Merhabalar, oyunu ilk günden itibaren ekip olarak deneyimlemekteyiz. Bu nedenle mageler, itemleri ve skilleri hakkında fazlasıyla bilgi birikimine sahibiz. İlk olarak oyun yönetimine sitemli olduğumuzu belirtmek isterim , mage ile ilgili sorunları ve önerileri bize sormak yerine, hiç mage oynamayan veya az tecrübesi olan kişileri dinlediğinizi ve bizim söylediklerimizi kulak ardı ettiğinizi düşünüyoruz. Şimdi geçmişten gelen ve devam eden , 85 paketiyle oluşan magelerle alakalı bazı sorunları sırasıyla dile getirmek istiyoruz. Yazdıklarımız diğer joblara üstün gelme çabası adı altında öneriler değildir, tamamen oyunda gördüğümüz magelerle ilgili eksikliklerdir.
1- Mage tekleme skillerine hiçbir buf getirilmedi, 65 paketindeki damgeler neyse aynı damageler devam ediyor… Melelerin hpsi 12 k oldu herkes itemlendibiz full chaos set , +7 lunas ile bir meleye 400- 650 arası değişen dmaagelerle tekleme skili atıyoruz, mele teklenmiyor. Her teamda 6 mage var 400- 650 damageyle 12 k hpsi olan meleyi nasıl düşürebiliriz. Mage tekleme skilleri 65 paketinden beri hiç değişmedi fakat rakiplerin hpsi resisti sürekli arttı, tekleme skilleri artık işlevsiz durumda. ( 80 teklemeyi 2 meteor 2 nova oynamak zorunda kaldığımız için , açamadığımız için kullanamıyoruz)
2- Amutle Of Chaos ta yer alan “Mana Burn” özelliğinin başka bir yararlı özellikle değişmesini talep etmekteyiz (FR _LR _ İCE resist gibi…) , çünkü “mana burn” özelliği hiçbir işe yaramamakta ,2- 3 mana silmesi sadece göz boyamaktan ibaret bir özellik olduğunu gösterir, bunun düzltilmesi oyuna yararlı olcaktır.
3-Staflarda yer alan saldırı gücü ( atak) yüsek olan sıtafların , saldırı gücü düşük olan staflara karşılık fark yaratmadığı , saldırı gücünün damageye herhangi bir katıkı sağlamadığı görülmektedir. Saldırı gücünün staf damagelere etkisi incelenip düzeltilmeli. Ayrıca Unique stafların, (lunas +7) skill damagesine olan katkısını az bulmaktayız. Özellikle staf damagesine olan katkısı yok denecek kadar az. Bir mage bu stafı alınca diğer staflarla nerdeyse aynı staf damagesi vurmak istemez… Uniq olmayan staflarla staf vuruş damagesi neydeyse aynı.
4- Magelerde imperial ve elite setlerin fazla int istemesi magelerin hpsinin düşük olmasına neden oluyor, dolayısıyla mageler paper set kullanıyor ve diğer joblar karşısında fazla damage yiyor, eziliyor.İmperial ve elite setlerin int istekleri azaltılmalı , imperial defansı artırılarak daha cazip duruma gelmesi gerektiğini düşünüyoruz.
5- Magelerde Master 7 (kalebs silence) sklinin tutma oranının düşürülmesi solo mage oynamak isteyen mageler için çok olumsuz bir güncelleme olmuştur. Öte yandan asaslardaki skilbar karıştıran skilin %100 tutması iki joba vermiş olduğunuz dengesiz ilginin göstergesidir.
6- Mage Master 15 (Higher Magic) skili değiştirilmesini talep etmekteyiz, bu güne kadar hiç kullanmakdık ve hiçbir ekp kullanmıyor bu skili, skildeki temel sorun sabit bir yerde beklemek zorunda bırakması, Mage master 2 skili (Magic Boots) gibi hareket halinde basılıp belli bir bölge ile sınırlandırılmaması gerektiğini düşünüyoruz, yada alanı cok büyük olmalı en az nova alanı kadar olmalı ki mage teamlar kullanılsın. Master 20 ve 25 skillerinide bugüne kadar hiç bir magenin kullandığını ve beğendiğini duymadım.
7- 75 skillerinin alanlarının çok dar olduğunu düşünüyoruz, arkaya bırakılan alan dar olduğu için yanından kolayca geçiliyor ve skil işlevsiz kalıyor.
8- 85 paketiyle oluşan sorunlardan bahsedecek olursak , ilk olarak 85 paketi aktif olduğunda mage alan damagelerinin arttığını gördük , daha sonra kimse lvl almadığı için ve bütün jobların hpsi düşük olduğu için damageler nerf yedi ve düşürüldü , şuan herkes 85 oldu , wariror priestlerin hpleri en az 12 k oldu , şuan alan damagelerinin nerfli hali ile biz 6 mage ile mele partileri düşüremiyoruz , alan damagelerinin 85 paketi geldiğindeki ilk an gibi düzeltilmesini talep ediyoruz. Aksi halde Mageler 72- 75 -80 82 85 skillerinden vazgeçerek 2 meteor 2 nova oynamakta ve oyun, böyle bile meleler zor düşmektedir. Sizce mageler “72- 75 -80 82 85” skillerini kullanmaktan neden vazgeçip 2 nova 2 meteor skili açıyor ?
9 - Geçici bir sorun olduğunu düşünüyorum , mage ice 80 skili ice tutma olasılığı hem düşük hemde 300 damage vurmakta ( Düzeltilmiş), ice 84 skilindede damage yok ve kaç kişi skile maruz kaldığı görünmüyor en azından lr kör skili kadar damage atması gerekmektedir bu sorunların güncelleme ile düzeltilceğinin düşünmekteyiz.
10- 80 LR mage skili (Fast as lightining) ışınlanma mesafesi çok düşüktü düzeltilmiş. Lr mage 80 sonrası herhangi bir tekleme skilinin gelmemesi olumsuz bir durum olarak görmekteyiz.
11- Mage 85 skilinin üçgen yapılı alanı mesafesini çok düşük bulmaktayız , efektler güzel olmuş , göze hitap ediyor ancak magelerin bunu kullanabilmesi için üçgen yapılı alanın mesafesi en az iki katı uzatılmalı ve alanı genişletilmeli veya İce 84 skilinin alanı kadar etrafına sabit bir alanla damage vurması daha daha kullanılabilir olacaktır.
Değinmediğimiz eksiklikler varsa yoruma yazabilirsiniz.
1- Mage tekleme skillerine hiçbir buf getirilmedi, 65 paketindeki damgeler neyse aynı damageler devam ediyor… Melelerin hpsi 12 k oldu herkes itemlendibiz full chaos set , +7 lunas ile bir meleye 400- 650 arası değişen dmaagelerle tekleme skili atıyoruz, mele teklenmiyor. Her teamda 6 mage var 400- 650 damageyle 12 k hpsi olan meleyi nasıl düşürebiliriz. Mage tekleme skilleri 65 paketinden beri hiç değişmedi fakat rakiplerin hpsi resisti sürekli arttı, tekleme skilleri artık işlevsiz durumda. ( 80 teklemeyi 2 meteor 2 nova oynamak zorunda kaldığımız için , açamadığımız için kullanamıyoruz)
2- Amutle Of Chaos ta yer alan “Mana Burn” özelliğinin başka bir yararlı özellikle değişmesini talep etmekteyiz (FR _LR _ İCE resist gibi…) , çünkü “mana burn” özelliği hiçbir işe yaramamakta ,2- 3 mana silmesi sadece göz boyamaktan ibaret bir özellik olduğunu gösterir, bunun düzltilmesi oyuna yararlı olcaktır.
3-Staflarda yer alan saldırı gücü ( atak) yüsek olan sıtafların , saldırı gücü düşük olan staflara karşılık fark yaratmadığı , saldırı gücünün damageye herhangi bir katıkı sağlamadığı görülmektedir. Saldırı gücünün staf damagelere etkisi incelenip düzeltilmeli. Ayrıca Unique stafların, (lunas +7) skill damagesine olan katkısını az bulmaktayız. Özellikle staf damagesine olan katkısı yok denecek kadar az. Bir mage bu stafı alınca diğer staflarla nerdeyse aynı staf damagesi vurmak istemez… Uniq olmayan staflarla staf vuruş damagesi neydeyse aynı.
4- Magelerde imperial ve elite setlerin fazla int istemesi magelerin hpsinin düşük olmasına neden oluyor, dolayısıyla mageler paper set kullanıyor ve diğer joblar karşısında fazla damage yiyor, eziliyor.İmperial ve elite setlerin int istekleri azaltılmalı , imperial defansı artırılarak daha cazip duruma gelmesi gerektiğini düşünüyoruz.
5- Magelerde Master 7 (kalebs silence) sklinin tutma oranının düşürülmesi solo mage oynamak isteyen mageler için çok olumsuz bir güncelleme olmuştur. Öte yandan asaslardaki skilbar karıştıran skilin %100 tutması iki joba vermiş olduğunuz dengesiz ilginin göstergesidir.
6- Mage Master 15 (Higher Magic) skili değiştirilmesini talep etmekteyiz, bu güne kadar hiç kullanmakdık ve hiçbir ekp kullanmıyor bu skili, skildeki temel sorun sabit bir yerde beklemek zorunda bırakması, Mage master 2 skili (Magic Boots) gibi hareket halinde basılıp belli bir bölge ile sınırlandırılmaması gerektiğini düşünüyoruz, yada alanı cok büyük olmalı en az nova alanı kadar olmalı ki mage teamlar kullanılsın. Master 20 ve 25 skillerinide bugüne kadar hiç bir magenin kullandığını ve beğendiğini duymadım.
7- 75 skillerinin alanlarının çok dar olduğunu düşünüyoruz, arkaya bırakılan alan dar olduğu için yanından kolayca geçiliyor ve skil işlevsiz kalıyor.
8- 85 paketiyle oluşan sorunlardan bahsedecek olursak , ilk olarak 85 paketi aktif olduğunda mage alan damagelerinin arttığını gördük , daha sonra kimse lvl almadığı için ve bütün jobların hpsi düşük olduğu için damageler nerf yedi ve düşürüldü , şuan herkes 85 oldu , wariror priestlerin hpleri en az 12 k oldu , şuan alan damagelerinin nerfli hali ile biz 6 mage ile mele partileri düşüremiyoruz , alan damagelerinin 85 paketi geldiğindeki ilk an gibi düzeltilmesini talep ediyoruz. Aksi halde Mageler 72- 75 -80 82 85 skillerinden vazgeçerek 2 meteor 2 nova oynamakta ve oyun, böyle bile meleler zor düşmektedir. Sizce mageler “72- 75 -80 82 85” skillerini kullanmaktan neden vazgeçip 2 nova 2 meteor skili açıyor ?
9 - Geçici bir sorun olduğunu düşünüyorum , mage ice 80 skili ice tutma olasılığı hem düşük hemde 300 damage vurmakta ( Düzeltilmiş), ice 84 skilindede damage yok ve kaç kişi skile maruz kaldığı görünmüyor en azından lr kör skili kadar damage atması gerekmektedir bu sorunların güncelleme ile düzeltilceğinin düşünmekteyiz.
10- 80 LR mage skili (Fast as lightining) ışınlanma mesafesi çok düşüktü düzeltilmiş. Lr mage 80 sonrası herhangi bir tekleme skilinin gelmemesi olumsuz bir durum olarak görmekteyiz.
11- Mage 85 skilinin üçgen yapılı alanı mesafesini çok düşük bulmaktayız , efektler güzel olmuş , göze hitap ediyor ancak magelerin bunu kullanabilmesi için üçgen yapılı alanın mesafesi en az iki katı uzatılmalı ve alanı genişletilmeli veya İce 84 skilinin alanı kadar etrafına sabit bir alanla damage vurması daha daha kullanılabilir olacaktır.
Değinmediğimiz eksiklikler varsa yoruma yazabilirsiniz.
Son düzenleme: