Öneri Alfa 2 yi Bıraktık ! Yeterli...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ANGEL

Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
317
Puanları
43
Arkadaşlar birde şöyle düşünelim bu alfa amaç bu şikayet ettiğiniz konu görevler exp vs. sizin istediğiniz gibi test yapıldı zaten. Dediğiniz gibi olsa bu alfa amacına ulaşmaz bütün oyuncular yarım günde exp kasar (Görevlerin %90 nı na bakan bile olmaz) 70 olur drop alır pvp koşar siz sanırım bunu istiyorsunuz:)
tüm görevler yapıldığında 70 olunabilirdi Hasan kardeşim,bu kadar zor olmamalıydı...Sonuçta silinecek bir emek.
 

Knish

Üye
Katılım
3 May 2021
Mesajlar
12
Puanları
3
lol old ko was 60-62 almost took 2 years LOL this is nothing, i see post plp quitting or rage quitting for lvls or item loots sucks. anyone who played old ko by pass all these little things by now. if u want to quit or rage quit let it be BECAUSE of dupes or 3rd party now thats understandable. but please dont be like all those new MMO cry babies and want everything handed to them and want developer to cater to every little needs because you dont want to put an effort in it. go play black desert online or other cater to player games. Alot new generation mmo dies fast cus of this or gets boring within months.
 

ANGEL

Üye
Katılım
18 Nis 2021
Mesajlar
317
Puanları
43
lol old ko was 60-62 almost took 2 years LOL this is nothing, i see post plp quitting or rage quitting for lvls or item loots sucks. anyone who played old ko by pass all these little things by now. if u want to quit or rage quit let it be BECAUSE of dupes or 3rd party now thats understandable. but please dont be like all those new MMO cry babies and want everything handed to them and want developer to cater to every little needs because you dont want to put an effort in it. go play black desert online or other cater to player games. Alot new generation mmo dies fast cus of this or gets boring within months.
lol
u not understand me.
I want thats for only alfa-2,not officials.
because will deleting all characters 1 or 2 months later.
OK?
understand?
 

SaLLuTari

Üye
Katılım
11 May 2021
Mesajlar
3
Puanları
3
bende 60 lvl de saldım yeterli benim için alfa testi için epeyi bi zor mobların ap dp siz çok dengesiz
 

uturuncu

Üye
Katılım
2 May 2021
Mesajlar
16
Puanları
3
bende 60 lvl de saldım yeterli benim için alfa testi için epeyi bi zor mobların ap dp siz çok dengesiz
bugün oynarken narun towerdaydım orada zorlandığım bir mob vardı affetmiyor hep yarı can vuruyordu :D ancak bugün can barımın çeyreği kadar vuruyordu önceden bu kadar az vurduğu olmuyordu ve saldırı hızıda düşmüştü. en son o moba saldırdığım zamanlarla aynı zırh aynı bufflarım vardı. tek fark 3 lvl daha yüksek olmamdı. üst katlara çıkmaya devam ettim ancak eskiden zorlandığım/zorlayan moblar daha kolay kesebildiğimi farkettim. narun towerın moblarına bir düzenleme yapılmış anlaşılan dedim yoksa sadece 3 lvl yüksek olmam bu durumu açıklayamaz diye düşünündüm.
ufak not: her defasında canımdan can alan o vahşi mob, az vur lan diye diye sövdüğüm ölünce tekrar tekrar sövdüğüm vahşi mobum, seni şimdiden özlüyorum :D
 

ValentineKNIGHT

Üye
Katılım
12 May 2021
Mesajlar
2
Puanları
3
Oyunun ilk 3 günü bende kastım. Ama sonrasında yoruldum ve bıraktım.Alfa için bütün canavarlara birer görev koysalar kesip 70 olsaydık keşke bu sayede başka şeylerede odaklanabilirdik.
 

Thymus91

Üye
Katılım
19 Nis 2021
Mesajlar
52
Puanları
8
Exp ve İtem ne kadar zor olursa o kadar iyidir.Çünkü birşeye ne kadar zor ulaşılırsa o okadar kıymetli olur düşüncesindeyim.
Şu bi gerçekki insanlar kapanacagını bildigi bir sw hakkında da bi yere kadar vakit ayırabiliyorlar.
En kısa zamanda sorunsuz bir officiale kavuşup keyifli bir oyun oynama dilegiyle...
Ellerinize emeginize saglık Rise Online Ekibi
 

TommyVercetti

Üye
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
25
Puanları
13
"Alpha testi süresinde yalnızca görevleri yaparak maksimum seviyeye ulaşılması gerekli olmalıydı diye düşünüyorum. Amaç görevlerin ve mobların test edilmesi ise, her moba görev atanması bu testlerin yapılması için yeterli olacaktır ve olmalıydı. Ancak şu anda, yalnızca görevleri gerçekleştirerek maksimum seviyeye ulaşmak mümkün değil. Level yükseltmek için görev harici exp partiler kurulması ve bu amaç uğruna saatler harcanması kesinlikle mantıklı değil..."

Arkadaşlar birde şöyle düşünelim bu alfa amaç bu şikayet ettiğiniz konu görevler exp vs. sizin istediğiniz gibi test yapıldı zaten. Dediğiniz gibi olsa bu alfa amacına ulaşmaz bütün oyuncular yarım günde exp kasar (Görevlerin %90 nı na bakan bile olmaz) 70 olur drop alır pvp koşar siz sanırım bunu istiyorsunuz:)

Hasan, okuduğunu anlayabildiğine emin misin?
 

TommyVercetti

Üye
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
25
Puanları
13
Exp ve İtem ne kadar zor olursa o kadar iyidir.Çünkü birşeye ne kadar zor ulaşılırsa o okadar kıymetli olur düşüncesindeyim.
Şu bi gerçekki insanlar kapanacagını bildigi bir sw hakkında da bi yere kadar vakit ayırabiliyorlar.
En kısa zamanda sorunsuz bir officiale kavuşup keyifli bir oyun oynama dilegiyle...
Ellerinize emeginize saglık Rise Online Ekibi

İşte bu tipik Knight Online zihniyeti. "Exp çok zor olsun, item çok zor olsun vs vs." Ya kardeşim olay sadece bundan ibaret değil, çıkın artık bu kafadan ne kadar dar görüşlü insanlarsınız siz be?

Tamam senin vaktin var, gir deliler gibi her gün 10 saat aynı slotu kes kardeşim bu senin elindeki bir imkansa kimse sana kullanma diyemez. Ama benim elimde her gün 10 saat mob kesecek zaman yok. Exp kasmak aşırı zor olursa benim gibi olan oyuncular ne yapar sence? Oyunu bırakır. 1000 kişi yerine 100 tane boş beleş adamla oynarsın kendin gibi.

Yanlış yorumlayacağını bildiğim için özellikle tekrar açıklıyorum: İstediğimiz şey KOLAYLIK değil. İstediğimiz şey FARKLILIK. Ben akşam evime döndüğümde kahvemi içerken 1-2 saat keyifli vakit geçirmek istiyorum. Ve diyorum ki; klasik KO mantığında 50 mob kes, 10 item topla görevleri ve saatlerce slottan çıkmadan mob kes xp kasma mantığıyla sınırlı kalmasın bu oyun. 20-30 / 30-40 / 40-50 / 50-60 / 60-70 arasında oyuncuları farklı serüvenlere sürükleyecek görev sistemleri olsun. O görevleri tamamlamak için deli gibi uğraşmak gereksin mesela. Örn. A haritasınaki kalenin içinde esir kalmış X NPC'sine şunları teslim et, ondan aldığın mesajı B haritasındaki birliğin başındaki Y NPC'sine götür. Kurduğun partiyle birlikte A haritasındaki kaleye saldıran yaratıkların kaynağı olan Dungeon'a gir ve olayı kökten çöz. Sonunda örneğin 40/50 level arasındaki diğer görevlerini yapmana yetebilecek armor ve silahlar kazan. Bu görevi yapman 2 gün sürsün mesela. Ama levelini kasarken de keyif al.

Siz istiyorsunuz ki herkes 70 olmak için kendini paralasın. Boş beleş hayatsız tipler makroyla char kasıp el altından hesap satsın. Bitmiyor ya. Bitmiyor örümcek kafalı KO kitlesinden çektiğimiz.
 

TommyVercetti

Üye
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
25
Puanları
13
Oyunla ilgili paylaşım yapan insanlar "SERVERIN İLK 70 LEVELİ" "+7 REAPERLI WARRIOR" vb. konular yerine bahsettiğim görevleri nasıl yaptıklarını anlatsınlar. Strateji geliştirsinler, ekipçe tekrar tekrar denesinler. Yapmaya çalışırken ölüp xp kaybetsinler mesela. Ama sonunda o görevi yaptıkları zaman %5 xp alıp aptal gibi ekrana bakmasınlar. Forumlardaki konularda "XYZ Clanı - ABC görevi 1 Saat 20dk REKOR" gibi bir şey yazsın. Otursunlar paylaşmak isterlerse anlatsınlar insanlara stratejilerini, partinin hangi üyesinin neye dikkat etmesi gerektiğini. Veya yayın açsınlar sadece bunu merak eden yüzlerce insan gitsin yayınlarını izlesin. Bu söylediklerim şu birkaç dakikada aklıma gelen basit şeyler. Oyunun başında yetenekli bir ekip var, bunlar yapılamaz fikirler değil. KO'dan sıkılan oyuncular olarak yeni bir oyuna gelip KO istemeye devam ediyorsunuz.

Biraz kafanızı kullanın ya, lütfen.
 

TheUprising

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
185
Puanları
43
İşte bu tipik Knight Online zihniyeti. "Exp çok zor olsun, item çok zor olsun vs vs." Ya kardeşim olay sadece bundan ibaret değil, çıkın artık bu kafadan ne kadar dar görüşlü insanlarsınız siz be?

Tamam senin vaktin var, gir deliler gibi her gün 10 saat aynı slotu kes kardeşim bu senin elindeki bir imkansa kimse sana kullanma diyemez. Ama benim elimde her gün 10 saat mob kesecek zaman yok. Exp kasmak aşırı zor olursa benim gibi olan oyuncular ne yapar sence? Oyunu bırakır. 1000 kişi yerine 100 tane boş beleş adamla oynarsın kendin gibi.

Yanlış yorumlayacağını bildiğim için özellikle tekrar açıklıyorum: İstediğimiz şey KOLAYLIK değil. İstediğimiz şey FARKLILIK. Ben akşam evime döndüğümde kahvemi içerken 1-2 saat keyifli vakit geçirmek istiyorum. Ve diyorum ki; klasik KO mantığında 50 mob kes, 10 item topla görevleri ve saatlerce slottan çıkmadan mob kes xp kasma mantığıyla sınırlı kalmasın bu oyun. 20-30 / 30-40 / 40-50 / 50-60 / 60-70 arasında oyuncuları farklı serüvenlere sürükleyecek görev sistemleri olsun. O görevleri tamamlamak için deli gibi uğraşmak gereksin mesela. Örn. A haritasınaki kalenin içinde esir kalmış X NPC'sine şunları teslim et, ondan aldığın mesajı B haritasındaki birliğin başındaki Y NPC'sine götür. Kurduğun partiyle birlikte A haritasındaki kaleye saldıran yaratıkların kaynağı olan Dungeon'a gir ve olayı kökten çöz. Sonunda örneğin 40/50 level arasındaki diğer görevlerini yapmana yetebilecek armor ve silahlar kazan. Bu görevi yapman 2 gün sürsün mesela. Ama levelini kasarken de keyif al.

Siz istiyorsunuz ki herkes 70 olmak için kendini paralasın. Boş beleş hayatsız tipler makroyla char kasıp el altından hesap satsın. Bitmiyor ya. Bitmiyor örümcek kafalı KO kitlesinden çektiğimiz.
Senin dediğin de bir MMORPG ye yakışmıyor , MMORPG de ne kadar fazla vakit verirsen o kadar geri dönüş alırsın , causal oyuncunun bu kadar fazla istek istemesi aşırı saçma geliyor, birde saatlerini gömen kitleye "boş,beleş" sıfatını takıyorsun - Hayatımda yüzlerce MMORPG oynadım , senin dediğin sistemde bir oyun WOW dur , rest time ile fazla fazla expini alırsın , Zaten Daha alphada olan bir oyun için görevlerin yetersiz kaldığını geliştirici ekipte söylüyor, daha alt katma yazılan yüzden fazla görev var , biz istiyoruz ki herkes end game olsun diye kendini patlatsın , afederisnde S '=+)'=+) sallayarak bi yerlere gelmesin.
 

TommyVercetti

Üye
Katılım
21 Nis 2021
Mesajlar
25
Puanları
13
Senin dediğin de bir MMORPG ye yakışmıyor , MMORPG de ne kadar fazla vakit verirsen o kadar geri dönüş alırsın , causal oyuncunun bu kadar fazla istek istemesi aşırı saçma geliyor, birde saatlerini gömen kitleye "boş,beleş" sıfatını takıyorsun - Hayatımda yüzlerce MMORPG oynadım , senin dediğin sistemde bir oyun WOW dur , rest time ile fazla fazla expini alırsın , Zaten Daha alphada olan bir oyun için görevlerin yetersiz kaldığını geliştirici ekipte söylüyor, daha alt katma yazılan yüzden fazla görev var , biz istiyoruz ki herkes end game olsun diye kendini patlatsın , afederisnde S '=+)'=+) sallayarak bi yerlere gelmesin.
Araştırmadan boş atıp tutmayı sevdiğiniz ve şikayetçi olduğunuz halde sırf alıştığınız için KO'daki sistemi burada da istediğiniz için size boş beleş diyorum. Ayrıca MMORPG'ye neyin yakışıp yakışmadığına tek başına karar verebileceğini kim söyledi sana pardon? Bahsettiğim sistem yalnızca WoW'da değil BDO'da da var.

Endgame kavramı sadece son seviyeye ulaşmakla sınırlı bir kavram değil diyorum ama anlatamıyorum sanırım. Örneğin Albion Online'da level kavramı komple yok. Beceri ağaçlarında yer alan özellikleri ve kullandığın eşyaları güçlendiriyorsun.

Bu örnekle cevap vereyim sana; sen her gün 10 saat item farmı yapıyorsun, becerilerini sürekli olarak kullandığından dolayı puan birikiyor ve bunlarla ya güncel olarak kullanmakta olduğun becerilerini güçlendiriyorsun, ya da intermediate-ultimate skilleri açmak için beceri ağacında ilerliyorsun. Bunun sana kattığı yeni özelliklerle, veya ikimizde de mevcut olan özelliklerden seninkilerin daha çok geliştirilmiş olmasıyla karşı karşıya geleceğimiz her ortamda verdiğin emek sebebiyle üstün olacaksın zaten benden. Boss mu çıktı, sen keseceksin. Savaş mı çıktı, sen np kasacaksın. Bense sana yetişmeye çalışacağım. Ama oynarken keyif almaya devam edeceğim.

Bu sistemin başarılı olup olmadığını son 30 günde Knight Online ve Albion Online oynayan toplam oyuncu sayısını kıyaslayarak da görebilirsiniz. Üşeneceğinizi bildiğim için yazıyorum:

Son 30 günde Knight Online oynayan ortalama oyuncu sayısı: 2,163.8
Son 30 günde Knight Online oynayan maksimum oyuncu sayısı: 3,240

Son 30 günde Albion Online oynayan ortalama oyuncu sayısı: 8,256.7
Son 30 günde Albion Online oynayan maksimum oyuncu sayısı: 12,282

Dipnot: Albion güzellemesi yapmıyorum. Farklı fikirlerin etkisini görmeniz amacıyla birşeyler anlatmaya çalışıyorum. Emek vermek sadece level kasmaktan ibaret değildir. Eski KO kafasıyla devam ederek vakti olmayan insanları küstürmeyin ki daha fazla oyuncuya ulaşsın, daha fazla fikre hitap etsin dedikçe saldırıyorsunuz ben anlamıyorum sizi.
 
Son düzenleme:

TheUprising

Üye
Katılım
9 May 2021
Mesajlar
185
Puanları
43
Araştırmadan boş atıp tutmayı sevdiğiniz ve şikayetçi olduğunuz halde sırf alıştığınız için KO'daki sistemi burada da istediğiniz için size boş beleş diyorum. Ayrıca MMORPG'ye neyin yakışıp yakışmadığına tek başına karar verebileceğini kim söyledi sana pardon? Bahsettiğim sistem yalnızca WoW'da değil BDO'da da var.

Endgame kavramı sadece son seviyeye ulaşmakla sınırlı bir kavram değil diyorum ama anlatamıyorum sanırım. Örneğin Albion Online'da level kavramı komple yok. Beceri ağaçlarında yer alan özellikleri ve kullandığın eşyaları güçlendiriyorsun.

Bu örnekle cevap vereyim sana; sen her gün 10 saat item farmı yapıyorsun, becerilerini sürekli olarak kullandığından dolayı puan birikiyor ve bunlarla ya güncel olarak kullanmakta olduğun becerilerini güçlendiriyorsun, ya da intermediate-ultimate skilleri açmak için beceri ağacında ilerliyorsun. Bunun sana kattığı yeni özelliklerle, veya ikimizde de mevcut olan özelliklerden seninkilerin daha çok geliştirilmiş olmasıyla karşı karşıya geleceğimiz her ortamda verdiğin emek sebebiyle üstün olacaksın zaten benden. Boss mu çıktı, sen keseceksin. Savaş mı çıktı, sen np kasacaksın. Bense sana yetişmeye çalışacağım. Ama oynarken keyif almaya devam edeceğim.

Bu sistemin başarılı olup olmadığını son 30 günde Knight Online ve Albion Online oynayan toplam oyuncu sayısını kıyaslayarak da görebilirsiniz. Üşeneceğinizi bildiğim için yazıyorum:

Son 30 günde Knight Online oynayan ortalama oyuncu sayısı: 2,163.8
Son 30 günde Knight Online oynayan maksimum oyuncu sayısı: 3,240

Son 30 günde Albion Online oynayan ortalama oyuncu sayısı: 8,256.7
Son 30 günde Albion Online oynayan maksimum oyuncu sayısı: 12,282
Evet ben karar veririm , gözlemlerimden dolayı - emek veren kitleye boş beleş sıfatını nasıl yakıştırdığın gibi , albion dediğin oyun , pk sırasında tüm itemlerinin yere düşebildği bir oyun oynamasak anlatacaksin ayrıca p2w nin kralıdır oyun ve dediğin skill geliştirimeleride gerçek parayla satin alabilrsin uzatmaya gerek yok .

Benim bu oyunu ko yapmaya çaliştiğima nerden kapıldın bilmiyorum , yazdiğim yazının belliki hepsini okumamışssın geliştirici ekibin söylediklerinide söylememe rağmen hala bana ko ve albion arasındaki oyuncu farkınu söylüyorsun paşam B A N A N E ko dan ? B A N A N E Albiondan?

şuan oynadığımız oyun Rise Online World ve geliştirilme aşamasında bir oyun , sen gelip burda , mekanik olsun , clanlar raid mekaniklerini taktiklerini 50 dakikalık videolar ile anlatsın , böyle hardcore pve bir content istediğini belirtiyorsun ve diyorsunki ya ama ben çalışan adamım "2 saat " girebileceğim , BDO da Mena ve EU Olmak üzere tam 5 yıl oynadım , menada şuan no p2w full pen 14 caphras level karakterim hali hazırda duruyor , BDO da herşeyden exp alırsın , life skill yaparken evinde otururkende ama spottaki adam kadar hızlı level alamazsın ve BDO dedğin oyun full online olmanı ve zaman vermeni gerektiren en yüksek oyunlardan biridir , zaman isteme konusunda.

Endgame dediğin şey kişiden kişiye değişen birşeydir , ama ortak olan şey levelingtir , MMORPG de leveling , end gamenin yarısını kapsar -
Belli levele gelmeden crafting yapamazsın , belli levele gelmeden o raidin bölgesine giremezsin
Crafting ve pve yapan adamın amacı ; şu son raidi şu dakika ile keslim ve 1st olalım ve bundan keyif alalimdır, bu topluluğ ya farmer dersin ya (CASUAL) oyuncu
Pvp takıntısı olan adam; Pve yapan crafting ile uğraşan adamdan itemi belli bir şekilde satın alıp , kendini geliştirir ve end game olur

Contentler , oyuncunun kendi başına eklediği şeyler değildir , oyun ve geliştirici firma buna izin vermediği sürece , ne bir pvp contenti nede pve contenti olabilir
insanlara sallamadan önce düşünmeni öneririm -
 
Son düzenleme:

Aerin

A
Saysana yüzlerce MMORPG'yi çok merak ettim. Hangisini ne kadar süre oynadığını falan da yaz. YÜZLERCE mmorpg varmış piyasada da bizim haberimiz yokmuş. Bildiklerini değil, oynadıklarını yaz, en az 200 tane bekliyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt