72- 75 -80 82 85 Skillerinden Vazgeçerek 2 Meteor 2 Nova ile Oynamak Zorunda Kalan Magelerin Başlıca Sorunları

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Kusura bakmayın,günlerdir takip ediyorum.Forum moderatörü dışında cevap veren herhangi bir yetkili yok.1 senedir devam eden sorunlar hala devam ediyor.Bu kadar emek harcanmış bir konuya müdahil olmamanız cidden mide bulandırıyor.Dürüst olmak gerek konuşurken.Bu sorunları görmezden gelerek varacağınız nokta bellidir.Tam 1 senedir hala devam eden buglardan bahsederken yenileri eklene eklene bu güne kadar geldik.Herhangi bir çözüm yok ve malesef "TEKRAR" ilgilenilmiyor mage sınıfıyla.Ötekileştirilmiş bir class oldu çıktı.Mage sınıfını oyuna eklerken "ya mage sınıfıda ekleyelim oynamak isteyen oynasın işte" gibi birşey hayal edilmiş gibi geliyor.Bakın emeklerinizi,ortaya birşey çıkarmanızı kesinlikle eleştirmiyorum.Eleştirdiğim konu nettir ve 1 senedir görmezden gelmeniz,şu an bu görmezden gelme durumunun devam etmesi...

Eğer birşey yapmayacaksanız,daha fazla soğumadan söyleyin ki bizde bırakalım mı,başka sınıf mı oynayalım karar verelim değil mi ? Bizler oyuncu olduğumuz kadar aynı zamanda birer müşteriyiz.Kimimiz aylık 1000 tl verirken ötekimiz 5000 tl veriyor.Karşılığında elbette birşeyler talep edeceğiz,eleştireceğiz,düzelmesini isteyeceğiz.Şu an bu kısımlara gelmeyi bırakın daha muhattap bulamıyoruz.Şuraya yazması gereken moderatör değil,developer ekibi,topluluk yöneticisidir.

Son yorumumdur,herhangi bir reaksiyon alınmadığı sürece de arkadaşlar çağırdığında 1-2 saat (adam bulamazlarsa) adam eksikleri giderilsin diye oyuna girerim.Hepinize iyi oyunlar.
Ben bu alakasız durumu çok önceden tespit edip çekildim. He umurundamı onların hayır tabikiide. Çünkü şuan mage kullanıcıları yok denecek kadar az. Sesisimiz duyuracak kadar bir topluluk oluşmuyor burada. Aylar öncesinde Aziz bir konu açtı mesela. Staff damage denemeleri. Tüm staffların +8 i novalarla denemişler. Çoğu birbirine benzer damageler. 1 gb lik staf ile 50 gb lik staff arasında 100 damage oynuyor. Bazılarında fark bile yok hatta. Oraya ben cevap yazdım bu durum çok yanlış örneklerle anlattım vs vs. Fakat cevabıma istinaden kimse yorum yapmadı. Herhangi bir yönetici bazında. Kullanıcı olarakta 2-3 kişi daha yorumladı sonra konu 2 günde en aşağılara inip geçti gitti. Bugün dagger denemeleri veya başka sınıfın weapon denemeleri diye başlık açılsa belki 10 sayfa uzar gider konu. Yöneticiler gelir hemen açıklama yaparlar damage mekaniklerini anlatırlar falan filan..

Diyeceğim şu ki mage bu oyunda bitik. Hem yapımcı tarafında hemde oyuncu tarafında gözden çıkarılmış. Diğer sınıflar yetiyor zaten. Ne gerek var bir de mageyle uğraşacaklar dimi. Bana kalırsa uğraşsalar bile beceremezler. Mage sınıfı ayrı bir mekanik ister. Bu dengeyi her oyun başaramaz. Rise online ekibi çok açık şekilde mage sınıfının altından kalkamamış ve bunu düzeltebilecek muhakemeye, tecrübeye ve yeteneğe sahip değiller. Bunlarda onun farkında ve çoğu yoruma eleştiriye cevap dahi veremiyorlar. Yetemiyorlar.
 

Balerion

Üye
Katılım
31 Ağu 2022
Mesajlar
592
Puanları
93
Bence bütün warriorler toplanıp magelere allah diyek konu kapansın
Aynen öyle hocam, warriorun bu oyunda koskoca knight skill ağacı komple eksikken milletin gelip "bilmemne unique stafinın ice harası 4 puan ekşik yyöö" diye ağlaması warriorlar için muazzam sinir bozucu bir durum.
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Kaç gün oldu hala geliştirici ekipten biri gelip sorunların farkındayız faaliyet listemize hepsini aldık gerekli dengelemeler yapılacak demedi.

Neden row partide tekli hasarlarım yerine staff vurunca genel anlamda daha fazla hasar çıkarıyorum dayanıksız ve geriden hasar vermem gerkmiyor mu benim?

Neden teklilerim novalarımın yarısı kadar vuruyor?

Neden görev staffıyla 2gb lik staff arasında anlamlı bir hasar farkı yok?

Zindanlarda neden can çekişiyorum?

Elle exp kasmak istesem harpy harici bir slot yok neden yeni slotlar arasında 1-2 tane birbirine yakın olan yok?

2 stat oynayabilip tier 6 setleri bir dezavantajı olmadan kullanabilen sınıflar varken diğer iki sınıf neden ya defanstan ya da candan feragat etmek zorunda kalıyor?

Level ortalaması artmasına rağmen nova hasarları neden 85 capin ilk haline getirilmedi?

Tekli yetenekler neden birbirinin yakın hasarlar veriyor özellikle 68 neden içlerinden en az hasarı veriyor?

Mage kasarak mazoşist miyim diye şüphelenmeye başladım artık. İlk 7 paper branch 8 görev takısı başladım 8 paper wood9 sonra crafted elder 7 set hysterial 6 çıtırdan takılar falan yaptım yaratığa hasarım 100-150 civarı arttı güler misin ağlar mısın :D
 

isoztrk

Üye
Katılım
24 Ara 2022
Mesajlar
24
Puanları
13
Aynen öyle hocam, warriorun bu oyunda koskoca knight skill ağacı komple eksikken milletin gelip "bilmemne unique stafinın ice harası 4 puan ekşik yyöö" diye ağlaması warriorlar için muazzam sinir bozucu bir durum.
Eksikse mageler mi eksiltti ? Sorunlu musun cidden ? Ayrıca çalışmalar yapılıyor denildi,demek ki bi gelişme var.Magelerin sorunları 1 seneden fazla mevcut ve yenileri ekleniyor.Burda bi sorun olduğundan bahsediyoruz,bir tane tipleme gelmiş warriorşar şöyle böyle ağlamayın diyor.Cidden kafayı yemişsiniz.

Ha unutmadan,kendine müslüman tavır takınacak yaşı çoktan geçtim ve sizin şu konunuz da warriorların ötekileştirildiğini yazmışım.Sizin de değişmesi gereken bi çok şeyiniz olduğunun bilincindeyim.Şöyle yapalım o zaman bende gidip her class başlığında "ağlamayın daha ne istiyosunuz hüüü" yazayım böyle böyle birbirimizi yiyerek oyuna devam ederiz uygun mu senin için?

 
Son düzenleme:

_GooDDmG_

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
37
Puanları
18
Aynen öyle hocam, warriorun bu oyunda koskoca knight skill ağacı komple eksikken milletin gelip "bilmemne unique stafinın ice harası 4 puan ekşik yyöö" diye ağlaması warriorlar için muazzam sinir bozucu bir durum.
Konu diğer jobları ilgilendirmiyor, mage dışında herhangi jobun herhangi bir skili ile ilgili bir açıklama yok, wariorla alakalı bir sıkıntı yaşıyorsan konu açabilirsin , burası polomik yeri yada ağlama duvarı değil. Magelerle alakası olmayan ve özellikle toksik insanlar yazmasın .
 

oktay110

Üye
Katılım
1 May 2023
Mesajlar
4
Puanları
3
magelere çok büyük haksızlık yapılıyor. Bunu yayıncılara bakarak bile görebilirsiniz 1 tane mage yayıncı kalmadı hepsi gitti neden uğraşsınlar ki çok fazla nerflenmiş ve uğraşılmamış bir sınıfla yayın açsınlar ki
 

Silencer

Üye
Katılım
20 Şub 2023
Mesajlar
80
Puanları
18
Adamlarda ki mantık basit , Marduk ile görüşmüştük size çok kısa bir kesit anlatayım -ki arenada birlikte denemeler de yapmıştık . Adama diyorum ki bak nova hasarı az “ ama 6-7 mage birlikte vuruyorsunuz” e diyorum ki kardeşim sanane birlikte vurmamızdan nasıl ki her jobu solo dizayn ettiysen bunu da öyle dizayn et tamam tek novada oyunun tamamı ölsün demiyoruz zaten . Su an asas ve warrior sınıfı 255 str üstüne hp verdiği için 12 k hp ye çıktı biz elimiz mecbur int verdiğimiz için imperial ile maks 6 k , paper set ile maks 7 k oldu ki warrior r ile bizim nova hasarımız kadar vuruyor :) yahu zaten 255 mp vermiştik ilk 85 geldiğinde “diğer klasların hp arttığı için nova hasarı artırıldı” yazısını görünce ilk defa mantıklı bisey gördüm diye sevinmiştim acaba hangi yayıncı ağladı da tekrar hasarı düşürdünüz ? İsin ilginç tarafı hasar düştü ama bu herhangi bi güncelleme notunda dahi yok gizli kapaklı o kadar çok düzenleme yapılıyor ki artık mide bulandırıcı hale geldi
 

Silencer

Üye
Katılım
20 Şub 2023
Mesajlar
80
Puanları
18
Daha önce de teklif ettim bir de burdan söyleyeyim “ Yöneticiler full 9 kıyafet full takı ve en iyi silahla 8 kişi çıkarsınlar , Serverda herhangi bir mage klan ile vs atsınlar . Sonra dönüp herhangi bir warrior ekip ile vs atsınlar “ bunu yapmadıkları sürece burda yazılan hiç bişeyi anlamayacaklar adamlar mage sınıfından tamamen kopuk çünkü Mageyi oynayarak test etmiyorlar diğer sınıfları zaman zaman oynadıklarını söylüyorlar ama mageler için kuklalarda test yapmak yeterli :)
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Adamlarda ki mantık basit , Marduk ile görüşmüştük size çok kısa bir kesit anlatayım -ki arenada birlikte denemeler de yapmıştık . Adama diyorum ki bak nova hasarı az “ ama 6-7 mage birlikte vuruyorsunuz” e diyorum ki kardeşim sanane birlikte vurmamızdan nasıl ki her jobu solo dizayn ettiysen bunu da öyle dizayn et tamam tek novada oyunun tamamı ölsün demiyoruz zaten . Su an asas ve warrior sınıfı 255 str üstüne hp verdiği için 12 k hp ye çıktı biz elimiz mecbur int verdiğimiz için imperial ile maks 6 k , paper set ile maks 7 k oldu ki warrior r ile bizim nova hasarımız kadar vuruyor :) yahu zaten 255 mp vermiştik ilk 85 geldiğinde “diğer klasların hp arttığı için nova hasarı artırıldı” yazısını görünce ilk defa mantıklı bisey gördüm diye sevinmiştim acaba hangi yayıncı ağladı da tekrar hasarı düşürdünüz ? İsin ilginç tarafı hasar düştü ama bu herhangi bi güncelleme notunda dahi yok gizli kapaklı o kadar çok düzenleme yapılıyor ki artık mide bulandırıcı hale geldi
Oha bukadar da beklemiyordum. Belirtmiştim mage tasarlayacak kapasitede olduklarını göremiyorum diye. Fakat bu hakikatten rezillik. ''Ama 6-7 mage vuruyorsunuz'' sözü nedir arkadaş ya vah vah. Bizde hayır bekliyoruz bu oyundan bir de. Ne kadar amatör ve vizyonsuz bir bakıştır bu. İyi ki salmışım valla zamanına yazık bu insanların..
 

Balerion

Üye
Katılım
31 Ağu 2022
Mesajlar
592
Puanları
93
Oha bukadar da beklemiyordum. Belirtmiştim mage tasarlayacak kapasitede olduklarını göremiyorum diye. Fakat bu hakikatten rezillik. ''Ama 6-7 mage vuruyorsunuz'' sözü nedir arkadaş ya vah vah. Bizde hayır bekliyoruz bu oyundan bir de. Ne kadar amatör ve vizyonsuz bir bakıştır bu. İyi ki salmışım valla zamanına yazık bu insanların..
Okçular icin de aynisini söyluyorlar. Çok saçma. 6-7 asas da beraber vurabilir ona bakarsan. Asasin da hasarı düşürulsun o zaman. Ama pardon 6-7 asas ayni anda vuramaz 2 asasın kritik atıp yatıramayacağı car yok cünku serverda.
 

RainOfFire

Üye
Katılım
22 Nis 2022
Mesajlar
153
Puanları
43
staffimi kiyafetlerimi sattim. idarelik 1 gb etmiyecek setle ve staffla sadece etkinliklere girip bu sekilde devam etme karari aldim.

Bir diger konu ise meslek kisminda. oyunun mekaniklerinde bize sadece herbalism materyalleri topla, ama alchemy de uretebildigin potlardan dunya kadar zarar et, 4 k lik potu 15kya mal et. hiz bonusu verilen jewel crafting ise adam akilli duzgun bir taki uretemiyorsun, ilerlemek cok ama cok asiri zor ve masrafli. ve yine kulliyen zarar. uretebilecegin en ise yarayan aurora belt 32. seviyede uretebiliyorsun. oraya en az zararla gelmenin maliyeti 54000 crude tasi satin almak ve islemek seklinde. isledigin materyalin satisi yok kesinlikle elinde kaliyor. guncel fiyatindan (400k) hesaplarsak (toplamaya basladiginizda piyasadan bu 400 k 1m olacak en az ama ben yine de 400k dan hesaplayacagim) 216 gb yapiyor ve 10 gb lik taki uretebilcek duruma geliyorsun. onun da materyallerini bulmak ayrica eziyet ki degerli tas droplari yok denecek kadar az. bir mana stone 7.5gb. cunku yok piyasada. hadi crude taslarini satin alamadin toplamaya kalktin diyelim. gunde 4 saatini ayirdin 2 camp topladigini varsayarsan 0.5 ortalamayla saatte 10 tastan 40 tasin oluyor 4 saatte. 54000/40 = 1350 gun o da 45 ay yapiyor sadece 32 seviyeye gelebilmek icin harcayacagin zaman. hadi yine travel pendant yapmaya kalktin diyelim. 500k dan 108 tane crude amber tasi gerekiyor , sadece bunun maliyeti bile 54m. ama max 40m e satilan bir pendant.

Yani kisacasi her alandan disladiginiz soyutladiginiz yok saydiginiz bir sinifin oyunculari olarak birakmamiz yakindir. dv de veya nomal oyunda mage goremezseniz sorunu disarida aramayin kendinize bakin.
 

Silencer

Üye
Katılım
20 Şub 2023
Mesajlar
80
Puanları
18
yönetim sayesinde mageler filozof olmaya başlamış artık adamdaki hesaplara bak
 

VanguardAkaCache

Üye
Katılım
9 May 2023
Mesajlar
1
Puanları
1
Şimdi buraya uzun uzadıya bir şeyler yazıcam. Yönetimin okuyacağından değil, diğer jobları oynayan arkadaşların bu kadar adamın neden yakındığını daha iyi idrak edebilmesi için. Vakit ayırıp okuyan herkese şimdiden teşekkürler.

Öncelikle yıllarını vermiş bir MMORPG oyuncusu olarak çok farklı oyunlarda buradaki adıyla Mage(Wizard) sınıfının ne amaçla yaratıldığını oluştuğunu MMORPG'deki yerini anlatacağım. Mage sınıfı, en yüksek DPS(Damage Per Second/Saniye Başına hasar)'e sahip olan bir sınıftır. Bunun sebebi kırılgan olması ve diğer joblara karşı defans özelliğinin kötü olmasından dolayı en yüksek hasar atabilen bir sınıftır. Bu sınıfın yer aldığı popüler hangi oyuna bakarsanız bakın, bu durumun böyle işlediğini görebilirsiniz.

Mevcut oyunumuza dönecek olursak, en düşük defansa sahip olduğu doğru herkesten R veya skill ile tek yediği doğru. Ancak DPS konusunda ne yaratıklara(MOB) ne de PVP anlamında ki hasarının yetersiz olduğu her şekilde ortadadır. Şimdi gelin beraber bunun hesabını yapalım.

85 Level Cap'i ile birlikte, minimum Warrior canı 11000-12000 civarına ulaştı. Priestlar keza 10000 civarında. Ortalama bir asasın da canı 9000'ler de. Can faktörlerini söylüyorum ki birazdan damage testlerini anlattığımda anlamak için yardımcı olacak. Bu bahsettiğim jobların item değerleri ortalama olarak sahip olan kişilerden yola çıkıyoruz. Elite itemlere sahip olanların canının yanında defans ve resist özellikleri de daha fazla olduğu için hasar konusunda zaten magenin kırılganlığını arttırıyor.

Bir mage şuan ki oyunda bulunan ortalama ve üstü itemlere sahip (Luna's Fire Mystic+Chaos seti vs'li bir mageden bahsedelim.) Missfortune skili de karşı tarafa atılmış haliyle ortalama vurabildiği değer 1000 civarındadır. Güncel PVP anlamında kullanılan meta 6 Mage 2 Priest şeklinde ilerliyor ki, DB özellikleri olan bir priest ile hem hasar hem de kırılganlığın daha aza indirilmesi için.

1000 damage vuruyor ki bunu da en iyi skili olan 70 skili(Meteor) ile, 6 tane mage var. Toplam attığı bir alan skilinde 6000 damage. Bakın daha demin vermiş olduğum diğer jobların HP değerini anımsayın. Partisinde priest olmasa bu adam pot ile ayakta kalabiliyor. Eli kolu tutan ortalama tek priest ile oynayan bir ekip dahi şuan mevcut mage ekiplerin herhangi birine partisini öldürmez. 4 Nova da olsa öldürmez. Çünkü ilk ikisinde alacağı 1K toplu heal ve oynayan diğer JOB'ların basacağı potlar onları ayakta tutacaktır. Mage'nin elini kaldırma indirme süresini dahil edersek, araya çok rahat iki tane pot basabileceklerdir. Tabii bu sürede magelerin hiç birine vurmadıklarından bahsediyoruz. Direkt mage ekibin içine descent zıplama skilleri ile girdikleri zaman zaten 6 magenin en az 2'si sizlere ömür oluyor. Hiç bir şekilde düşürme ihtimalleri kalmıyor.

İtem dengesizliği ve gerekli incelemenin yapılmadan bu itemlerin oyuncuya sunulup herhangi bir güncelleme yapılmaması ayrı sorun zaten. Bu oyunun beta zamanında da oynamış birisi olarak söyleyebilirim o zaman da yönetime feedback verdiğimiz zaman mage'nin kırılganlığının aşırı fazla ve damage'nin yetersiz olduğunu. Mevcut itemlerin INT değerlerinin yüksek olması ve mevcut leveline göre bu değerleri verdiği zaman hasar anlamında daha zorluk çektiğini dile getirmiştim. Düzeltileceğini güncellemeler yapılacaklarından bahsettiler ancak çoğu arkadaşımızın dediği gibi herhangi bir güncelleme olmaması üzücü bir durum.

Şahsi fikrim, bu şekilde Mage'nin TP skilini kullanmaktan başka bir işlevi kaldığını düşünmüyorum. TP Skili'ni de mevcut Warrior,Asas ya da Priest arkadaşlarımıza verirseniz en azından böyle bir sınıfın yer almaması gerektiğini fazlalık olarak gördüğünüzü daha net bir şekilde ifade edersiniz. Bu kadar insan da acaba bir şey yaparlar mı? Umudu ile her gün sizden bir cevap bir güncelleme beklemez.

Bu işin sonunda, kazanan ve kaybeden tarafın kim olacağını da tabii ki çok geçmeden herkes görmüş olacaktır. Oyunun gelişmesi için uzun zamandır uğraşan birisi olarak, benim dahi umutlarımı ve oyun hevesimi kırdınız. Herkese iyi oyunlar, saygılar.
 

priesttt

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
413
Puanları
43
warrior jobuna alan skili geliyormuş yolda, 3 alan skili vurucakmış. Defans skilindeki resistance vermez ise warriorün meteeor ile 1300 civarı damage yemesi gerekiyor.
Mage jobu aşırı göz ardı edilmiş hiç düşünülmemiş bunu nerelerde görüyoruz
1-) Magelerin dönebileceği slot konulmamış slotlar o kadar uzaktaki yahu demişler bu mageler toplar lure eder keser biz bunları ayıralım demiş ve ROW ile staff dönsünler istenmiş
2-) Mage stafflar o kadar tuhafki Rare staffın atağı epic silahın atağından fazla ve üstüne bir de aşırı int istiyor ( Böyle bir saçmalık yok)
3-) Solo zindanda yaratıklar uzaktan ok atıyor ateş topu atıyor, Priest hadi kendine buff ve def atıyor heal atıyor da bu mage ne atıyor kendine diye düşünmemişler basmışlar yaratıklara atağı, mage için tam bir kaos sadece bossları kesip çıkıyor ya da 3k sc basıyor zorlana zorlana kesiyordur. İtemi yoksa zaten vay haline
 

DeadLegion

Üye
Katılım
17 Ağu 2022
Mesajlar
264
Puanları
43
Staff damagelerinin oynamamasinin baslica nedeni staff skillerinde yuzde olarak hasar yazmamasi ki yazsa da magelerin stat sayfasindaki atagi 100-200 gibi cok dusuk degerlerde kaliyor. Atak bu kadar dusukken skill hasar yuzdelerinin %800 falan olmasi lazim ki stafflar arasindaki damage farki hissedilecek duzeyde olsun. Ya da stat sayfasindaki atak diger joblardaki gibi yuksek olsun hasar yuzdeleri %200 %300 gibi olsun. Bir baska sorun da mage skillerinde casting suresinin yazmamasi. Bence her skilin aciklamasinda casting suresi yazmali. Ornegin bir skillin casting ya da bizim bildigimiz adiyla el kaldirma efekti 3 saniyeyse bu skilin aciklamasinda yazmali. Ayrica bu sureler tekli skillerde alan skillerine gore dusuk olmali ki tekli skillerin kullanimi da cazip olsun. Bir de mage skillerinde bir siniflama yapmak gerekirse alan skilleri en uzun menzilli-en uzun casting sureli-orta dusuk hasar seviyesinde, tekli skiller orta menzilli-orta uzunlukta casting sureli-yuksek hasarli, kisa menzilli staff vurus skilleri ise menzilsiz-en kisa casting sureli ya da instant(ani) cast sureli-en yuksek hasarli skiller olmasi gerekiyor. Cunku mage sinifi cok kirilgan bir sinif. Rakibiyle arasindaki mesafe ne kadar kisaysa o menzilden vurdugu skillerin en fazla vurmasi gerekiyor ki ise yarayabilsin.
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Staff damagelerinin oynamamasinin baslica nedeni staff skillerinde yuzde olarak hasar yazmamasi ki yazsa da magelerin stat sayfasindaki atagi 100-200 gibi cok dusuk degerlerde kaliyor. Atak bu kadar dusukken skill hasar yuzdelerinin %800 falan olmasi lazim ki stafflar arasindaki damage farki hissedilecek duzeyde olsun. Ya da stat sayfasindaki atak diger joblardaki gibi yuksek olsun hasar yuzdeleri %200 %300 gibi olsun. Bir baska sorun da mage skillerinde casting suresinin yazmamasi. Bence her skilin aciklamasinda casting suresi yazmali. Ornegin bir skillin casting ya da bizim bildigimiz adiyla el kaldirma efekti 3 saniyeyse bu skilin aciklamasinda yazmali. Ayrica bu sureler tekli skillerde alan skillerine gore dusuk olmali ki tekli skillerin kullanimi da cazip olsun. Bir de mage skillerinde bir siniflama yapmak gerekirse alan skilleri en uzun menzilli-en uzun casting sureli-orta dusuk hasar seviyesinde, tekli skiller orta menzilli-orta uzunlukta casting sureli-yuksek hasarli, kisa menzilli staff vurus skilleri ise menzilsiz-en kisa casting sureli ya da instant(ani) cast sureli-en yuksek hasarli skiller olmasi gerekiyor. Cunku mage sinifi cok kirilgan bir sinif. Rakibiyle arasindaki mesafe ne kadar kisaysa o menzilden vurdugu skillerin en fazla vurmasi gerekiyor ki ise yarayabilsin.
İşte başından beri söylediklerimiz bunlar. Bunun gibi birçok parametre sayabiliriz. Ama bu yazdıklarının farkında olmayacak ve olsa bile aksiyon alabilecek kabiliyette bir departman çalışanlarına sahip olduğuna inanmıyorum ben. Bugüne kadar bunu bize kanıtlar nitelikte yol aldılar. O yüzden boşu boşuna beklentiye girmesin hiç kimse mage sınıfı konusunda. Daha öncede belirttiğim gibi mage sınıfının dengesini kurabilmek en zorudur. Maalesef Rise ekibi bu sınıfı optimize edebilecek donanıma sahip değil şuan. İleride kadro genişler de bir gelişme yaşanır mı bilemem.
 

Figma

Üye
Katılım
21 Nis 2022
Mesajlar
9
Puanları
3
Ben oyun başladığından beri solo lr mage oynayan birisiyim. LR mage skill efektleri gerçekten berbat. 32 skill'i bir ara üçgen olmuştu hesabımda güncelleme ile o da gitti gerçi. 60 ve 70 skilllerinin efektleri aynı hiç bir farkı yok ve hasar olarak çok çok düşük kalıyor. FR mageler zehir ile hasarı belli bir noktanın üstüne çıkarabiliyor fakat LR magenin damage oranları gerçekten fazlası ile düşük. Yeni eklenen skillerin ise pk anında doğru dürüst kullanıldığına hiç şahit olmadım. Örneğin protal skill'i buna bir örnek. Full itemli lr mageler bile fire geçmek zorunda kalıyor çünkü damage yetersiz kalıyor. Her karakteri pozisyonuna ve önemine göre ihtiyaç olsun diye hazırlamışsınız loldeki sup, mid gibi düşüneblirsiniz. FR damage, ICE slow, LR stun ama lr stun oranı da nadiren denk geliyor...
 

isoztrk

Üye
Katılım
24 Ara 2022
Mesajlar
24
Puanları
13
2009 dan beri malum oyunda mage oynamış ve hala mage oynayan biri olarak şu an denge açısından malum oyun birebir kopyalansa mage,mage olur.Hiç bişey bilmiyosanız oraya bakarak mantık yürütün.Yeni skill ekleyelim iki üç animasyon ekleyelim diyerek ilerliyosunuz ve eklediğiniz yeni skillerin herhangi bir faydası yok.Blinki mageden önce asas archer ve warriora verdiniz mesela.İnanılmaz bi mantık.Sert eleştiricem artık çünkü ilgilenmiyosunuz.12 gün oldu 12...Özge Ulusoyla işiniz bittiyse realiteye dönelim artık.1 senedir hiçmi bişey değişmez."aynı anda vuruyosunuz" diye bi açıklamayı kabul etmiyorum.Asas warrior archerları kayırmaktır bu.Mage ekibin novayı senkronize atması gerekiyor ve bunu herkes beceremez.Koordinasyon ve yöneten birine ihtiyaç vardır her zaman.3-5 kişiyle pk çıkamaz.Full party olması gerekiyor.Böyle zorunlulukları varken "aynı anda vuruyosunuz zaten" diye bir çıkış yapmak bilgisizliktir,fikir sahibi olmamaktır.

Şu mage sınıfını mageyi bilen bizim gibilere teslim etseniz güncellemelerle dengesini biz daha iyi kurarız.O derece iddaa ediyorum.Grununuz da mage oynamış,senelerini vermiş tek bir kişi olduğunada inanmıyorum.Varsa yoksa melee classlara çalışıyosunuz.12 gündür ne istek bıraktınız ne heves..Exp kasarken 3500 hp 300 ac bas,1 ayda 5500-6000 tl sadece expe para harca,karşılığında aldığımız şey kullanışsız mage skilleri ve 4 alan metası.
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Günlerdir takip ediyorum. Her yazılanı tek tek okudum. Sınıfın bütün sorunlarına değinildi ve çözümleriyle beraber tecrübeli arkadaşlar uzun uzun yazdılar.
Yetkili olarak sadece bir moderatör arkadaş yazdı hâlâ geliştirici ekipten bu kadar insanı umursayıp konuya yazan çizen olmadı.
Sıkıntıların büyük bir kısmını sayısal değerleri değiştirerek çözebilecekleri basit şeyler lâkin 11-12 gündür hiç bir aksiyon alınmadı.
Benim açımdan en rahatsız edici kısımlar itemin karakteri diğer sınıflardaki gibi güçlendirmiyor oluşu ve hasar olarak çoğu yeteneğin görmezden gelinmesi.
74 levelda ben bu serüveni sonlandırıyorum arkadaşlar. Arada girer farm atarım mage karakterimle. İyiki peri almışım bidaha pet masrafı etmek gerekmeyecek. Düzelene kadar kendimi yıpratmak istemiyorum açar bi okçu keyfime bakarım dert yok tasa yok.
 
Son düzenleme:

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt