SessizCogunlugunSesi
Üye
- Katılım
- 29 Nis 2022
- Mesajlar
- 225
- Puanları
- 43

Günlerdir bende bunu anlatmaya çalışıyorum.Esas sorun assasın yapısında,oyunun en mobil karakterisin.kör atıyorsun süre o kada uzun ki ,warrior bile olsan süre bittiğinde canın çok az kalmış dönüşü olmayan yola girmiş oluyorsun.Bu mobiliteye bide zıplamamıdır ,ışınlanmamıdır nedir onu eklemişler.Hangi mantıkmla yaptılarsa.hangirini sayacaksın?can doldurma var,görünmezlik var,Warriordan çok resistance var,kolay kolay stun yemiyorsun.True damage skillerin var,en hızlı koşan karaktersin ,varda var işte.Yüksek damageyede diğer her şeye tahhammül edebiliyorum ama beni çileden çıkartan kör skili.Neyse kalın sağlıcakla.oyunda garip bi item ayarlaması var, mesela mage 500-700 candan feragat ediyor ki iyi bir staff taksın ama damagesi 50-60 artıyor sadece. Asas skilleri falan zaten inanılmaz 5k,6k damage körü 5 saniye sürüyor rastgele skill dağılımı yapılmış dengesizliğin en büyük tarafı skill mühendisliğinde