Oyunda herhangi bir optimizasyon göremedim. Bunu yanlış anlamasınlar ama optimizasyondan kastınız hareketli çimleri kaldırmak ise büyük sorun var.
Aynı oyun motoru ile yapılmış ve daha iyi grafik veren oyunlar. GPU tam anlamıyla kullanıp, CPU tüketimlerini %20-40 arasında dengeleyebiliyorlar. Epic Games bu oyun motorunun en büyük sorunu CPU tüketimi ve bu sorunu en iyi çözen yine Epic Games. Umarım çözebilecek tecrübeye sahiptirler. Bu sorun yüzünden çok batan Çok oyunculu oyun biliyorum.
Oyunun CPU ve bellek tüketimine ayar lazım. Bu grafiklere göre minimum 8 GB bellek istemi aşırı fazla. Eğer yaptığınız şaşalı binalardan dolayı böyle oluyorsa, bina tasarımlarından vazgeçip sabit çimler ile haritayı daha iyi gösterebilirsiniz. Gerçi bu haliyle her türlü sabit çimlere ihtiyaç var. Oyun aşırı sırıtıyor. UE göre oyun inanın UE3 basit oyunlardan bile kötü gözüküyor.
Ne yazık ki Knight dışında oyun oynamayan kitle için bu grafikler aşırı iyi gözükebilir.
Size UE3 en iyi kullanan Batman oyunlarının grafik videosunu atıyım. Fikir sahibi olursunuz. En güncel oyunu olan Batman Arkham: Knight bile UE3 ile geliştirildi.
Answer (1 of 2): A couple of reason is that UE4 was not released by the time Rochsteady started making B:AK. Also, UE3 and UE4 are almost completely different engines. Moving assets may not be hard, but reprogramming all the code to make it work in a new engine is asinine and time consuming. I b...
www.quora.com
Batman oyunlarını iyi gösteren şeyler tamamen Post efektleri iyi kullanmaları. Buna çizim hileleri de diyenler oluyor. Özellikle konsola özel oyun yapan firmalar bu konularda uzman oluyor. Azıcık bakış açısı, doğru obje ve efekt yerleşimi ile normalde ortaya bomboş koysan leş gözükecek dokuyu bile iyi gösterebiliyorlar.
Arada bütçe ve tecrübe farkı da var. Ama inanın UE ücretsiz olarak sunduğu çoğu şey ile daha iyisini yaparlar. Eğer Lite sürümü çıkacaksa, bu oyunun daha iyi grafiklere ihtiyacı var. Bu haliyle aşırı eski Silkroad Online(oynayan tayfa bildiği için örnek gösterdim. İnce detaylar yok demek istiyorum.) gibi oyunlardan bile daha boş dünyası olan bir oyun gibi duruyor.
Bence KO oyununa haritalar, canavarlar olarak benzememeniz gerekiyor. PVP seviyorlarsa PVP sunmanız yeterlidir, yeni oyuncular PVE içeriğiene gelecektir. Bu hali ile yeni oyuncu falan çekemezsiniz. Gelecek KO kitlesi ise giderinizi karşılamayacağından, ister istemez garanti para verdirecek belirli sistemler yapacaksınız. PAy to win olmasa bile para harcatıyor diye yine laf yapanlar olacaktır.
Doku detayını azaltıp, post efektler ile insanları mest edebilirsiniz. Tabii UE en güncel sürümünde bu mümkün mü bilmiyorum.
Ne yazık ki harita tasarımınızda iyi değil. Sadece heybetli heykeller, binalar ile bu olmuyor. Bu oyunu aşırı mobil oyun ya da kasvetli bir yapıya büründürüyor. Buna ayrıca UE ışıklandırmasının soğukluğu da neden oluyor. Bu soğuk ortamı insanlara sıcak olacak şekilde geliştirmeniz gerekiyor. Bunun içinde daha ince detaylara odaklanmanız lazım. Etraftaki renk canlılığı oyunun o soğuk havasını gidermemiş. Dünya aşırı ruhsuz duruyor. Genel olarak o ruhsuzluğu atacak iyileştirmeler şart. Ben bunlar nasıl düzeltilir bilmiyorum bence ekibnizde bunu bilen kişiler de yok. Bu konuda uzman birinden görüş almanız gerektiğini düşünüyorum.
Bir de oyunun kendine has bir tarzı olmaması çok büyük sorun. Forumlarda insanlar yine o benzediğiniz oyunun terimleri ile konuşuyorlar. Oyun İngilizce olduğundan, halen İngilizce terimler ile oyunları yargılıyorlar. Belki kendi terimlerinizi ortaya koyup, farklı şeyler ortaya koyabilirsiniz. Bu marka tarafındaki gücünüz içinde iyi olacaktır. Mesela RIOT seslendirmeye verdiği değerden dolayı her ülkede kendine has terimleri olması gibi.
Benim tahminim KO kitlesinden en fazla 1000 oyuncu çekerseniz. Eğer PVE tarafına ve oyunun oynanış tarafını, dğer MMORPG'ler gibi modern yaparsanız, yeni kitleden 800-900 civarı bulursunuz. Yabancı oyuncu tarafı Türk oyuncuya göre %10 bile geçmeyeceğini düşünüyorum. Çok biliyorsun kolaysa sen yap diyebilirsiniz ama ESO, WoW, Runescape gibi oyunlar varken 5-10 bin kitle görmenize imkan yok. Bu oyunların resmi olarak açıklanan Runescape bile 100.000 oyuncusu var. MMORPG aslında neden ölü bir yatırım olduğunu kanıtlar bir sayı. FPS oyunlarından az çok MMORPG ne kadar ölü olduğunu anlayabilirsiniz. En çok oynanan CoD ve CS:GO anlık olarak günlük 2 milyon üstünü hiç görmediler. 500 bin 1.3 milyon arası gidiyorlar. En düşük gezenleri R6 falan 300-500 bin civarı diyebilirim. Oyuncu tabanının %55 civarı mobil tarafta olduğu düşünülürse ve siz daha çok Knight odaklanırsanız, gelecek kitlenin ne kadar az olduğu aşikardır. PVP oyuncularından umut falan beklemeyin. Onların çoğu sistemi yetmediğinden KO oynuyorlar. MOBA kitlesi asla MMORPG oynamaz, RIOT Games bu konudau o kadar iyi seviyeye geldi ki. Kitle aşırı leş olsa bile daha iyi ve hızlı PVP sunan başka oyun yok.
Son lafımı da ekleyeyim, tatlı su övücülerine asla inanıp gaza gelmeyin. Bu oyun bu hali ile Kapalı beta ve sonrasında ABT çıkarsa, oyuncular 2-3 hatada size övgülerini dizdikleri gibi hakaretlerini dizmeye başlayacaklardır. Ben bu oyunu grafik kassanız bile oynamam. Knight oyunun PVP sistemine aşina değilim. Zaten oyunlarda PVE seven biriyim ve PVE tarafında Knight'ın sistemi artık yeterli değil. Old school RPG olmasına rağmen çok daha iyi PVE sunan bir sürü alternatif var. Onların yanında karınca bile değil bu oyunun hali.