BecomingInsane
Üye
- Katılım
- 9 Eyl 2022
- Mesajlar
- 4
- Puanları
- 3

Merhabalar,
Son 1 aydir death valleyin cogu oyuncuya tat vermedigini ve mudahalede bulunulmasi gerektigini bir cok insanin sayisiz kere ticket atarak anlatmaya calistigini biliyorum. Son olarak dun aksam bence artik durumun sacmaligini gozler onune serdi.
Eger yonetimden kimse ne olup bittigine bakmak icin death valleye gelmiyorsa kisaca ozet geceyim. Lunaskarda yaklasik 6 pt okcu ve 4 pt mage,
protean tarafinda da 3 pt okcu ve 3 pt mage bir pk DENENDI. Denendi diyorum cunku bu sekilde pk olmaz. Yine farkinda misiniz emin degilim ancak melee ekiplerin cogu oyunu birakmis durumda. Kendim de bir melee olarak soyluyorum, su an melee partyde oynamak bence akintiya karsi kurek cekmek. O kadar item dizip build yapiyorsun, karsina 3-4 pt okcu gecip gorev bowuyla seni suruyor, kacarken de 2 mage ptnin kucagina dusuyorsun. Gunun devami, townun onunde okcu/mage bekliyor ve pk duruyor.
Su an death valley mage ve okçulardan geçilmiyor.
Oyun erken erisimde ve anliyoruz ki dusuk cap acilmasi planlarinizda yoktu. Bunu kesinlikle oyuncular olarak saygila karsiladik ve oyunun daha iyi hale gelmesi icin herkes elinden geldigince geri bildirimde bulundu.
Su an burada bulunan oyuncularin cogu oyunu sevdigi, 4 ayda alinan yolu gordugu ve mevcut sorunlarin duzelecegine inandigi icin burada. Ancak classlar arasi denge icin hic bir adim atilmamasi endise verici.
Farkindayiz 75 cap hazirliklari devam ediyor. Ancak sikayet edilen mekanikler level capten bagimsiz, oyunun temel mekanikleriyle ilgili sorunlar. Bunlara ayri olarak mudahale edilmesi gerekiyor BENCE.
Oyundan soguyan insanlar o sirada baska alternatifler buluyor, yani birakan geri gelir mantigina girmemek gerekli, eldeki oyuncuyu tutmak gerekli diye dusunuyorum.
Class mekaniklerinde asagidakilerin bence bir an once duzenlenmesi gerekiyor: (BUNLAR KISISEL FIKRIM, lutfen yorumlari buna gore yapin.)
1. Okcu mekanikleri. Okcu oynamayi seven ve buraya yatirim yapmis arkadaslarimiz mutlaka var, zaten olmali da. Biz class dengesi olmasini istiyoruz. Death valleyin %35i okcu, %45i mage Ancak paper seti giyip eline gorev bowunu ya da golden bowunu alan death valleyde teror estiriyor.
Mevcut okcu mekanikleri onlarin yakalanmasini imkansiz kiliyor. Sayi ustunlugunden dolayi da yanasamiyoruz. Dun yayinda olan Rise Online yayincilarina bakarsaniz, gorebilirsiniz.
Bir melee party ne kadar itemli olursa olsun, okcu sayisi fazla. Dun bir warriorumuzu 7k hp yapip eline unique kalkan verdik. Arkasinda 10k healer olmasina ragmen yari yolda okculara ulasamadan yatti. Konu melee partynin itemli olup olmamasi degil yani.
2. Sharp Eye skillinin rangei cok uzak. Stealth basmis bir assassini bir okcu partysi attack range'inin bile uzagindan goruyor. En azindan sharp eye range'i dusurulurse, okculara yanasmak icin bir yolumuz olur.
Bu noktada bu skillin range'i icin esinlenilen bir kac MMORPG oyununda nasil olduguna bakmak iyi olur diye dusunuyorum.
3. Assassinlerin damage skilleri. Su an assassin classinda kirmizi skiller karakterin apsinden bagimsiz vuruyor. Bunun youtube videosunu cekenler oldugu gibi, kendim 2 kere ticket attim.
700 ap bir assassin ile 1600 ap bir assassin Deep Cut, Cut gibi kirmizi skillerle ayni damagelari vuruyor. Denemek icin arenaya gecip once full inventory daha sonra 0 inventory ve tek dagger ile vurdum. 10 damage civari oynadi.
4. Mageler icin bu sayisiz kere dile getirildi ancak, engellerin icinden skill atilmamali. Ayrica gate skiline ya cooldown ya da daha uzun animasyon getirilmeli. Pk icinde alinan her kararin bir geri donusu olmali, butun irkin icine girip nova atilip gate atildiktan bunun bir cooldownu olmali ki bu sure zarfindaki hamleler olum riskiyle daha dikkatli planlansin.
5. Warriorlarin 60-44 makrosu. Eger makro sorununun onune gecilemeyecekse (?!), en azindan su skillere ortak cooldown eklenmeli. Cap gelince bu sefer 70-60a donecek cunku combo. 60 skillinin cooldownu 0.2 sn daha dusurulmeli. Skilli vurduktan sonra bos beklemek zorunda kaliyor warriorlar.
6. Eger yine makronun onune gecilemeyecekse (?!), Priest 61 level attack skilinin cooldownu olmali. Yalnizca 1 sn icinde 4 skill + 2 basic attack vurulmasina musade ediyor oyun.
Bu sorunlar cap ister 75 ister 85 olsun, mekanik sorunlar.
Kisaca, su an oyunda melee oynamanin hic bir anlami yok. Pk tamamen Mage / Okcu pksina dondu. Class dengesi hic bir sekilde yok, mekanik sorunlar 75 ile skill ile ya da stat ile cozulmeyecek sorunlar. Bundan 2-3 ay once network / lag sorunlari uzerine konusuyorduk, su an oyun cok stabil bir halde ve inanilmaz bir yol gelindi. Bunca yol class dengesizliklerinden dolayi insanlarin oyundan yilmasiyla sonuclanmasin ve tum classlarin sayica birbirine yakin oldugu bir death valleyde oyun oynayalim istiyoruz. Diger oyuncularin da degerli yorumlarini bekliyorum.
Tesekkurler
Son 1 aydir death valleyin cogu oyuncuya tat vermedigini ve mudahalede bulunulmasi gerektigini bir cok insanin sayisiz kere ticket atarak anlatmaya calistigini biliyorum. Son olarak dun aksam bence artik durumun sacmaligini gozler onune serdi.
Eger yonetimden kimse ne olup bittigine bakmak icin death valleye gelmiyorsa kisaca ozet geceyim. Lunaskarda yaklasik 6 pt okcu ve 4 pt mage,
protean tarafinda da 3 pt okcu ve 3 pt mage bir pk DENENDI. Denendi diyorum cunku bu sekilde pk olmaz. Yine farkinda misiniz emin degilim ancak melee ekiplerin cogu oyunu birakmis durumda. Kendim de bir melee olarak soyluyorum, su an melee partyde oynamak bence akintiya karsi kurek cekmek. O kadar item dizip build yapiyorsun, karsina 3-4 pt okcu gecip gorev bowuyla seni suruyor, kacarken de 2 mage ptnin kucagina dusuyorsun. Gunun devami, townun onunde okcu/mage bekliyor ve pk duruyor.
Su an death valley mage ve okçulardan geçilmiyor.
Oyun erken erisimde ve anliyoruz ki dusuk cap acilmasi planlarinizda yoktu. Bunu kesinlikle oyuncular olarak saygila karsiladik ve oyunun daha iyi hale gelmesi icin herkes elinden geldigince geri bildirimde bulundu.
Su an burada bulunan oyuncularin cogu oyunu sevdigi, 4 ayda alinan yolu gordugu ve mevcut sorunlarin duzelecegine inandigi icin burada. Ancak classlar arasi denge icin hic bir adim atilmamasi endise verici.
Farkindayiz 75 cap hazirliklari devam ediyor. Ancak sikayet edilen mekanikler level capten bagimsiz, oyunun temel mekanikleriyle ilgili sorunlar. Bunlara ayri olarak mudahale edilmesi gerekiyor BENCE.
Oyundan soguyan insanlar o sirada baska alternatifler buluyor, yani birakan geri gelir mantigina girmemek gerekli, eldeki oyuncuyu tutmak gerekli diye dusunuyorum.
Class mekaniklerinde asagidakilerin bence bir an once duzenlenmesi gerekiyor: (BUNLAR KISISEL FIKRIM, lutfen yorumlari buna gore yapin.)
1. Okcu mekanikleri. Okcu oynamayi seven ve buraya yatirim yapmis arkadaslarimiz mutlaka var, zaten olmali da. Biz class dengesi olmasini istiyoruz. Death valleyin %35i okcu, %45i mage Ancak paper seti giyip eline gorev bowunu ya da golden bowunu alan death valleyde teror estiriyor.
Mevcut okcu mekanikleri onlarin yakalanmasini imkansiz kiliyor. Sayi ustunlugunden dolayi da yanasamiyoruz. Dun yayinda olan Rise Online yayincilarina bakarsaniz, gorebilirsiniz.
Bir melee party ne kadar itemli olursa olsun, okcu sayisi fazla. Dun bir warriorumuzu 7k hp yapip eline unique kalkan verdik. Arkasinda 10k healer olmasina ragmen yari yolda okculara ulasamadan yatti. Konu melee partynin itemli olup olmamasi degil yani.
2. Sharp Eye skillinin rangei cok uzak. Stealth basmis bir assassini bir okcu partysi attack range'inin bile uzagindan goruyor. En azindan sharp eye range'i dusurulurse, okculara yanasmak icin bir yolumuz olur.
Bu noktada bu skillin range'i icin esinlenilen bir kac MMORPG oyununda nasil olduguna bakmak iyi olur diye dusunuyorum.
3. Assassinlerin damage skilleri. Su an assassin classinda kirmizi skiller karakterin apsinden bagimsiz vuruyor. Bunun youtube videosunu cekenler oldugu gibi, kendim 2 kere ticket attim.
700 ap bir assassin ile 1600 ap bir assassin Deep Cut, Cut gibi kirmizi skillerle ayni damagelari vuruyor. Denemek icin arenaya gecip once full inventory daha sonra 0 inventory ve tek dagger ile vurdum. 10 damage civari oynadi.
4. Mageler icin bu sayisiz kere dile getirildi ancak, engellerin icinden skill atilmamali. Ayrica gate skiline ya cooldown ya da daha uzun animasyon getirilmeli. Pk icinde alinan her kararin bir geri donusu olmali, butun irkin icine girip nova atilip gate atildiktan bunun bir cooldownu olmali ki bu sure zarfindaki hamleler olum riskiyle daha dikkatli planlansin.
5. Warriorlarin 60-44 makrosu. Eger makro sorununun onune gecilemeyecekse (?!), en azindan su skillere ortak cooldown eklenmeli. Cap gelince bu sefer 70-60a donecek cunku combo. 60 skillinin cooldownu 0.2 sn daha dusurulmeli. Skilli vurduktan sonra bos beklemek zorunda kaliyor warriorlar.
6. Eger yine makronun onune gecilemeyecekse (?!), Priest 61 level attack skilinin cooldownu olmali. Yalnizca 1 sn icinde 4 skill + 2 basic attack vurulmasina musade ediyor oyun.
Bu sorunlar cap ister 75 ister 85 olsun, mekanik sorunlar.
Kisaca, su an oyunda melee oynamanin hic bir anlami yok. Pk tamamen Mage / Okcu pksina dondu. Class dengesi hic bir sekilde yok, mekanik sorunlar 75 ile skill ile ya da stat ile cozulmeyecek sorunlar. Bundan 2-3 ay once network / lag sorunlari uzerine konusuyorduk, su an oyun cok stabil bir halde ve inanilmaz bir yol gelindi. Bunca yol class dengesizliklerinden dolayi insanlarin oyundan yilmasiyla sonuclanmasin ve tum classlarin sayica birbirine yakin oldugu bir death valleyde oyun oynayalim istiyoruz. Diger oyuncularin da degerli yorumlarini bekliyorum.
Tesekkurler
Son düzenleme: