Benbu
Üye
- Katılım
- 19 May 2022
- Mesajlar
- 256
- Puanları
- 43

okcunun elinden rangesini alırsan itemsiz bir wariordan çıplak bir priestten dıbınden vurmaya calısan bır mageden ne farkı kalır ? 1-1 neden gırsın warıorla tabıkı ucacak kacacak uzaktan vuracak rangesını kısalt damagesını dusur skil cesitliliğini azalt olm sız ne kadar menfaat arsızısınız yaskill çeşitliliğiyle ilgili gelen şikayetleri ciddiye almaya bile gerek yok. Bunlar tabii ki olacak. Ama range sorununu ve 3lü 5li'nin mevcut buglı halini görmezden gelemezsiniz bu şekilde üzgünüm. Ben burada çözüm önerilerimi sıralamıştım, bunların okçu için ve diğer tüm jobların için faydalı olacağını düşünüyorum buraya da kopyalayayım:
Okçuların skill range'i çok fazla bu da melee ekiplerin mesafeleri kapatamamasına neden oluyor, bu durumun önüne rush 1 skilliyle geçilmeye çalışılmış bence çok makul bir yaklaşım, bu yaklaşımla yeni düzenlemeler yapılabilir. Skill etki mesafelerinin uzun olması sadece okçu için de geçerli değil, priestin db'si de çok uzaktan atılabiliyor, genel bir range sorunu var oyunda. Bence öncelikle bunun bir nerflenmesi gerekiyor, oyun vasıfsız insanların (hakaret olarak söylemiyorum bu arada vasıfsız işçi gibi düşünün akdsjhfa) geçim kaynağı olmuş durumda bu sebeple insanlar tabii ki en az masrafla en güvenli şekilde oynayabilecekleri jobu seçiyorlar. Sonrasında 3lü 5li'ye bir nerf gelmesi gerekiyor. Bu skillere tıpkı minöre olduğu gibi bir cool down getirmek gerek. Bu haliyle elleri oynamıyor karakterin 3'lü 5'li atarken, 8 oku animasyon olmadan vuruyor doğrudan. Assas ve okçu karışık oynuyorum, vixen 7 var elimde uzaktan 550-900 arasında vuruyorum. 3'lü 5'linin tekli okları 250-350 arasında dmg vuruyor ve animasyon olmadan. Hâl böyle olunca farmda bp'den sonra en sağlam karakter okçu oluyor ve insanlar bu joba yöneliyor, pvp'de de aşırı uzaktan güvenli bir şekilde vurdukları için herkes bu joba yöneliyor. Tek bir sc basmadan rahatlıkla bitirebilirsiniz görevi bu karakterle. Öneri sorulmuş başlık altında fazlaca, burada anlatmaya çalıştım. Biraz toparlayayım aşağıda:
1- Oyundaki range mesafesi kısaltılmalı, sadece okçular için değil priestler ve assasların cc atması için de geçerli bu durum. Çok uzaktan atabiliyorlar.
2- Okçunun 3lü 5li skillerine cool down eklenmeli.
3- Solo farmda diğer karakterler bufflanmalı, bu durum insanların okçu ve bp haricinde classlara yönelmesini teşvik edecek ve farmdaki job çeşitliliğini artıracaktır. Şu an için bp ve okçu farm karakteri olarak görünüyor. Oynaması çok keyifli, envai çeşit trollüklere elverişli bir karakterin farma sıkıştırılması üzücü gerçekten.
4- Solo okçunun güçsüz olduğuna dair birçok argüman üretildi burada, katılıyorum. Karakterin oynanabilir kalmasını sağlamak için tıpkı rush 1-2 skillerinde olduğu gibi archer ağacına yalnızca soloyken çalışan ve tekli attack skillinden daha fazla vuran bir skill eklenebilir.
Archer karakteri mmorpglerde çok yönlü ve oynaması keyifli bir job. Burada 3lü 5li bugı ve çok uzaktan vurması gibi özelliklerinden dolayı farm karakteri olarak görünüyor. Öncelikle bu algıyı yıkmak gerek, yukarıda saydığım düzenlemelerin bunu yıkacağını düşünüyorum. Bununla birlikte karakterin solo versiyonunun bufflanması da oynanabilir kılacaktır karakteri.