72- 75 -80 82 85 Skillerinden Vazgeçerek 2 Meteor 2 Nova ile Oynamak Zorunda Kalan Magelerin Başlıca Sorunları

_GooDDmG_

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
37
Puanları
18
Merhabalar, oyunu ilk günden itibaren ekip olarak deneyimlemekteyiz. Bu nedenle mageler, itemleri ve skilleri hakkında fazlasıyla bilgi birikimine sahibiz. İlk olarak oyun yönetimine sitemli olduğumuzu belirtmek isterim , mage ile ilgili sorunları ve önerileri bize sormak yerine, hiç mage oynamayan veya az tecrübesi olan kişileri dinlediğinizi ve bizim söylediklerimizi kulak ardı ettiğinizi düşünüyoruz. Şimdi geçmişten gelen ve devam eden , 85 paketiyle oluşan magelerle alakalı bazı sorunları sırasıyla dile getirmek istiyoruz. Yazdıklarımız diğer joblara üstün gelme çabası adı altında öneriler değildir, tamamen oyunda gördüğümüz magelerle ilgili eksikliklerdir.

1- Mage tekleme skillerine hiçbir buf getirilmedi, 65 paketindeki damgeler neyse aynı damageler devam ediyor… Melelerin hpsi 12 k oldu herkes itemlendibiz full chaos set , +7 lunas ile bir meleye 400- 650 arası değişen dmaagelerle tekleme skili atıyoruz, mele teklenmiyor. Her teamda 6 mage var 400- 650 damageyle 12 k hpsi olan meleyi nasıl düşürebiliriz. Mage tekleme skilleri 65 paketinden beri hiç değişmedi fakat rakiplerin hpsi resisti sürekli arttı, tekleme skilleri artık işlevsiz durumda. ( 80 teklemeyi 2 meteor 2 nova oynamak zorunda kaldığımız için , açamadığımız için kullanamıyoruz)

2- Amutle Of Chaos ta yer alan “Mana Burn” özelliğinin başka bir yararlı özellikle değişmesini talep etmekteyiz (FR _LR _ İCE resist gibi…) , çünkü “mana burn” özelliği hiçbir işe yaramamakta ,2- 3 mana silmesi sadece göz boyamaktan ibaret bir özellik olduğunu gösterir, bunun düzltilmesi oyuna yararlı olcaktır.

3-Staflarda yer alan saldırı gücü ( atak) yüsek olan sıtafların , saldırı gücü düşük olan staflara karşılık fark yaratmadığı , saldırı gücünün damageye herhangi bir katıkı sağlamadığı görülmektedir. Saldırı gücünün staf damagelere etkisi incelenip düzeltilmeli. Ayrıca Unique stafların, (lunas +7) skill damagesine olan katkısını az bulmaktayız. Özellikle staf damagesine olan katkısı yok denecek kadar az. Bir mage bu stafı alınca diğer staflarla nerdeyse aynı staf damagesi vurmak istemez… Uniq olmayan staflarla staf vuruş damagesi neydeyse aynı.

4- Magelerde imperial ve elite setlerin fazla int istemesi magelerin hpsinin düşük olmasına neden oluyor, dolayısıyla mageler paper set kullanıyor ve diğer joblar karşısında fazla damage yiyor, eziliyor.İmperial ve elite setlerin int istekleri azaltılmalı , imperial defansı artırılarak daha cazip duruma gelmesi gerektiğini düşünüyoruz.

5- Magelerde Master 7 (kalebs silence) sklinin tutma oranının düşürülmesi solo mage oynamak isteyen mageler için çok olumsuz bir güncelleme olmuştur. Öte yandan asaslardaki skilbar karıştıran skilin %100 tutması iki joba vermiş olduğunuz dengesiz ilginin göstergesidir.

6- Mage Master 15 (Higher Magic) skili değiştirilmesini talep etmekteyiz, bu güne kadar hiç kullanmakdık ve hiçbir ekp kullanmıyor bu skili, skildeki temel sorun sabit bir yerde beklemek zorunda bırakması, Mage master 2 skili (Magic Boots) gibi hareket halinde basılıp belli bir bölge ile sınırlandırılmaması gerektiğini düşünüyoruz, yada alanı cok büyük olmalı en az nova alanı kadar olmalı ki mage teamlar kullanılsın. Master 20 ve 25 skillerinide bugüne kadar hiç bir magenin kullandığını ve beğendiğini duymadım.

7- 75 skillerinin alanlarının çok dar olduğunu düşünüyoruz, arkaya bırakılan alan dar olduğu için yanından kolayca geçiliyor ve skil işlevsiz kalıyor.

8- 85 paketiyle oluşan sorunlardan bahsedecek olursak , ilk olarak 85 paketi aktif olduğunda mage alan damagelerinin arttığını gördük , daha sonra kimse lvl almadığı için ve bütün jobların hpsi düşük olduğu için damageler nerf yedi ve düşürüldü , şuan herkes 85 oldu , wariror priestlerin hpleri en az 12 k oldu , şuan alan damagelerinin nerfli hali ile biz 6 mage ile mele partileri düşüremiyoruz , alan damagelerinin 85 paketi geldiğindeki ilk an gibi düzeltilmesini talep ediyoruz. Aksi halde Mageler 72- 75 -80 82 85 skillerinden vazgeçerek 2 meteor 2 nova oynamakta ve oyun, böyle bile meleler zor düşmektedir. Sizce mageler “72- 75 -80 82 85” skillerini kullanmaktan neden vazgeçip 2 nova 2 meteor skili açıyor ?

9 - Geçici bir sorun olduğunu düşünüyorum , mage ice 80 skili ice tutma olasılığı hem düşük hemde 300 damage vurmakta ( Düzeltilmiş), ice 84 skilindede damage yok ve kaç kişi skile maruz kaldığı görünmüyor en azından lr kör skili kadar damage atması gerekmektedir bu sorunların güncelleme ile düzeltilceğinin düşünmekteyiz.

10- 80 LR mage skili (Fast as lightining) ışınlanma mesafesi çok düşüktü düzeltilmiş. Lr mage 80 sonrası herhangi bir tekleme skilinin gelmemesi olumsuz bir durum olarak görmekteyiz.

11- Mage 85 skilinin üçgen yapılı alanı mesafesini çok düşük bulmaktayız , efektler güzel olmuş , göze hitap ediyor ancak magelerin bunu kullanabilmesi için üçgen yapılı alanın mesafesi en az iki katı uzatılmalı ve alanı genişletilmeli veya İce 84 skilinin alanı kadar etrafına sabit bir alanla damage vurması daha daha kullanılabilir olacaktır.

Değinmediğimiz eksiklikler varsa yoruma yazabilirsiniz.
 
Son düzenleme:

Mr_Sarki

Üye
Katılım
24 Eyl 2022
Mesajlar
3
Puanları
3
sanıyorum ki, bu oyunun yoneticilerinin tamamı hayatlarında hiç mage karakterini oynamamıslar, sadece melee takıldıkları icin bu tip durumları anlamıyorlar, anlamadıkları yetmezmiş gibi, aldıkları önerilerde yukarıda arkadasın bahsetmıs oldugu gıbı mage oynamayı bılmeyenlerden sallabaş yorumlar oluyor. adam akıllı oturup magelerı dınlemenız gerekiyor, yukarıda arkadasın bahsettıgı hususlar, umarım en kısa sure ıcerısınde duzelır ki benim hiç umudum yok. bugune kadar herhangı bır gelısme goremedık mage ıle alakalı, ne yazdıysak ıtıraz edıldı.

umarım bundan sonra yenı bır sayfa acabılırler mage ıle alakalı olarak,

iyi forumlar.
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Mage oynamaya yeni başladım 68 tekleme skilli 60 novasından az vuruyor gerçekten acil olarak ufak bi düzenleme yapılması şart
 

TheGone

Üye
Katılım
25 Nis 2022
Mesajlar
9
Puanları
3
sürekli mageleri görün diye bekledik sesimizi tam cikaramadik belkide ama kalkipda asas vs oyuncusuna mage sormak hiç mantikli degil eğer doğruysa tabi magelerin maduriyetini oyunda görmemezlikten geliyorsunuz mele parti mage gördümü towna kadar kovaliyor ayakli bp diyorlar 2 vurusda hem mageyi düsürüyorsun hemde mage partiye ölmüyorlar ne asasi ne warrioru 1000 ila 1300 arasi vurmak nedir meteorla 6 mageyle vurdugunda 12k hp li warrior biciyor ee insaf yahu artik bazi seyleri düzeltmeniz gerekli mageye yapilabilcek itemlerin hepsi yapili zaten daha üstünüde getirmedinizki onuda koyup test edelim etsek ne olcak sanki damageler degisicekte artik magelerle ilgilenin plssss
 

Timurlengx

Üye
Katılım
14 Tem 2022
Mesajlar
10
Puanları
13
Uzun süredir Pk yayını yapan nadir yayıncılardan birisi olarak ve Tüm mmorpglerde Mage oynamış bir birey olarak bir mage aşığı olarak tüm dediklerine katılıyor ve ekleme yapmak istiyorum.
1. Mage alan skilleri küçük büyüsün demiyorum ama madem ben en az hp ye sahip en az defe sahip karekterim bari vursun. lütfen iyi dinleyin yayınlarda hepsi kanıtlanmış ve defalarca kez denenmiş tecrübelerimi anlatacağım. Monu yada boss kesilirken ırkı yakalıyoruz evet ancak Roguelerin hpsi en kötü 8k warriorların 12k priestlerin 11k civarında. Meteor attığımızda Okcular arkaya zıplıyor ( zıplama skili neden var okcunun gerçekten fikrim yok ) Yada Rogueler İleri atılıyor Rush skilleri ile ( en hızlı karekter ztn ) Warriorlar descent atabiliyor. Priestler hadi afk kaldı diyelim. Yayınlarımda görüldüğü üzere Magelerim itemli 4 chaos ve full 9 set oynayan 2 mageyiz. diger 3 magem mystic set ve chaos set bonusları alıyor en kötü staffımız uniq +6 Priestin Mf skili ile 1200 max dmg atabiliyoruz. 1200+x6 ki aynı anda magelerin elini kaldırıp aynı yere vurması ztn beceri isteyen bir olay mage partyler bilirki bunu saglayabilmek uzun süreli beraber oynama gerektirir. 7200 hasar yapıyor. Roguelerin hpsi 8k ztn 2. novaya döndüğümüzde priestleri afk kalsa bile rahatça kaçma skilleri olduğu için kaçıyorlar yada heal gelirse bizi kesiyorlar çünkü ben 9 set 4 uniq takı ve full hp bonuslu power up lar ile 2 skile ölen bir mageyim. tekrar ediyorum rogueler ölmüyor priestler ölmüyor hatta mageler bile ölmüyor rakip clanlar onaylayacaktır 7.2k can ile pk atıyor şu anda mageler pot bastığınızda 6 mage aynı anda vursun ölmüyorsunuz hatta dün yayında test ettim 4 mage aynı anda bana arenada meteor üstüne nova attılar canım 1.6k idi pot bastığım için ( MFsiz ) haliyle mage şu anda oynanabilir bir konumda değil. Warriorlara tek atalım demiyorum. ama en azından roguelere tek atabilelim alanla yakaladığımızda ( oda gün içerisinde max 3-4 kere olacak ztn monu boss vs )

2. Magenin skill dengesizliği en fazla vuran skilimiz 70 oysa 70 den sonra 72 75 80 85 skilleri geldi . Şimdi skilleri tek tek değerlendireceğim.
2.a 72 skili bence dengeli ancak FR LR İCE arasında dmg farkı olmalı ve efekt eklenmeli örneğin ice yada lr bir mageye vuracaksa bunu göze alıyorsa asas kit yada slow yemeli Fİre mageye vuracaksa ekstra zehir hasarı olmalı.
2.b 75 yukarıda bahsedilmiş ama hem alanı az hemde hasarı mutlaka elden geçirilmeli.
2.c 80 skili yüksek lvl bir skill ve tutma olasılığı var güdümlü bir skill ve dv yada blood valleyde çok engel ve yükseklik olduğu için kullanışsız hasarı biraz daha artmalı .
2.D 82 sanırım en kullanışsız skil şu an 75 ile bu alanı çok küçük hasarı novadan bir tık yüksek ve ztn dibime bir warrior yada asas girmişse magen düştüğü için işlevsiz magenin ölüm süresi 1.5 snye civarı ve priest reaksiyon veremeden ölüyor eksik mage ile yüksek hasar atabilmeliyizki bu dar alanda yüksek hasar verebilsin ya hasarı yada alanı baya artmalı.
2e 85 Staff küçük bir buff gelmeli dediğim mage defansı yok oyun mekaniklerinden dolayı yakına gelene 700 vurarak 12k canlı 8 k canlıyı düşürmesi için aynı anda 6 magenin 3 staff atması lzm ( 3 sn) ve hayatta kalacağız :D:D:D:D:DD:D kullanışsız. ( moba değil ama oyuncuya vurmalı yoksa 8 pc farmerlar coşar oyun dengesi bozulur )

3. Stat dengesizlikleri (özellikle 85 cap ile) magenin int saçmalığına 2002 den kalma bir oyun mentalitesi ile yaklaşıyorsunuz bu çok üzücü int en azından 0.5 oranında dmg arttırmalı magic power gibi basit bir ayar bence ki imperial set yada elite set tercih edilebilsin kimse 150-160 int verip HP den kısıp DMG den kısıp o setleri giymez . haliyle 85 capinde warrior rogue arkadaşlar HP lerine bastıkça bastılar ve canlar uctu gitti bu da bizim DMG lerimizi yetersiz kılmakta. 4 nova olmasına ragmen mageler birbirini düşüremiyor rogueler ölmüyor warriorlar ölmüyor.

4. Mageyi İNT priye baglı kılma ( Mf skili kesinlikle kalkmalı) ancak bir dmg buff ile olmalı bu yada master 20 skili kullanımı ile. İnt pri oynayamazsa 6 mage mükkemmel oynasın iş yapmıyor. lütfen buna artık bir çözüm.

5. Magelerin item azlığı evet. tek bir staffa mahkum edilmiş durumdayız oyunda archmage yada razu yada eski adıyla gorgon staff olmadığı için lunaslara mahkum edilmiş durumda epic itemların hiç bir değeri yok görev staffı ile aynı vuruyor ve itemların mageye etkileri çok az yayında test etttim elime necro staff+1 taktım+7lunasımla arasınbda dmg farkı yok !!! uniq takı azlığı epic takı azlığı ayrı konu oyunda aktif mage oyuncu sayısı pkcısı farmeri ile max 100 ancak 100 oyuncuyu doyuracak item yok varsa da tek item olduğu için seçenekler kullanışsız olduğu için tercih edilmiyor ve herkes Mystic pendant chaoss set ve lunaslara mahkum durumda çeşit şart buff şart.

6 ek sıkıntılar: özellikle tüm jobların takılarında Resist bonuslar mevcut ancak bizim chaos setimiz 5 olduğunda gelen def 44 şaka değil 44. , ayrıca magelerin en büyük sıkıntılarından bir tanesi Skilllerde eğer 75 FR 70 lightning verirseniz dmg olarak dehset azalma var LR de ancak 71-71 verirseniz dmg artıyor şaka değil test edildi..

7. Magelerin 2 partye zorlanması diğer jobları oyundan sogutur 2 party mage oynarsak oyun çok sıkıcı hale gelir.

8. Mageden daha fazla kit atan okcular üstelik alanla. bu aralar hem mageler hemde okcular biraz fazla kit atıyor buna nerf gelmeli.

9.Solo mage oynamanın imkansız olması bunu çok fazla isteyen izleyicim var bence mage mantığına aykırı ama bende mageyi solo oynamayı severdim bir zamanlar nasıl bir çözüm bulunur fikrim yok.

10 Mage skillerinden önemli bir sorun 52-50-56-68 tekleme skilleri aynı hasarı vuruyor ve herhangi bir özellikleri yok :D max dmg 650 hpleri yukarda yazdım tekrar etmeyeceğim matematik sizde. 12 k canlı bir adama vurmak için kaç kere tekleme yapmamız gerekir ( priest yok pot basmıyor vs )


11. mageleri etkileyen önemli bir sorun bu Warriorların 85 atack 54 Res skilini basabilmeleri. Skili bilmeyenler için candan değil manadan yemesi ( warriorları ztn düşüremeyiz teorik olarak 12k can priest afk kalsa bile resistleri fazla 2 meteor vursak bile %20 kalıyorlar ) ama bu skill basıldığında canları % 50 ye bile inmiyor acilen skill barda 70 civarları bir skill ile değişmeli.
 

IFeaRI

Üye
Katılım
13 Haz 2022
Mesajlar
8
Puanları
3
umarım yöneticiler bu yazılanları okur ve oyunu bozmuycak şekilde reaksiyon alırlar
 

Gensuke

Üye
Katılım
16 Nis 2022
Mesajlar
242
Puanları
43
sanıyorum ki, bu oyunun yoneticilerinin tamamı hayatlarında hiç mage karakterini oynamamıslar, sadece melee takıldıkları icin bu tip durumları anlamıyorlar, anlamadıkları yetmezmiş gibi, aldıkları önerilerde yukarıda arkadasın bahsetmıs oldugu gıbı mage oynamayı bılmeyenlerden sallabaş yorumlar oluyor. adam akıllı oturup magelerı dınlemenız gerekiyor, yukarıda arkadasın bahsettıgı hususlar, umarım en kısa sure ıcerısınde duzelır ki benim hiç umudum yok. bugune kadar herhangı bır gelısme goremedık mage ıle alakalı, ne yazdıysak ıtıraz edıldı.

umarım bundan sonra yenı bır sayfa acabılırler mage ıle alakalı olarak,

iyi forumlar.
hocam ne magesi ben bu oyunu yapanların malum oyundan başka mmorpg oynamadıklarını veya bilmediklerini düşünüyorum
 

_GooDDmG_

Üye
Katılım
19 Ara 2020
Mesajlar
37
Puanları
18
Timurlengx eklemelerin için teşekkür ediyorum, yazmış olduğun her madde üzerinde durulması gereken konulardan oluşmaktadır.
 

N3v3N

Üye
Katılım
11 May 2022
Mesajlar
952
Puanları
93
Dün gece cfwde 9k kusur HP li mage vardı. Gözlerime inanamadim bir daha baktım. Sonra bir daha...
 

Witch_King

Üye
Katılım
17 Nis 2022
Mesajlar
334
Puanları
63
Uzun süredir Pk yayını yapan nadir yayıncılardan birisi olarak ve Tüm mmorpglerde Mage oynamış bir birey olarak bir mage aşığı olarak tüm dediklerine katılıyor ve ekleme yapmak istiyorum.
1. Mage alan skilleri küçük büyüsün demiyorum ama madem ben en az hp ye sahip en az defe sahip karekterim bari vursun. lütfen iyi dinleyin yayınlarda hepsi kanıtlanmış ve defalarca kez denenmiş tecrübelerimi anlatacağım. Monu yada boss kesilirken ırkı yakalıyoruz evet ancak Roguelerin hpsi en kötü 8k warriorların 12k priestlerin 11k civarında. Meteor attığımızda Okcular arkaya zıplıyor ( zıplama skili neden var okcunun gerçekten fikrim yok ) Yada Rogueler İleri atılıyor Rush skilleri ile ( en hızlı karekter ztn ) Warriorlar descent atabiliyor. Priestler hadi afk kaldı diyelim. Yayınlarımda görüldüğü üzere Magelerim itemli 4 chaos ve full 9 set oynayan 2 mageyiz. diger 3 magem mystic set ve chaos set bonusları alıyor en kötü staffımız uniq +6 Priestin Mf skili ile 1200 max dmg atabiliyoruz. 1200+x6 ki aynı anda magelerin elini kaldırıp aynı yere vurması ztn beceri isteyen bir olay mage partyler bilirki bunu saglayabilmek uzun süreli beraber oynama gerektirir. 7200 hasar yapıyor. Roguelerin hpsi 8k ztn 2. novaya döndüğümüzde priestleri afk kalsa bile rahatça kaçma skilleri olduğu için kaçıyorlar yada heal gelirse bizi kesiyorlar çünkü ben 9 set 4 uniq takı ve full hp bonuslu power up lar ile 2 skile ölen bir mageyim. tekrar ediyorum rogueler ölmüyor priestler ölmüyor hatta mageler bile ölmüyor rakip clanlar onaylayacaktır 7.2k can ile pk atıyor şu anda mageler pot bastığınızda 6 mage aynı anda vursun ölmüyorsunuz hatta dün yayında test ettim 4 mage aynı anda bana arenada meteor üstüne nova attılar canım 1.6k idi pot bastığım için ( MFsiz ) haliyle mage şu anda oynanabilir bir konumda değil. Warriorlara tek atalım demiyorum. ama en azından roguelere tek atabilelim alanla yakaladığımızda ( oda gün içerisinde max 3-4 kere olacak ztn monu boss vs )

2. Magenin skill dengesizliği en fazla vuran skilimiz 70 oysa 70 den sonra 72 75 80 85 skilleri geldi . Şimdi skilleri tek tek değerlendireceğim.
2.a 72 skili bence dengeli ancak FR LR İCE arasında dmg farkı olmalı ve efekt eklenmeli örneğin ice yada lr bir mageye vuracaksa bunu göze alıyorsa asas kit yada slow yemeli Fİre mageye vuracaksa ekstra zehir hasarı olmalı.
2.b 75 yukarıda bahsedilmiş ama hem alanı az hemde hasarı mutlaka elden geçirilmeli.
2.c 80 skili yüksek lvl bir skill ve tutma olasılığı var güdümlü bir skill ve dv yada blood valleyde çok engel ve yükseklik olduğu için kullanışsız hasarı biraz daha artmalı .
2.D 82 sanırım en kullanışsız skil şu an 75 ile bu alanı çok küçük hasarı novadan bir tık yüksek ve ztn dibime bir warrior yada asas girmişse magen düştüğü için işlevsiz magenin ölüm süresi 1.5 snye civarı ve priest reaksiyon veremeden ölüyor eksik mage ile yüksek hasar atabilmeliyizki bu dar alanda yüksek hasar verebilsin ya hasarı yada alanı baya artmalı.
2e 85 Staff küçük bir buff gelmeli dediğim mage defansı yok oyun mekaniklerinden dolayı yakına gelene 700 vurarak 12k canlı 8 k canlıyı düşürmesi için aynı anda 6 magenin 3 staff atması lzm ( 3 sn) ve hayatta kalacağız :D:D:D:D:DD:D kullanışsız. ( moba değil ama oyuncuya vurmalı yoksa 8 pc farmerlar coşar oyun dengesi bozulur )

3. Stat dengesizlikleri (özellikle 85 cap ile) magenin int saçmalığına 2002 den kalma bir oyun mentalitesi ile yaklaşıyorsunuz bu çok üzücü int en azından 0.5 oranında dmg arttırmalı magic power gibi basit bir ayar bence ki imperial set yada elite set tercih edilebilsin kimse 150-160 int verip HP den kısıp DMG den kısıp o setleri giymez . haliyle 85 capinde warrior rogue arkadaşlar HP lerine bastıkça bastılar ve canlar uctu gitti bu da bizim DMG lerimizi yetersiz kılmakta. 4 nova olmasına ragmen mageler birbirini düşüremiyor rogueler ölmüyor warriorlar ölmüyor.

4. Mageyi İNT priye baglı kılma ( Mf skili kesinlikle kalkmalı) ancak bir dmg buff ile olmalı bu yada master 20 skili kullanımı ile. İnt pri oynayamazsa 6 mage mükkemmel oynasın iş yapmıyor. lütfen buna artık bir çözüm.

5. Magelerin item azlığı evet. tek bir staffa mahkum edilmiş durumdayız oyunda archmage yada razu yada eski adıyla gorgon staff olmadığı için lunaslara mahkum edilmiş durumda epic itemların hiç bir değeri yok görev staffı ile aynı vuruyor ve itemların mageye etkileri çok az yayında test etttim elime necro staff+1 taktım+7lunasımla arasınbda dmg farkı yok !!! uniq takı azlığı epic takı azlığı ayrı konu oyunda aktif mage oyuncu sayısı pkcısı farmeri ile max 100 ancak 100 oyuncuyu doyuracak item yok varsa da tek item olduğu için seçenekler kullanışsız olduğu için tercih edilmiyor ve herkes Mystic pendant chaoss set ve lunaslara mahkum durumda çeşit şart buff şart.

6 ek sıkıntılar: özellikle tüm jobların takılarında Resist bonuslar mevcut ancak bizim chaos setimiz 5 olduğunda gelen def 44 şaka değil 44. , ayrıca magelerin en büyük sıkıntılarından bir tanesi Skilllerde eğer 75 FR 70 lightning verirseniz dmg olarak dehset azalma var LR de ancak 71-71 verirseniz dmg artıyor şaka değil test edildi..

7. Magelerin 2 partye zorlanması diğer jobları oyundan sogutur 2 party mage oynarsak oyun çok sıkıcı hale gelir.

8. Mageden daha fazla kit atan okcular üstelik alanla. bu aralar hem mageler hemde okcular biraz fazla kit atıyor buna nerf gelmeli.

9.Solo mage oynamanın imkansız olması bunu çok fazla isteyen izleyicim var bence mage mantığına aykırı ama bende mageyi solo oynamayı severdim bir zamanlar nasıl bir çözüm bulunur fikrim yok.

10 Mage skillerinden önemli bir sorun 52-50-56-68 tekleme skilleri aynı hasarı vuruyor ve herhangi bir özellikleri yok :D max dmg 650 hpleri yukarda yazdım tekrar etmeyeceğim matematik sizde. 12 k canlı bir adama vurmak için kaç kere tekleme yapmamız gerekir ( priest yok pot basmıyor vs )


11. mageleri etkileyen önemli bir sorun bu Warriorların 85 atack 54 Res skilini basabilmeleri. Skili bilmeyenler için candan değil manadan yemesi ( warriorları ztn düşüremeyiz teorik olarak 12k can priest afk kalsa bile resistleri fazla 2 meteor vursak bile %20 kalıyorlar ) ama bu skill basıldığında canları % 50 ye bile inmiyor acilen skill barda 70 civarları bir skill ile değişmeli.
Yazdıklarına harfiyen katılıyorum. Ben malum oyundan geldim. Diez serverında krallık yapmış ve 10 yıl boyunca (2005-2015) mage oynamış biri olarak birçok tecrübem oldu. Arada sırada sizin yayınlarınızda izlerim. Bu yazdıklarını oyunun ilk aylarında belirtmiştim. Mageler sadece nova atıp kaçmaktan ibaret olmamalıdır diye. Ne yazdıysam karşıdan bir gm veya diğer sınıflardan birileri konuya gelip ''fakat unutmayalım ki magelerde alanla kesebilme özelliğine sahip'' diye savunmaya geçtiler. Zaten problem burada. Sadece alanla bir şeyler kesiyor diye diğer bütün skilleri göz ardı etmişler. Buraya o kadar çok eksik yazarım ki kimse okumaz destan olur gider. Oyunda 4 sınıfında birbirleriye vs atabilme argümanlarına sahip olması gerekir. Ama maalesef bunun yanından bile geçniyor şuan. Tekli skiller rezalet. Staff damagesi zaten yerlerde. Ki buna istinaden en az 2 kere buff geldi bu mage staff ve damagelere. Çok uzar gider ben sadece özet olarak şunu geçmek istiyorum ;

Mage ile alakalı yeterince test yapılmamış. Hem pvp hem pve tarafında. Mage sınıfı da eksik kalmasın olsun diye yapmışlar. Yeterince üzerine düşünülmemiş. Weaponlar inanılmaz yetersiz. En basit örnek diğer sınıfların hepsinde weaponların moblara karşı veya diğer classlara karşı damage çıkaran bir silahı var. yüzde bilmem kaç. Magenin hangi staffında moblara veya diğer classlara karşı bir damage bonusu var? Neden bu konuda mageleri göz ardı etmişler. O kadar kenara itilmiş durumda bırakılmış ki mageler ve hala da umursamıyorlar. Çünkü değirmen çok güzel dönüyor şuan. Oyuna hangi sınıfların para kazandırdığı aşikar. Yayıncıları açıyoruz 10 tanesinden 5i asas 5i bp. Halbuki oyunun görsel ve oynaması en zevkli sınıfı magedir fakat burada tam tersi haline dönmüş. Her neyse uzatmaya gerek yok yazdıklarının üzerine 50 madde de ben eklerdim ama değmez. Ben çoktan bıraktım çünkü zamanımıza yazık...
 

berktun

Üye
Katılım
9 Kas 2021
Mesajlar
159
Puanları
43
Keşke yetkili bir abi yazsa düzenleme düşünüyoruz veya düşünmüyoruz diye. Hazır yol yakınken mage sınıfıyla vedalaşıp okçu kervanına katılayım veya kasmaya devam edeyim
 

ImSoloTurk

Üye
Katılım
28 Nis 2023
Mesajlar
3
Puanları
3
1 senedir kesintisiz mage oynuyoruz ama mage için bir halt yapıldığını görmedik. Başlayacak olanlara duyrulur Mage açmayın... Hatta bence hiç başlamayın.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt