Kardeşim Okçuların Hasarından bahsetmiyoruz. Okçuların Toplu iç içe oynanışının oyuna zarar vermesinden bahsediyoruz. Ben niye okçu oynıyayım Botmuyum ben ? Z1 Z1 den ne keyif alacam ? Yaşlımıyım ? Mouse adam seçmeye bile aciz bir insan mıyım ? Neden okçu oynıyayım ?Okçuları çok abartıyorsunuz madem öyle açın oynayın okçu da bir işe yaramadığını nasıl nerfli olduğunu anlayın
oynamadığımızı nereden biliyorsun?Okçuları çok abartıyorsunuz madem öyle açın oynayın okçu da bir işe yaramadığını nasıl nerfli olduğunu anlayın
Mageler en azından kendini riske atıyor. Rahatlıkla yakalanıp cezalandırılabiliyor. Okçuyu cezalandıramıyorsun bir counter playi yok, Stap back atıp kaçıyor. Warriore göre daha hızlı koşuyor. 2x lr ,2x ice ,2x kör yeteneği olduğu için yakalanmıyor. Boş yapma istersen. Magenin neyi var weakeni atıyorsun tek yiyor zaten adamlar.Okçuların birlikte oynamasından ve okçu oynamasından şikayetçisiniz oyunun sunduğu bir sınıfın oynanması ve bunların beraber dolaşması size rahatsızlık veriyor olabilir peki buna nasıl bir çözüm adımın var görevi kaldırmak mı gerçekten inanılmaz Daha az birlikte dolaşan mageler daha çok rahatsızlık verebiliyor bana göre bence gereksiz bir tartışma konusu.
blood valley zaten magelere göre yapılmış bir harita , öyle değilsede cok büyük bir tasarım hatasıblood valley etkinligini de katlediyor bu durum. adım atamıosun kalan butun jobları oynanamaz hale getiriyor.tekli skilinin bekleme suresi yok ve 500-600 cok seri vuruyor 1 okcu.blood valleyde 100 tane okcu geciyor bir yere z1 z1 sadece.heves kacıyor her seyden
Bunun bir çözümü yok. İç içe oynamasını engelleyemezsin, bu konuda karaktere belirli zayıflatmalar gelmesi istenilebilir ama okçu zaten çok kırılgan ve hasar yönünden güçsüz bir sınıf. Mage sınıfı nasıl iç içe oynayıp aynı anda nova düşürerek hasar arttırıp kill alıyorsa okçular da aynı hedefe skill atarak hasar çıkararak oyun aramak zorundalar, bireysel güçleri yok. Bu noktada oynayış şekilleri, taktiksel dövüş stratejileri üretmek gerekiyor.Kardeşim Okçuların Hasarından bahsetmiyoruz. Okçuların Toplu iç içe oynanışının oyuna zarar vermesinden bahsediyoruz. Ben niye okçu oynıyayım Botmuyum ben ? Z1 Z1 den ne keyif alacam ? Yaşlımıyım ? Mouse adam seçmeye bile aciz bir insan mıyım ? Neden okçu oynıyayım ?
Okçulardan mob alamazsın . Okçulara nerf gelmesi şart özellikle şu an buglı olan 3lü 5li skillerine. Bunlara kesinlikle bir cool down eklenmeli. Ek olarak range mesafesi kısaltılmalı. 150 metreden vuruyorlar, arayı kapatana kadar ölüyorsun zaten. Range kısalır ve 3lü 5li skillerine cool down eklenirse mevcut pk biraz daha oynanabilir duruma gelir. Mageler okçulara pusu haricinde vuramıyor şu an, range kısalırsa magenin ve melee'nin bu geniş okçu topluluklarını dağıtma fırsatı olur, çok uzaktan o kadar güvenli oynuyorlar ki birçoğu hp-def sc bile basmıyor. 3lü 5li nerf yediğinde de iç içe geçip gözlerini kapatıp makro açan okçular nerflenmiş olur, biraz gameplay öğrenirler z1 ve makro haricinde.okçulara nerf gelmesine gerek yok zaten zayıflar ama 100 kişinin 80 nin sırf kolay diye okçuya dönmesini engellemek için çalışmalar yapılması lazım kutu görevinin bowl şartı olmaması belki kill + mob kesmek olabilir
skill çeşitliliğiyle ilgili gelen şikayetleri ciddiye almaya bile gerek yok. Bunlar tabii ki olacak. Ama range sorununu ve 3lü 5li'nin mevcut buglı halini görmezden gelemezsiniz bu şekilde üzgünüm. Ben burada çözüm önerilerimi sıralamıştım, bunların okçu için ve diğer tüm jobların için faydalı olacağını düşünüyorum buraya da kopyalayayım:Bence okçuyu tamamen silin gitsin kimse burada okçu nun güçlü olduğunu savunamaz. Savunan bu oyunu oynamıyordur. Şöyle düşünün 1 parti okçu 1 parti mageyi towna düşüremez asas partiye de zorlanır zaten warrior ekibe hiç bir şey yapamaz okçu nun towna düşürebileceği tek 8 li parti yine okçu parti.Güçsüz abi güçsüz işte anca sağda solda ks atacakta vs. 2 li 3 lü halleri zaten hiç bir işe yaramıyor solo okçu zaten oynananmaz. Step back den bahsedilmiş ama her sınıfın kaçış vs. skilii var şuan neyi kıyaslıyorsunuz burada tama olarak ? İce lr skilleri deniliyor 2 x denilen nedir tam olacak ice lr skilleri cd si çok yüksek ve tutma oranı bir hayli az neredeyse kullanılmıyor genelde bile. Siz sadece okçu sınıfının kalabalığından şikayetçisiniz .Gereksiz bir tartışma.
İce ,lr tutmuyor demişsin 100 tane okçu iç içe ice lr attığında % 100 tutuyor bunu anlamıyorsun. İkincisi , konuda okçu hasarıyla ilgili bir konuşma yapılmadı konuyu saptırma. Toplu gezmeden rahatsız olduğumuz için bu konu açıldı. Her sınıfın kaçış skili var ama Warrrior cezalandırılıyor , Mage cezalandırılıyor. Çünkü içeri girmek zorundalar. Okçuyu cezalandıramıyorsun çünkü hep uzakta oynamayı öğren öyle konuşalım.Bence okçuyu tamamen silin gitsin kimse burada okçu nun güçlü olduğunu savunamaz. Savunan bu oyunu oynamıyordur. Şöyle düşünün 1 parti okçu 1 parti mageyi towna düşüremez asas partiye de zorlanır zaten warrior ekibe hiç bir şey yapamaz okçu nun towna düşürebileceği tek 8 li parti yine okçu parti.Güçsüz abi güçsüz işte anca sağda solda ks atacakta vs. 2 li 3 lü halleri zaten hiç bir işe yaramıyor solo okçu zaten oynananmaz. Step back den bahsedilmiş ama her sınıfın kaçış vs. skilii var şuan neyi kıyaslıyorsunuz burada tama olarak ? İce lr skilleri deniliyor 2 x denilen nedir tam olacak ice lr skilleri cd si çok yüksek ve tutma oranı bir hayli az neredeyse kullanılmıyor genelde bile. Siz sadece okçu sınıfının kalabalığından şikayetçisiniz .Gereksiz bir tartışma.
100 tane okçu neden iç içe oynuyor Onu tartışıyoruz neden LR tutmasını değil . Ah bir kafanız bassa şu olaya anlayacaksınızda hep olayı bir tarafa çekiyorsunuz.100 tane okçu lr atınca tutuyor demiş arkadaş zahmet olmasın bırakta tutsun yuzde 5 falan bile yoktur tutma ihtimali öyle diyim burdani sorun kill görevini bowla yıkmak bosslari bowla atmasi sorun dvye yay gorevi kiç kadar bowla yukleniyorsun örneğin mage 1400 1200 arasi hasar atiyor 4 mage irk kaldirabilir range ise cok uzak buda sorun tas arkasi kapi arkasi her yerden skill atabiliyor priestin bir tane skili 200 olcuyu engelleyebiliyor asas sinifnda kacma sikili cok basit kullanilabiliyorken okcudaki step back savas aninda zor oluyor ki hic bir asasi irkin icine kacis skili atarken goremezsiniz ama okcularin cogu irkin icine atiyor cunku skill zor asaslarin damageleri zaten inanilmaz sv nin en guclu jobu levonun full warrioru clandaki asası kesti kac kere ki daha 85 cri gelmedi okcu 500 vuruyor lan 500 gorunen size gelen 450 430 warriorun descent skili 5 saniye surekli isinlanabiliyor tam ölcekken descent hasar zaten yemiyorlar en yuksek hp def atak gucune sahip her acidan bakmak lazim surdaki yanlislik bowla yikmak olmuş kill gorevini dv ninde duzenlenmesi lazim blood valleyinde harita olarak cok kötü her jobun strateji yapabilcek bir map olmasi lazim
"asas sinifnda kacma sikili cok basit kullanilabiliyorken okcudaki step back savas aninda zor oluyor" kardeşim kıyamam ya, z1 z1 yapmaktan iç içe girip makro açmaktan motor becerileriniz körelmiş charı stepback için geri çevirecek becerilerinizi bile kaybetmeşsiniz gerçekten. Talep ettiğimiz şeyleri sizin için de istiyoruz aslında. Okçunun range'ine ve 3lü 5lisine nerf gelmeli, eğer yapılabiliyorsa örneğin belirli bir mesafeye kadar Z çalışmamalı, bu her job için geçerli. Biraz mousela tıklayın uzaktan bir şey olmaz. Range nerflenir (sadece okçu için değil priestin db atması assasın 150 metreden cc atması da nerflenmeli ayrıca), 3lü 5li'ye cool down eklenirse bu zaten çözülür, ha bunlara ek olarak bir de tüm joblar için belirli bir mesafeye kadar Z tutmaması gibi bir durum eklenirse ne ala. Yok öyle 500 kişiyle birlikte yürüyeyim 150 metreden sc basmadan Z1 z1 z1 spamlayarak kill görevi yapayım, np kasıp ranka gireyim. Kimse okçunun tekli skillinin damage'ine laf etmiyor zaten, assas sana 1100 1200 1300 vuracak 11 saniyede, sen assasın savage'ı dönene kadar 5500 damage vurabiliyorsun. Bu da yetmiyor makro açıyorsun 3lü 5li seri seri hiçbir skill animasyonu olmadan 1500-2000 damage vuruyorsun. Şaka mısınız abi siz, başka oyun mu oynuyoruz biz? Bu leş okçu pksının bir şekilde makul bir seviyeye çıkarılması gerekiyor kesinlikle, umarım yönetim insanları daha fazla pkdan soğutmadan önlem alır.100 tane okçu lr atınca tutuyor demiş arkadaş zahmet olmasın bırakta tutsun yuzde 5 falan bile yoktur tutma ihtimali öyle diyim burdani sorun kill görevini bowla yıkmak bosslari bowla atmasi sorun dvye yay gorevi kiç kadar bowla yukleniyorsun örneğin mage 1400 1200 arasi hasar atiyor 4 mage irk kaldirabilir range ise cok uzak buda sorun tas arkasi kapi arkasi her yerden skill atabiliyor priestin bir tane skili 200 olcuyu engelleyebiliyor asas sinifnda kacma sikili cok basit kullanilabiliyorken okcudaki step back savas aninda zor oluyor ki hic bir asasi irkin icine kacis skili atarken goremezsiniz ama okcularin cogu irkin icine atiyor cunku skill zor asaslarin damageleri zaten inanilmaz sv nin en guclu jobu levonun full warrioru clandaki asası kesti kac kere ki daha 85 cri gelmedi okcu 500 vuruyor lan 500 gorunen size gelen 450 430 warriorun descent skili 5 saniye surekli isinlanabiliyor tam ölcekken descent hasar zaten yemiyorlar en yuksek hp def atak gucune sahip her acidan bakmak lazim surdaki yanlislik bowla yikmak olmuş kill gorevini dv ninde duzenlenmesi lazim blood valleyinde harita olarak cok kötü her jobun strateji yapabilcek bir map olmasi lazim