinin düşürülmesinin direkt karaktere nerf olarak nitelendirilmesi biraz komik çünkü başka bir silah kullanınca değişen hiçbir şey olmuyor xD
BP nin zayıflıklarından bahsederken hep diğer joblarla savaşırken dezavantajlı argümanını savunmanız da garip, protean / lunaskar kingdom ve haggar gibi pvp faktörünün olmadığı haritalardaki farm slotlarının dengesi için ne söyleyeceksiniz peki?
Üstteki arkadaş ta çok güzel açıklamış, farkında değilsiniz sanırım fakat bu karakterin seri skillerinin cooldownu 0.5 saniye, warriorun seri skillerinin neredeyse yarısı. Ayrıca 2 sınıf ta eşit atak güçleriyle %300 hasar vuran skillerini kullanmalarına rağmen bp daha fazla hasar vuruyor (bunun bir bug olduğunu ümit ediyorum) üstüne birisi 1 skill atarken diğeri neredeyse 2 skill atıyor. Sırf defans dezavantajı olduğunu düşündüğünüz için bu karakterin "dps'inin" okçu ve warriordan 1.5 2 kat olması mantıklı mı?
(Ne kadar defans dezavantajının olduğu da tartışmaya açık bir konu da neyse zira kendisine bufflarını atan bir battle priest, scrollarını basan bir okçudan çok da kağıt gibi filan değil defansları aşağı yukarı aynı.)
Oyuncuların isteklerine göre hareket etmek mantıklı değil diyorsunuz fakat oyuncuların yarısından çoğu aynı şeyden şikayet ediyorsa bir durup düşünmekte de fayda var...
Bunları yazdıktan sonra profil resminizi görünce yazdıklarınız biraz anlam kazandı

Ama atladığınız bir şey var o da benim profil resmim de taa "alfa döneminden" bir battle priest karakterine ait, neyin dengeli olup olmadığını çok rahat idrak edebiliyorum artık =)