Alfa 2.0 Öncesi Bilgilendirme

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Justice

Yönetici
Game Designer
Katılım
23 Kas 2020
Mesajlar
468
Puanları
93
Sizlere güzel bir oyun sunabilmek için uğraşıyoruz ve emek harcıyoruz. Hyper Casual yüzlerce oyun çıkarıp güzel gelirler de elde edebilirdik, 4 yıl beklemek zorunda kalmazdık ancak biz bunu istemedik. MMORPG az emek bol kazanç düşünüldüğünde girilecek en son oyun türüdür. Bu ekiple diğer türlerde daha kısa sürelerde çok güzel işler çıkarırdık emin olun. Biz sadece kaliteli bir oyun sunmak ve kaliteli hizmet vermek istiyoruz. Steam'de zaten 1 aylık emekle çıkarılmış yeterince yerli oyun var. Bir ay konuşulup sonrasında unutulan oyunlardan olmak istemedik. Biz challenge videoları ile emek harcamadan milyonlarca izlenme alan yayıncı mantığıyla hareket etmek yerine haftalarca araştırma yapıp kitap okuyup 1000 kişi tarafından izlensin ama sonunda ortaya güzel iş çıksın diyen yayıncı mantığıyla hareket etmek istedik. Bunun değerini emek harcanmayan her oyunu, her çalışmayı deneyimlediğinizde hatırlayın lütfen. Bu kadar kişiyi toplayıp, ekip kurup, 3-4 yıl oyun geliştirme yapacak çok firma/ekip göremeyeceksiniz maalesef.
 

Rework

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
9
Puanları
3
Bekliyoruz hadi bakalım. Oyunun boyutu inşallah daha fazla düşmez.
 

hzrckmk

Üye
Katılım
16 Ocak 2021
Mesajlar
111
Puanları
28
Alfalardan kurtulalım bi an önce normale de hızlıca geçelim inş sizi seven kitle her türlü oynar vlla isterse bug olsun açın idare ederiz biz :)
 

XDarkShadoWX

Üye
Katılım
16 Şub 2021
Mesajlar
22
Puanları
3
Merhaba,

Alfa 2.0 testlerini Mart ayına sarkıtmamayı hedefliyorduk ancak animasyon ekibi liderinin Covid19'a yakalanması ve çalışmalardan 2 hafta uzak kalması yeni modellerin oyuna entegrasyonunu sarkıttı. Ekibimiz şu an eksiksiz bir şekilde çalışmalarına devam ediyor.
Alfa 2.0 öncesinde üzerinde çalışılan ve çalışması bitirilmiş bazı konular hakkında sizi bilgilendirmek istiyorum.

* Ram optimizasyonu yapıldı. (Örneğin; Death Valley haritasındaki 4 GB ram kullanımı 2,5 GB ram civarına düşürüldü.)
* GPU Ram (Vram) optimize edildi, kullanımı düşürüldü.
* Performans modunda ciddi iyileştirmeler yapıldı. FPS artışı sağlandı.
* Oyun dosyalarının toplam boyutu düşürüldü. Şu an 11 GB civarında.
* Genel aydınlatma ve ışık sistemi revize edildi.
* Renk körü modları (Protanopia, Deuteranopia, Tritanopia) oyuna entegre edildi.
* Ayrı ayrı bahsedilemeyecek birçok yazılımsal iyileştirme sağlandı.
* Görev sistemi tamamlandı, testleri devam ediyor. Alfa 2.0'da 1. seviyeden 70. seviyeye kadar görev yapabileceksiniz. Ana hikaye görevleri betadan sonra eklenecek.
* Pet çalışmaları tamamlandı. Oyuna entegrasyonu (ganimet toplaması, oyuncuyu takip etmesi vb) sağlandı.
* Binek çalışmaları tamamlandı. Animasyon çalışmaları, görsel düzenlemeler devam ediyor.
* Yeni karakter modellerinin saç tasarımları, dövme tasarımları ve deri (skin) detaylandırmaları yapıldı. Karakter oluşturma ekranında hazır kullanılabilecek modeller eklendi.
* Yeteneklerin efekt düzenlemeleri yapıldı.
* Silah efektleri tamamlandı. Oyuna entegre edildi.
* Pelerin sistemi oyuna entegre edildi.
* Su altı habitatı altyapı çalışmalarına başlandı.
* 1vs1 Duel Arena çalışmaları tamamlandı. Testleri devam ediyor.
* Crystal Fortress etkinlik haritası çalışmaları bitti. Testleri devam ediyor.
* Worldmap ve Minimap çalışmaları devam ediyor.
* Rün (Rune) sistemi oyuna adapte edildi. Testleri devam ediyor.
* Eşya geliştirme (Upgrade) sistemi çalışması devam ediyor.
* Zindan (Dungeon) sistemi çalışmalarına başlandı.
* Özel kostümler mağazaya entegre edildi.
* Ruh bağı (Soul bound) sistemi oyuna entegre edildi. Testleri devam ediyor.
* Oyunculardan gelen çoğu hata düzeltildi ve talepler büyük oranda yerine getirildi.

Bilindiği üzere yeni karakter modellerinin çalışmasını 2 ayı aşkın bir süredir yapıyoruz. Yeni karakter modellerinin tasarımlarının tamamlanmasıyla birlikte yeni modellere ait her bir ırk, sınıf ve cinsiyete göre;
- Animasyonlarının tekrar ayarlanması,
- Zırhların ve kostümlerin tekrar giydirilerek üzerlerine oturtulması ve düzenlenmesi,
- Silahların her bir modele ayrı ayrı kuşandırılması,
- Boş pozisyonda (Idle) duruş ve diğer poz çalışmaları,
- Yetenek animasyon ve efektlerinin tekrar ayarlanması gibi çalışmalar devam ediyor.

Son paragrafta belirtilen çalışma sonlanmadan Alfa 2.0'i size sunmamız mümkün değil maalesef. Tüm ekip çalışmalarına hızla devam ediyor ve en kısa sürede Alfa 2.0 aşamasına geçmek istiyoruz. Tarih konusunda net olmadan herhangi bir duyuru yapmak istemiyoruz. Süreci sabırla ve iyi niyetle takip eden, geri bildirim ve önerilerde bulunan tüm oyuncularımıza teşekkürlerimizi sunuyoruz. Alfa 2.0'da görüşmek dileğiyle.


Lütfen unutmayın; oyunun açılmasını geciktirdiğimiz her gün, her dakika size daha çok değer verdiğimizi göstermektedir.

Saygılarımla,
Gerçekten yaptığınız şu çalışmalar muhteşem oyunun büyük bir kısmını tamamlamış gibisiniz elbette aksaklıklar veya hatalar çıkacaktır, ancak biz kullanıcıları unutmayın 2 haftada birde olsa yapılan çalışmaları görmek istiyoruz biraz sabırsız davrandığımız malum ancak bizimde maruz görün uzun zaman sonra tek heyecanlandığımız olay bu şimdiden kolay gelsin ...
 

SultanBaybars

Üye
Katılım
20 Şub 2021
Mesajlar
4
Puanları
3
Merhaba, oyunda son yapılan ve yapılması planlanan optimizasyonlar sonunda oyunun minimum istediği sistem gereksinimlerinde değişiklik olacak mı? Oyun için sistem toplayacak arkadaşlar için bu sorunun cevabı çok önemli.
 

DefenderAKBEY

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
26
Puanları
3
Ellerinize sağlık, en kısa sürede Alfa 2.0 açılması dileğiyle. İyi çalışmalar dilerim. Covid-19 geçiren çalışma arkadaşınıza çok geçmiş olsun dileklerimi sunarım.
 

Akc

Üye
Katılım
19 Kas 2020
Mesajlar
51
Puanları
8
elinize sağlık

bir an önce gelmesi dileğiyle.
 

SHIJIN

Üye
Katılım
13 Kas 2020
Mesajlar
26
Puanları
3
Valla 6 ay boyunca işlerim yoğun olacak o yüzden 6 ay sonra bile çıkartabilirsiniz. rahat rahat oynarım :) :) hepinize kolay gelsin
 

Rammstein

Üye
Katılım
21 Kas 2020
Mesajlar
69
Puanları
18
Oyunun gelişimini göremiyoruz ama ekibin süreç yönetiminde ciddi gelişme var.
 

Lolgamelol2

Üye
Katılım
20 Ara 2020
Mesajlar
458
Puanları
63
Sizlere güzel bir oyun sunabilmek için uğraşıyoruz ve emek harcıyoruz. Hyper Casual yüzlerce oyun çıkarıp güzel gelirler de elde edebilirdik, 4 yıl beklemek zorunda kalmazdık ancak biz bunu istemedik. MMORPG az emek bol kazanç düşünüldüğünde girilecek en son oyun türüdür. Bu ekiple diğer türlerde daha kısa sürelerde çok güzel işler çıkarırdık emin olun. Biz sadece kaliteli bir oyun sunmak ve kaliteli hizmet vermek istiyoruz. Steam'de zaten 1 aylık emekle çıkarılmış yeterince yerli oyun var. Bir ay konuşulup sonrasında unutulan oyunlardan olmak istemedik. Biz challenge videoları ile emek harcamadan milyonlarca izlenme alan yayıncı mantığıyla hareket etmek yerine haftalarca araştırma yapıp kitap okuyup 1000 kişi tarafından izlensin ama sonunda ortaya güzel iş çıksın diyen yayıncı mantığıyla hareket etmek istedik. Bunun değerini emek harcanmayan her oyunu, her çalışmayı deneyimlediğinizde hatırlayın lütfen. Bu kadar kişiyi toplayıp, ekip kurup, 3-4 yıl oyun geliştirme yapacak çok firma/ekip göremeyeceksiniz maalesef.

Açın artık şu oyunu ya iyice sıkıldık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt