Death Valley pk yapilamaz halde

BecomingInsane

Üye
Katılım
9 Eyl 2022
Mesajlar
4
Puanları
3
Merhabalar,

Son 1 aydir death valleyin cogu oyuncuya tat vermedigini ve mudahalede bulunulmasi gerektigini bir cok insanin sayisiz kere ticket atarak anlatmaya calistigini biliyorum. Son olarak dun aksam bence artik durumun sacmaligini gozler onune serdi.

Eger yonetimden kimse ne olup bittigine bakmak icin death valleye gelmiyorsa kisaca ozet geceyim. Lunaskarda yaklasik 6 pt okcu ve 4 pt mage,
protean tarafinda da 3 pt okcu ve 3 pt mage bir pk DENENDI. Denendi diyorum cunku bu sekilde pk olmaz. Yine farkinda misiniz emin degilim ancak melee ekiplerin cogu oyunu birakmis durumda. Kendim de bir melee olarak soyluyorum, su an melee partyde oynamak bence akintiya karsi kurek cekmek. O kadar item dizip build yapiyorsun, karsina 3-4 pt okcu gecip gorev bowuyla seni suruyor, kacarken de 2 mage ptnin kucagina dusuyorsun. Gunun devami, townun onunde okcu/mage bekliyor ve pk duruyor.

Su an death valley mage ve okçulardan geçilmiyor.

Oyun erken erisimde ve anliyoruz ki dusuk cap acilmasi planlarinizda yoktu. Bunu kesinlikle oyuncular olarak saygila karsiladik ve oyunun daha iyi hale gelmesi icin herkes elinden geldigince geri bildirimde bulundu.
Su an burada bulunan oyuncularin cogu oyunu sevdigi, 4 ayda alinan yolu gordugu ve mevcut sorunlarin duzelecegine inandigi icin burada. Ancak classlar arasi denge icin hic bir adim atilmamasi endise verici.

Farkindayiz 75 cap hazirliklari devam ediyor. Ancak sikayet edilen mekanikler level capten bagimsiz, oyunun temel mekanikleriyle ilgili sorunlar. Bunlara ayri olarak mudahale edilmesi gerekiyor BENCE.
Oyundan soguyan insanlar o sirada baska alternatifler buluyor, yani birakan geri gelir mantigina girmemek gerekli, eldeki oyuncuyu tutmak gerekli diye dusunuyorum.

Class mekaniklerinde asagidakilerin bence bir an once duzenlenmesi gerekiyor: (BUNLAR KISISEL FIKRIM, lutfen yorumlari buna gore yapin.)

1. Okcu mekanikleri. Okcu oynamayi seven ve buraya yatirim yapmis arkadaslarimiz mutlaka var, zaten olmali da. Biz class dengesi olmasini istiyoruz. Death valleyin %35i okcu, %45i mage Ancak paper seti giyip eline gorev bowunu ya da golden bowunu alan death valleyde teror estiriyor.
Mevcut okcu mekanikleri onlarin yakalanmasini imkansiz kiliyor. Sayi ustunlugunden dolayi da yanasamiyoruz. Dun yayinda olan Rise Online yayincilarina bakarsaniz, gorebilirsiniz.
Bir melee party ne kadar itemli olursa olsun, okcu sayisi fazla. Dun bir warriorumuzu 7k hp yapip eline unique kalkan verdik. Arkasinda 10k healer olmasina ragmen yari yolda okculara ulasamadan yatti. Konu melee partynin itemli olup olmamasi degil yani.

2. Sharp Eye skillinin rangei cok uzak. Stealth basmis bir assassini bir okcu partysi attack range'inin bile uzagindan goruyor. En azindan sharp eye range'i dusurulurse, okculara yanasmak icin bir yolumuz olur.
Bu noktada bu skillin range'i icin esinlenilen bir kac MMORPG oyununda nasil olduguna bakmak iyi olur diye dusunuyorum.

3. Assassinlerin damage skilleri. Su an assassin classinda kirmizi skiller karakterin apsinden bagimsiz vuruyor. Bunun youtube videosunu cekenler oldugu gibi, kendim 2 kere ticket attim.
700 ap bir assassin ile 1600 ap bir assassin Deep Cut, Cut gibi kirmizi skillerle ayni damagelari vuruyor. Denemek icin arenaya gecip once full inventory daha sonra 0 inventory ve tek dagger ile vurdum. 10 damage civari oynadi.

4. Mageler icin bu sayisiz kere dile getirildi ancak, engellerin icinden skill atilmamali. Ayrica gate skiline ya cooldown ya da daha uzun animasyon getirilmeli. Pk icinde alinan her kararin bir geri donusu olmali, butun irkin icine girip nova atilip gate atildiktan bunun bir cooldownu olmali ki bu sure zarfindaki hamleler olum riskiyle daha dikkatli planlansin.

5. Warriorlarin 60-44 makrosu. Eger makro sorununun onune gecilemeyecekse (?!), en azindan su skillere ortak cooldown eklenmeli. Cap gelince bu sefer 70-60a donecek cunku combo. 60 skillinin cooldownu 0.2 sn daha dusurulmeli. Skilli vurduktan sonra bos beklemek zorunda kaliyor warriorlar.

6. Eger yine makronun onune gecilemeyecekse (?!), Priest 61 level attack skilinin cooldownu olmali. Yalnizca 1 sn icinde 4 skill + 2 basic attack vurulmasina musade ediyor oyun.

Bu sorunlar cap ister 75 ister 85 olsun, mekanik sorunlar.

Kisaca, su an oyunda melee oynamanin hic bir anlami yok. Pk tamamen Mage / Okcu pksina dondu. Class dengesi hic bir sekilde yok, mekanik sorunlar 75 ile skill ile ya da stat ile cozulmeyecek sorunlar. Bundan 2-3 ay once network / lag sorunlari uzerine konusuyorduk, su an oyun cok stabil bir halde ve inanilmaz bir yol gelindi. Bunca yol class dengesizliklerinden dolayi insanlarin oyundan yilmasiyla sonuclanmasin ve tum classlarin sayica birbirine yakin oldugu bir death valleyde oyun oynayalim istiyoruz. Diger oyuncularin da degerli yorumlarini bekliyorum.

Tesekkurler
 
Son düzenleme:

bRT E

Üye
Katılım
7 Haz 2022
Mesajlar
61
Puanları
18
Merhabalar,

Son 1 aydir death valleyin cogu oyuncuya tat vermedigini ve mudahalede bulunulmasi gerektigini bir cok insanin sayisiz kere ticket atarak anlatmaya calistigini biliyorum. Son olarak dun aksam bence artik durumun sacmaligini gozler onune serdi.

Eger yonetimden kimse ne olup bittigine bakmak icin death valleye gelmiyorsa kisaca ozet geceyim. Lunaskarda yaklasik 6 pt okcu ve 4 pt mage,
protean tarafinda da 3 pt okcu ve 3 pt mage bir pk DENENDI. Denendi diyorum cunku bu sekilde pk olmaz. Yine farkinda misiniz emin degilim ancak melee ekiplerin cogu oyunu birakmis durumda. Kendim de bir melee olarak soyluyorum, su an melee partyde oynamak bence akintiya karsi kurek cekmek. O kadar item dizip build yapiyorsun, karsina 24 okcu gecip gorev bowuyla seni suruyor, kacarken de 2 mage ptnin kucagina dusuyorsun.

Su an death valley mage ve okçulardan geçilmiyor.

Oyun erken erisimde ve anliyoruz ki dusuk cap acilmasi planlarinizda yoktu. Bunu kesinlikle oyuncular olarak saygila karsiladik ve oyunun daha iyi hale gelmesi icin herkes elinden geldigince geri bildirimde bulundu.
Su an burada bulunan oyuncularin cogu oyunu sevdigi, 4 ayda alinan yolu gordugu ve mevcut sorunlarin duzelecegine inandigi icin burada. Ancak classlar arasi denge icin hic bir adim atilmamasi endise verici.

Farkindayiz 75 cap hazirliklari devam ediyor. Ancak sikayet edilen mekaniklerin level capten bagimsiz, oyunun temel mekanikleriyle ilgili sorunlar. Bunlara ayri olarak mudahale edilmesi gerekiyor BENCE.
Oyundan soguyan insanlar o sirada baska alternatifler buluyor, yani birakan geri gelir mantigina girmemek gerekli bence. Eldeki oyuncuyu tutmak gerekli diye dusunuyorum.

Class mekaniklerinde asagidakilerin bence duzenlenmesi gerekiyor: (BUNLAR KISISEL FIKRIM, lutfen yorumlari buna gore yapin.)

1. Okcu mekanikleri. Okcu oynamayi seven ve buraya yatirim yapmis arkadaslarimiz mutlaka var, zaten olmali da. Biz class dengesi olmasini istiyoruz. Death valleyin %35i okcu, %45i mage Ancak paper seti giyip eline gorev bowunu ya da golden bowunu alan death valleyde teror estiriyor.
Mevcut okcu mekanikleri onlarin yakalanmasini imkansiz kiliyor. Sayi ustunlugunden dolayi da yanasamiyoruz. Dun yayinda olan Rise Online yayincilarina bakarsaniz, gorebilirsiniz.
Bir melee party ne kadar itemli olursa olsun, okcu sayisi fazla. Dun bir warriorumuzu 7k hp yapip eline unique kalkan verdik. Arkasinda 10k healer olmasina ragmen yari yolda okculara ulasamadan yatti. Konu melee partynin itemli olup olmamasi degil yani.

2. Sharp Eye skillinin rangei cok uzak. Stealth basmis bir assassini bir okcu partysi attack range'inin bile uzagindan goruyor. En azindan sharp eye range'i dusurulurse, okculara yanasmak icin bir yolumuz olur.
Bu noktada bu skillin range'i icin esinlenilen bir kac MMORPG oyununda nasil olduguna bakmak iyi olur diye dusunuyorum.

3. Assassinlerin damage skilleri. Su an assassin classinda kirmizi skiller karakterin apsinden bagimsiz vuruyor. Bunun youtube videosunu cekenler oldugu gibi, kendim 2 kere ticket attim.
700 ap bir assassin ile 1600 ap bir assassin Deep Cut, Cut gibi kirmizi skillerle ayni damagelari vuruyor. Denemek icin arenaya gecip once full inventory daha sonra 0 inventory ve tek dagger ile vurdum. 10 damage civari oynadi.

4. Mageler icin bu sayisiz kere dile getirildi ancak, engellerin icinden skill atilmamali. Ayrica gate skiline ya cooldown ya da daha uzun animasyon getirilmeli. Pk icinde alinan her kararin bir geri donusu olmali,
butun irkin icine girip nova atilip gate atildiktan bunun bir cooldownu olmali ki bu sure zarfindaki hamleler olum riskiyle daha dikkatli planlansin.

5. Warriorlarin 60-44 makrosu. Eger makro sorununun onune gecilemeyecekse (?!), en azindan su skillere ortak cooldown eklenmeli. Cap gelince bu sefer 70-60a donecek cunku combo. 60 skillinin cooldownu 0.2 sn dusurulmeli. Skilli vurduktan sonra bos beklemek zorunda kaliyor warriorlar.

6. Eger yine makronun onune gecilemeyecekse (?!), Priest 61 level attack skilinin cooldownu olmali. Yalnizca 1 sn icinde 4 skill + 2 basic attack vurulmasina musade ediyor oyun.

Bu sorunlar cap ister 75 ister 85 olsun, mekanik sorunlar.

Kisaca, su an oyunda melee oynamanin hic bir anlami yok. Pk tamamen Mage / Okcu pksina dondu. Class dengesi hic bir sekilde yok, mekanik sorunlar 75 ile skill ile ya da stat ile cozulmeyecek sorunlar. Bundan 2-3 ay once network / lag sorunlari uzerine konusuyorduk, su an oyun cok stabil bir halde ve inanilmaz bir yol gelindi. Bunca yol class dengesizliklerinden dolayi insanlarin oyundan yilmasiyla sonuclanmasin ve tum classlarin sayica birbirine yakin oldugu bir death valleyde oyun oynayalim istiyoruz. Diger oyuncularin da degerli yorumlarini bekliyorum.

Tesekkurler
Karakterlere nerf getirmek yerine aşağıda kalan karakterlere düzenleme getirilmesini daha mantıklı buluyorum. Bu sefer karakterler bırakılıyor , piyasayı olumsuz yönde etkiliyor ve herhangi bir sınıfın çok öne geçmesine sebebiyet veriyor ( Battle Priest - Okçu ) gibi.
Özellikle Warrior karakterinin diğer classlara göre oldukça aşağıda olduğunu düşünüyorum ve yakında iyice piyasadan silineceğini düşünüyorum , çok masraflı bir karakter olduğu gibi tek başına da hiçbirşey yapamıyor.
 

Archantos

Üye
Katılım
2 Ağu 2022
Mesajlar
318
Puanları
43
bütün okçu arkadaşlarıma boyum'un 1.90 olduğunu hatırlatmak isterim
Ürküttün kardeşim...

Başlığa gelecek olursak , haksız bir serzeniş değil fakat harita bu kadar kalabalığa pk attıracak imkan malesef tanımıyor , daha büyük harita , objeler , moblar , bosslar , kutular gibi haritaya belli bir respawn süresi olmayacak şekilde yapılması gerekiyor. Melee ekiplerin geri kaldığı gözle görülüyor , hatta item yap yapma ' Curse ' skilini yiyen zaten tek yiyor. 75 Cap ile Melee ekipler ön plana çıktığı zaman bu sefer konular 'Warriorlar çok güçlü' diye açılacak. Bu seferde Warriorlar biz çektik biraz da siz çekin diyecek haksızda sayılmazlar. Haritanın büyümesi , objelerin iyice düşünülmesi sonrası pk daha anlamlı bir hal almaya başlayacaktır. Yoksa bu kalabalıkta bu harita malesef yetersiz kalıyor çevre kontrolü yapsanız bile kaçma imkanınız sıfır
 

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
Ben oyun açıldığından beri bu durumla alakalı Ticket atıyorum. Israrla anlamıyorlar anlamak istemiyorlar. Okçunun bir suikasciden hızlı koşması çok saçma. Okçunun bir Suikastciyi görmesi çok saçma . Zaten oyunun en hızlı koşan karakterine Stepback koyulması aşırı saçma. Yönetim oynuyoruz diyorlar ama oynadıklarınıda düşünmüyorum. Eğer oynasalardı anında bir müdahale gelirdi. Üst düzey profesyonel şekilde oynayan oyuncular neden dinlemiyorlar onuda anlamıyorum. Yönetim şuan oyundan uzak biz nasıl uygun görürsek öyle olacak düşüncesiyle hareket ediyor. Israrla değişmeyeceğiz kafasındalar ama bilmiyorlar ki bundan en büyük zararı kendileri görecek. Oyunda mele kalmadı.
 

priesttt

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
413
Puanları
43
Yok Magenin teleport skiline nerf gelsin, yok magenin teklemesine nerf gelsin, yok mage 7 tane nowa atınca düşmeyelim, mageye tek atalım. Mageye o kadar nerf geldi ki artık adamlar kendilerine bir hak olarak görüyor mageleri kesmeyi.

24 tane okçu varsa 24 tanede wariorle pkya çık? asasları sok içine descent ol ?

Oyun stratejisi uygulamadan, item alayım istediğimi keseyim, güçlü olan kazansın mantığıyla oynarsan yok ona nerf gelsin yok buna nerf gelsin dersin.

Meleee ilede oynadım mage ilede, çok iyi np kasan warrior ekipleri var hiç birisi şuna buna nerf gelsin demiyor ?

Okçuda fazla vurmuyor 24 tane job var ortada bırakta kessinler. sen de 24 tane adam bul çık pkya

Mageler iyi bir unuqie staff takmak istediğinde atağı düşüyor kendilerini geliştirme imkanı dahi verilmemiş oyunda. Mageler duvar arkasından vurmasın demiş, okçu mu bu ? Uzaktan tekleme atamayacaksa ne zaman vuracak mage? elindeki war sythe ile staffamı girsin adamlar ?

Açarsın youtube warrioler nasıl pk atıyor bakarsın ona göre ekibinle oynarsın. Strateji bilmeden o joba nerf gelsin buna buff gelsin mantıkllı bir değerlendirme değil.

Oynadığın karakter warrior, defans var attak var bir tanede vurduğun skill var başka birşeyi yok. Basit kolay bir job. Okçu oynasan kaç tane skili var, mage oynasan aynı anda vurman gerek gerektiğinde teleport olman gerek (çünkü defans bitik, warrior 1300 + 500 vuruyor 3k cana sahip mageye)

Mesele nowayı yedikten sonra megeyi kesmekte değil o novayı yememekte. Adam kendine hak görmüş nerde mage saldır, novası düştü artık free np. Mantığa bak.

Problem varsa eğer itemli oyuncu ile itemsiz oyuncu arasındaki farkın fazla olmaması o da playerlık ön plana çıkarıyor. Bilmeyenler burayı ağlama duvarına çeviriyor ona nerf buna nerf diye. Aç bakalım bir okçu bi tane mage bi oyna ?

Sonuç olarak gereksiz serzeniş, bufsuz 900 canı 130 defansı olan bir joba nerf istenmiş. 7 tane mageyiz arkadaşım aynı anda vurunca düşsün bi zahmet, bırakta bu kadar savunmasın bir jobta tek savunma skili olan teleportu çakalım.
 

TankerNeJLa

Üye
Katılım
20 Nis 2021
Mesajlar
33
Puanları
18
Yok Magenin teleport skiline nerf gelsin, yok magenin teklemesine nerf gelsin, yok mage 7 tane nowa atınca düşmeyelim, mageye tek atalım. Mageye o kadar nerf geldi ki artık adamlar kendilerine bir hak olarak görüyor mageleri kesmeyi.

24 tane okçu varsa 24 tanede wariorle pkya çık? asasları sok içine descent ol ?

Oyun stratejisi uygulamadan, item alayım istediğimi keseyim, güçlü olan kazansın mantığıyla oynarsan yok ona nerf gelsin yok buna nerf gelsin dersin.

Meleee ilede oynadım mage ilede, çok iyi np kasan warrior ekipleri var hiç birisi şuna buna nerf gelsin demiyor ?

Okçuda fazla vurmuyor 24 tane job var ortada bırakta kessinler. sen de 24 tane adam bul çık pkya

Mageler iyi bir unuqie staff takmak istediğinde atağı düşüyor kendilerini geliştirme imkanı dahi verilmemiş oyunda. Mageler duvar arkasından vurmasın demiş, okçu mu bu ? Uzaktan tekleme atamayacaksa ne zaman vuracak mage? elindeki war sythe ile staffamı girsin adamlar ?

Açarsın youtube warrioler nasıl pk atıyor bakarsın ona göre ekibinle oynarsın. Strateji bilmeden o joba nerf gelsin buna buff gelsin mantıkllı bir değerlendirme değil.

Oynadığın karakter warrior, defans var attak var bir tanede vurduğun skill var başka birşeyi yok. Basit kolay bir job. Okçu oynasan kaç tane skili var, mage oynasan aynı anda vurman gerek gerektiğinde teleport olman gerek (çünkü defans bitik, warrior 1300 + 500 vuruyor 3k cana sahip mageye)

Mesele nowayı yedikten sonra megeyi kesmekte değil o novayı yememekte. Adam kendine hak görmüş nerde mage saldır, novası düştü artık free np. Mantığa bak.

Problem varsa eğer itemli oyuncu ile itemsiz oyuncu arasındaki farkın fazla olmaması o da playerlık ön plana çıkarıyor. Bilmeyenler burayı ağlama duvarına çeviriyor ona nerf buna nerf diye. Aç bakalım bir okçu bi tane mage bi oyna ?

Sonuç olarak gereksiz serzeniş, bufsuz 900 canı 130 defansı olan bir joba nerf istenmiş. 7 tane mageyiz arkadaşım aynı anda vurunca düşsün bi zahmet, bırakta bu kadar savunmasın bir jobta tek savunma skili olan teleportu çakalım.
Kardeş sen kafayı yemissin biraz sal oyunu sağlığın bozulcak
 

TankerNeJLa

Üye
Katılım
20 Nis 2021
Mesajlar
33
Puanları
18
Ben oyun açıldığından beri bu durumla alakalı Ticket atıyorum. Israrla anlamıyorlar anlamak istemiyorlar. Okçunun bir suikasciden hızlı koşması çok saçma. Okçunun bir Suikastciyi görmesi çok saçma . Zaten oyunun en hızlı koşan karakterine Stepback koyulması aşırı saçma. Yönetim oynuyoruz diyorlar ama oynadıklarınıda düşünmüyorum. Eğer oynasalardı anında bir müdahale gelirdi. Üst düzey profesyonel şekilde oynayan oyuncular neden dinlemiyorlar onuda anlamıyorum. Yönetim şuan oyundan uzak biz nasıl uygun görürsek öyle olacak düşüncesiyle hareket ediyor. Israrla değişmeyeceğiz kafasındalar ama bilmiyorlar ki bundan en büyük zararı kendileri görecek. Oyunda mele kalmadı.
Birazdan beyin hücresi olmayan kişiler gelip okçu 200 vuruyo ya diyip ağlamaya baslicak sen ne dersen de boş
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
Bu konu hakkında çok yorum yaptık ve yapmayada devam edicez gibi duruyor. Ben melee priest olarak oynuyorum. Takımım düzenli olarak pk da dikkat ediyorum belli başlı klanlar haricinde kimse toendan dahi çıkmak istemiyor neden mi okçular yüzünden ve maalesef 1 ırk dolusu okçu ile orantısız şekilde oynamak zorunda bırakılıyoruz. Kit, ice sprint stepback yok yok çarlarda ne boslara dokunduruyolar nede partilere biz kimsenin hangi klası oynadığı ile ilgilenmiyoruz ama bir klasın da bu oyunu bozmasını istemiyoruz. Bunların çözülmesi gerekir çok basit şekilde light feed ve lup asassin skilleri arasına eklenecek olacak bitecek sonra gene 6 pt gezsinler. Serverin asırlık asasları akşam okçuya döndü yeter artık deyip yeter artık harbiden
 

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
Yok Magenin teleport skiline nerf gelsin, yok magenin teklemesine nerf gelsin, yok mage 7 tane nowa atınca düşmeyelim, mageye tek atalım. Mageye o kadar nerf geldi ki artık adamlar kendilerine bir hak olarak görüyor mageleri kesmeyi.

24 tane okçu varsa 24 tanede wariorle pkya çık? asasları sok içine descent ol ?

Oyun stratejisi uygulamadan, item alayım istediğimi keseyim, güçlü olan kazansın mantığıyla oynarsan yok ona nerf gelsin yok buna nerf gelsin dersin.

Meleee ilede oynadım mage ilede, çok iyi np kasan warrior ekipleri var hiç birisi şuna buna nerf gelsin demiyor ?

Okçuda fazla vurmuyor 24 tane job var ortada bırakta kessinler. sen de 24 tane adam bul çık pkya

Mageler iyi bir unuqie staff takmak istediğinde atağı düşüyor kendilerini geliştirme imkanı dahi verilmemiş oyunda. Mageler duvar arkasından vurmasın demiş, okçu mu bu ? Uzaktan tekleme atamayacaksa ne zaman vuracak mage? elindeki war sythe ile staffamı girsin adamlar ?

Açarsın youtube warrioler nasıl pk atıyor bakarsın ona göre ekibinle oynarsın. Strateji bilmeden o joba nerf gelsin buna buff gelsin mantıkllı bir değerlendirme değil.

Oynadığın karakter warrior, defans var attak var bir tanede vurduğun skill var başka birşeyi yok. Basit kolay bir job. Okçu oynasan kaç tane skili var, mage oynasan aynı anda vurman gerek gerektiğinde teleport olman gerek (çünkü defans bitik, warrior 1300 + 500 vuruyor 3k cana sahip mageye)

Mesele nowayı yedikten sonra megeyi kesmekte değil o novayı yememekte. Adam kendine hak görmüş nerde mage saldır, novası düştü artık free np. Mantığa bak.

Problem varsa eğer itemli oyuncu ile itemsiz oyuncu arasındaki farkın fazla olmaması o da playerlık ön plana çıkarıyor. Bilmeyenler burayı ağlama duvarına çeviriyor ona nerf buna nerf diye. Aç bakalım bir okçu bi tane mage bi oyna ?

Sonuç olarak gereksiz serzeniş, bufsuz 900 canı 130 defansı olan bir joba nerf istenmiş. 7 tane mageyiz arkadaşım aynı anda vurunca düşsün bi zahmet, bırakta bu kadar savunmasın bir jobta tek savunma skili olan teleportu çakalım.

Bu oyunun sorunu mage değil aslan beraberde oynadık çok iyi biliyosun. Bu oyunun sorunu okçu ve magelerin içiçe girerek oynaması. gene oynayabilirler bu bir seçim ama claslar arasında uçurum oluştu. Her akşam sc basıp çıkıyoruz sc bitmeden pt dağılıyor. bide yeni bişey çıktı okçu mage karışık 3-4 pt çıkıyolar mageler lüplü okçular tpli meleler çıplak kovala kovala yakalayamıyosunda zaten
 

Mirage

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
71
Puanları
18
Okumadım ama şu an herhangi bir dengeleme çalışmasının yapılması manasız. Tamamen 75 cap için çalışıyor olmalılar. 75 Cap geldikten sonra da dengeleme patchleri devam edecektir bence.
 

H0NEYBADGER

Üye
Katılım
21 Ağu 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
Yok Magenin teleport skiline nerf gelsin, yok magenin teklemesine nerf gelsin, yok mage 7 tane nowa atınca düşmeyelim, mageye tek atalım. Mageye o kadar nerf geldi ki artık adamlar kendilerine bir hak olarak görüyor mageleri kesmeyi.

24 tane okçu varsa 24 tanede wariorle pkya çık? asasları sok içine descent ol ?

Oyun stratejisi uygulamadan, item alayım istediğimi keseyim, güçlü olan kazansın mantığıyla oynarsan yok ona nerf gelsin yok buna nerf gelsin dersin.

Meleee ilede oynadım mage ilede, çok iyi np kasan warrior ekipleri var hiç birisi şuna buna nerf gelsin demiyor ?

Okçuda fazla vurmuyor 24 tane job var ortada bırakta kessinler. sen de 24 tane adam bul çık pkya

Mageler iyi bir unuqie staff takmak istediğinde atağı düşüyor kendilerini geliştirme imkanı dahi verilmemiş oyunda. Mageler duvar arkasından vurmasın demiş, okçu mu bu ? Uzaktan tekleme atamayacaksa ne zaman vuracak mage? elindeki war sythe ile staffamı girsin adamlar ?

Açarsın youtube warrioler nasıl pk atıyor bakarsın ona göre ekibinle oynarsın. Strateji bilmeden o joba nerf gelsin buna buff gelsin mantıkllı bir değerlendirme değil.

Oynadığın karakter warrior, defans var attak var bir tanede vurduğun skill var başka birşeyi yok. Basit kolay bir job. Okçu oynasan kaç tane skili var, mage oynasan aynı anda vurman gerek gerektiğinde teleport olman gerek (çünkü defans bitik, warrior 1300 + 500 vuruyor 3k cana sahip mageye)

Mesele nowayı yedikten sonra megeyi kesmekte değil o novayı yememekte. Adam kendine hak görmüş nerde mage saldır, novası düştü artık free np. Mantığa bak.

Problem varsa eğer itemli oyuncu ile itemsiz oyuncu arasındaki farkın fazla olmaması o da playerlık ön plana çıkarıyor. Bilmeyenler burayı ağlama duvarına çeviriyor ona nerf buna nerf diye. Aç bakalım bir okçu bi tane mage bi oyna ?

Sonuç olarak gereksiz serzeniş, bufsuz 900 canı 130 defansı olan bir joba nerf istenmiş. 7 tane mageyiz arkadaşım aynı anda vurunca düşsün bi zahmet, bırakta bu kadar savunmasın bir jobta tek savunma skili olan teleportu çakalım.
Cevabindan anliyorum ki yazilanlari okumadin ya da anlamakta gucluk cekiyorsun.

Bak guzel dostum, 24 tane warrior degil, 64 tane warrior cikartsan da olacak tek sey sen kovalarsin, okcular towna kadar kacarken ates etmeye devam eder, yolda 10-20 dusurur sonra townda bekleriz. Yani PK donmez. Melee partyle okcuyu yakalayamazsin. Yolda bir yerde de pusuda bekleyen magelere dusersin tum irk.

Assas des attir. Evet di mi, bence de ne kadar guzel fikir. Biz de onu diyoruz. Simdi orada yazilan 1. ve 2. maddeyi birlestirince ne cikiyor ? Okcu, assasla ayni kosu hizina sahip ayrica geri ziplamasi var bir de ustune Sharp Eyedan dolayi cok cok uzaktan geldigini goruyor. Senin bir assasla 3 okcu ptsine warrior nasil deslettigini gormek izlemek isterim. Oynamadan etmeden ahkam kesmek cok kolay, gidip biraz dene. Uzerimde gayet iyi item var, elime kalkan takiyorum daha yolun %25inde oluyorum. Tam olarak nasil des attirmayi planliyorsun anlatsana biraz ? Yazinca baya kolay ya aslinda.

Canimiz az, cok vuralim diyorsun. Warriorlar assaslar gerizekali mi da dex, str kisip ap dusuruyorlar ve hp veriyorlar. Senin Elite armorlarin var, giymiyorsun ? Neden; cunku attackin dusuyor ? E senin dusuyor da bizim dusmuyor mu ? Ne bekliyorsun tam anlamadim, hem elite giyecen, hem 1k nova vuracan. Ee biz mageleri nasil kesecegiz ? Magelere gelen bir nerf hatirlamiyorum.

Orada yazilan tum maddelerde dengeleme isteniyor. Class dengesi bunu gerektirir. 7 tane mage vurunca irk kaldiriyorsaniz, biz de sizi yakalayinca duseceksiniz bir zahmet. Ayrica ilk mesaj butun classlarin dengesi uzerine, orada mage icin yazilan tek maddeyi alip aglama duvarina ceviren sensin. Herkese dokunulsun bir sana dokunulmasin. Hatta senin armoru da 5000 yapalim yatmayin. Lutuf olarak bp verirsiniz ara ara.
 
Son düzenleme:

MaRaKeSH

Üye
Katılım
9 Nis 2022
Mesajlar
738
Puanları
63
Okumadım ama şu an herhangi bir dengeleme çalışmasının yapılması manasız. Tamamen 75 cap için çalışıyor olmalılar. 75 Cap geldikten sonra da dengeleme patchleri devam edecektir bence.

Şimdi bundada yanlış bir algı oluşuyor buda yeni tartışmaları başlatacak. 75 Cab DE en fazla wariora sus payı yere vurma gelir. Sorun gelecekler değil üstat sorun mekanikler okçu bozuk bir class eğer bu şekilde devam ederse dönem dönem klasları meta yaparız. Nasıl bir dönem BP ler meta idi, mageler aynı şekilde, okçular aynı şekilde şimdi de warrior larmı olacak.
 

priesttt

Üye
Katılım
14 Haz 2022
Mesajlar
413
Puanları
43
Cevabindan anliyorum ki yazilanlari okumadin ya da anlamakta gucluk cekiyorsun.

Bak guzel dostum, 24 tane warrior degil, 64 tane warrior cikartsan da olacak tek sey sen kovalarsin, okcular towna kadar kacarken ates etmeye devam eder, yolda 10-20 dusurur sonra townda bekleriz. Yani PK donmez. Melee partyle okcuyu yakalayamazsin. Yolda bir yerde de pusuda bekleyen magelere dusersin tum irk.

Assas des attir. Evet di mi, bence de ne kadar guzel fikir. Biz de onu diyoruz. Simdi orada yazilan 1. ve 2. maddeyi birlestirince ne cikiyor ? Okcu, assasla ayni kosu hizina sahip ayrica geri ziplamasi var bir de ustune Sharp Eyedan dolayi cok cok uzaktan geldigini goruyor. Senin bir assasla 3 okcu ptsine warrior nasil deslettigini gormek izlemek isterim. Oynamadan etmeden ahkam kesmek cok kolay, gidip biraz dene. Uzerimde gayet iyi item var, elime kalkan takiyorum daha yolun %25inde oluyorum. Tam olarak nasil des attirmayi planliyorsun anlatsana biraz ? Yazinca baya kolay ya aslinda.

Canimiz az, cok vuralim diyorsun. Warriorlar assaslar gerizekali mi da dex, str kisip ap dusuruyorlar ve hp veriyorlar. Senin Elite armorlarin var, giymiyorsun ? Neden, apn dusuyor ? E senin dusuyor da bizim dusmuyor mu ? Ne bekliyorsun tam anlamadim, hem elite giyecen, hem 1k nova vuracan. Ee biz mageleri nasil kesecegiz ? Magelere gelen bir nerf hatirlamiyorum.

Orada yazilan tum maddelerde dengeleme isteniyor. Class dengesi bunu gerektirir. 7 tane mage vurunca irk kaldiriyorsaniz, biz de sizi yakalayinca duseceksiniz bir zahmet. Ayrica ilk mesaj butun classlarin dengesi uzerine, orada mage icin yazilan tek maddeyi alip aglama duvarina ceviren sensin. Herkese dokunulsun bir sana dokunulmasin. Hatta senin armoru da 5000 yapalim yatmayin. Lutuf olarak bp verirsiniz ara ara.
"Warriorlar assaslar gerizekali mi da dex, str kisip ap dusuruyorlar ve hp veriyorlar."
Demişsin, warrior hiç hp statı vermediğinde bile kaç k canı ve defansı oluyor ?, Mage ile kıyaslayabilirmisin, mage paperken meleeye 600 700 civarında vuruyor, shelleri taktığında 400 damage vurucak shell giydiğinde, 2800 toplam damage ile neyi düşürebilirsin ? Teleport skline nerf gelsin demiş seninle war sythe a karşı wood stafıyla vs mi atsın ?

Okçular için zıplama skili hariç bir problem görmüyorum. Yetişemiyorsan arkasından dolanırsın, okçular kaçarken novayı yer onlarda. Burada okçular için yapılabilecek en iyi şey oku atma süresi mage gibi olmalı, elini kaldırana kadar bir süre geçiyor magede okçudada bir süre olabilir.

Mageleri kesen kesiyor, şakır şakır düşüyorlar içine asas giriyor nowa bile atamadan tüm partiyi bir asas warior kesiyor zaten. Malice gelince 50 defansı oluyor magenin, canıda burnunda zaten hala mageye nerf gelsin diye burada yakınmanın anlamı yok? Magenin neyine nerf gelecek ayrıca ?
 

AtiRyan

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
21
Puanları
3
Warriorlarin mevcut metada hiçbi şey yapamadığında herkesi hemfikir olarak görmek sevindirici. 75 cap son umut gözüyle bakıyor kalan melee ekipler. O da olmazsa warrior tarih olacak sanırım. Yönetimin de dikkatini çekmesi ümidiyle...

Stat da(U) atak ne kadar yüksek olsa da vurduğumuz hasarlara o kadar etkisi yok asıl sorun bu aslında. Bu yüzden kimse ne +8 item yapmak istiyor ne de takı setini yükseltmek istiyor.
 

H0NEYBADGER

Üye
Katılım
21 Ağu 2022
Mesajlar
6
Puanları
3
Demişsin, warrior hiç hp statı vermediğinde bile kaç k canı ve defansı oluyor ?, Mage ile kıyaslayabilirmisin, mage paperken meleeye 600 700 civarında vuruyor, shelleri taktığında 400 damage vurucak shell giydiğinde, 2800 toplam damage ile neyi düşürebilirsin ? Teleport skline nerf gelsin demiş seninle war sythe a karşı wood stafıyla vs mi atsın ?

Okçular için zıplama skili hariç bir problem görmüyorum. Yetişemiyorsan arkasından dolanırsın, okçular kaçarken novayı yer onlarda. Burada okçular için yapılabilecek en iyi şey oku atma süresi mage gibi olmalı, elini kaldırana kadar bir süre geçiyor magede okçudada bir süre olabilir.

Mageleri kesen kesiyor, şakır şakır düşüyorlar içine asas giriyor nowa bile atamadan tüm partiyi bir asas warior kesiyor zaten. Malice gelince 50 defansı oluyor magenin, canıda burnunda zaten hala mageye nerf gelsin diye burada yakınmanın anlamı yok? Magenin neyine nerf gelecek ayrıca ?
Yahu dostum zaten mage icin oyle buyuk bir nerf istenmemis tastan duvardan vurmayiverin ve gatede biraz cooldown olsun baska birsey yazmiyor. Gercekten bu mu yani kirmizi cizginiz ?
Sahsen mage partye karsi oynamak benim acimdan keyifli, cunku biz hata yaparsak onlari bizi kesiyor, onlar hata yaparsa biz onlari kesiyoruz. Nova fake atiliyor, assas yemleniyor karsilikli stratejiler donuyor sonucta. Dusmen ya da dusurulmen playerliklara bagli. Sadece yan yana 3 pt olunca ariza, bu sefer meleeler olarak 1 pt magele kapisirken kalan mage ptlere kesin yatiyoruz da bu dert degil.

Okçular için zıplama skili hariç bir problem görmüyorum demissin. Tamam iste bunu anlatmak istiyoruz biz de, zor bela arkasindan bir kere yakaliyorsun onda da ziplayip kaciyor. Ana fikir bu. Yani su an sahip oldugu yeteneklerin kombinasyonu, light feed/ziplama/sharp eye(invis goren) birlesince olumsuzler. Ziplama kalacaksa sharp eye range'i dusmeli. Ates ederken elini kaldirmasi da olur. Yani bir sekilde yavaslatilmasi gerekiyor ki olum riski olsun. Bir mage partysi nasil olum riskiyle oynuyorsa, okcular da o risk ile oynamali. Su an cok rahatlar death valleyde, o yuzden millet daha rahat diye okcu oynuyor.

Ayrica 75 gelince de class dengesini savunmaya devam edecegiz yani. 65 metasinda okcu, mage guclu 75i de warrior supursun diye tasarlaniyorsa yine uzun surmez pknin bitmesi. MMORPG'yi keyifli hale getiren classlar arasi rekabettir, biri dominant olunca problem cikiyor. Server basinda assasdi, dengeleme atildi. Su an okcu ve mage dominant. 75de warrior cok cok dominant olursa bu post gibileri yine cikar emin ol.
 

PENCHE

Üye
Katılım
28 Mar 2022
Mesajlar
69
Puanları
18
Siniflar arasinda ki gerekli duzenlemeler, dengelemeler biran once yapilmali. Melee ekip kalmadi sirf bu yuzden. Ortalik birbirine dart firtlatan ekiplerle doldu. Okcu alt sinifinin Suikastci alt sinifiyla birebir ayni utility skillere sahip olmasi hic mantikli degil cunku 2 alt sinifinda amaclari ve oynanisi cok farkli.

Sesimize kulak verin lutfen
@SunRise @xARC @Justice @BEARFACT
 

SessizCogunlugunSesi

Üye
Katılım
29 Nis 2022
Mesajlar
225
Puanları
43
Yok Magenin teleport skiline nerf gelsin, yok magenin teklemesine nerf gelsin, yok mage 7 tane nowa atınca düşmeyelim, mageye tek atalım. Mageye o kadar nerf geldi ki artık adamlar kendilerine bir hak olarak görüyor mageleri kesmeyi.

24 tane okçu varsa 24 tanede wariorle pkya çık? asasları sok içine descent ol ?

Oyun stratejisi uygulamadan, item alayım istediğimi keseyim, güçlü olan kazansın mantığıyla oynarsan yok ona nerf gelsin yok buna nerf gelsin dersin.

Meleee ilede oynadım mage ilede, çok iyi np kasan warrior ekipleri var hiç birisi şuna buna nerf gelsin demiyor ?

Okçuda fazla vurmuyor 24 tane job var ortada bırakta kessinler. sen de 24 tane adam bul çık pkya

Mageler iyi bir unuqie staff takmak istediğinde atağı düşüyor kendilerini geliştirme imkanı dahi verilmemiş oyunda. Mageler duvar arkasından vurmasın demiş, okçu mu bu ? Uzaktan tekleme atamayacaksa ne zaman vuracak mage? elindeki war sythe ile staffamı girsin adamlar ?

Açarsın youtube warrioler nasıl pk atıyor bakarsın ona göre ekibinle oynarsın. Strateji bilmeden o joba nerf gelsin buna buff gelsin mantıkllı bir değerlendirme değil.

Oynadığın karakter warrior, defans var attak var bir tanede vurduğun skill var başka birşeyi yok. Basit kolay bir job. Okçu oynasan kaç tane skili var, mage oynasan aynı anda vurman gerek gerektiğinde teleport olman gerek (çünkü defans bitik, warrior 1300 + 500 vuruyor 3k cana sahip mageye)

Mesele nowayı yedikten sonra megeyi kesmekte değil o novayı yememekte. Adam kendine hak görmüş nerde mage saldır, novası düştü artık free np. Mantığa bak.

Problem varsa eğer itemli oyuncu ile itemsiz oyuncu arasındaki farkın fazla olmaması o da playerlık ön plana çıkarıyor. Bilmeyenler burayı ağlama duvarına çeviriyor ona nerf buna nerf diye. Aç bakalım bir okçu bi tane mage bi oyna ?

Sonuç olarak gereksiz serzeniş, bufsuz 900 canı 130 defansı olan bir joba nerf istenmiş. 7 tane mageyiz arkadaşım aynı anda vurunca düşsün bi zahmet, bırakta bu kadar savunmasın bir jobta tek savunma skili olan teleportu çakalım.
Sen 24 tane warrioru bir araya getir,o dediklerini yap at buraya video bizde helal olsun diyelim.
 
Son düzenleme:

Pitou

Üye
Katılım
12 Kas 2020
Mesajlar
942
Puanları
93
24 tane okçu varsa 24 tanede wariorle pkya çık? asasları sok içine descent ol ?
Sen ciddi misin ? Yoksa bizi kışkırtmaya mı çalısıyorsun. Bu söyleminle senin Rise online oynadığını düşünmüyorum. Çünkü gerçekten Rise online oynayan bir kişi Asasın Okçunun içine giremediğini bilir. Asasla aynı hızda koşuyor ve Asası görebiliyor ve Stepbacki var. LR , İCE ı var . Pardon Asası içerimi sokayım ? hahahaha sinirden kendimi yiyecem.
 

Şu anda bu konu'yu okuyan kullanıcılar

Üst Alt